חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
10 טיפים לדייט מוצלח





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: להיות סינדרלה מירב פיקרסקי אימון אישי העצמת נשים

נושא המאמר: מה למדה סינדרלה בזמן שקירצפה רצפות?
מאת: מירב פיקרסקי | להיות סינדרלה   שמור מאמר למועדפים

כולנו גדלנו על סיפור סינדרלה, האגדה שבה מגשימים חלומות וחיים באושר ועושר. הצצה ראשונה למה שהאגדה לא מספרת לנו וכדאי שתדעי…

סיפור סינדרלה נטמע בנו כסיפור האולטימטיבי להגשמת חלומות. כילדות האמנו שהחלום יתממש ושנחייה באושר ועושר.
ואז… גדלנו. ומשהו השתבש בדרך. החיים לימדו אותנו שהם לא רק אגדה. הם רצופים קשיים, אכזבות וכשלונות והחלום התכסה בשכבות של אבק.
באגדה, לכלוכית עבדה קשה מבוקר עד ערב וכשהלכה לישון נאלצה לשכב באפר ליד התנור. מאחר שנראתה תמיד מאובקת ומלוכלכת קראו לה לכלוכית. היא יכלה להמשיך כרגיל ולהשאר לכלוכית (ואנחנו לא היינו שומעות עליה) או לבחור ללמוד כדי להיות סינדרלה (ולהפוך לאגדה). האגדה לא מספרת לנו מה עבר עליה בזמן שניקתה, כיבסה, שירתה וקירצפה שאיפשר לה להפוך לסינדרלה. בואי איתי לרגע לתוך האגדה כדי שנשלים את הסיפור…
זה עתה אמרה לה אמה המרשעת שעליה לברור בערמה גדולה של אפונים בין הטובים לפגומים.?לכלוכית פרצה בבכי על מר גורלה ובין דמעה לדמעה אמרה בליבה "אני לא מוותרת עד שאהיה לסינדרלה" וכך קיבלה את ההחלטה ששינתה את חייה. ?בצר לה פנתה סינדרלה לחבריה החיות שלמדה מהן רבות.?

הציפורים מיינו בשבילה בקלי קלות את הערימה ולחשו לאוזנה, שכשמתבוננים מטה ממעלה, גם ערמת אפונים פגומה יכולה להיות ארוחת בוקר דשנה.
מחבריה העכברים היא למדה לשים לב לפרטים.?הסוסים לימדו אותה להגדיר את החלום שלה ולדהור לקראתו.?
הפרפרים גילו לה את היופי שבשינוי. להתחיל כזחל שהופך לגולם ויוצא כפרפר. עולם של גמישות ואינסוף אפשרויות.?
הלטאה בחוכמתה לימדה את סינדרלה ללמוד ממה שהיה כדי ליצור את מה שיהיה.
היא למדה להקשיב לרחשי הייקום ולסמוך על עצמה. והפייה?? לפייה שמור בליבה של סינדרלה מקום מיוחד במינו. הפייה גילתה לה את העולם הקסום של הניסים, שכל מה שהיא רוצה אפשרי ועזרה לה למצוא את שרביט הקסמים שלה.

סינדרלה היתה תלמידה מצטיינת. היא האמינה, הפנימה ויישמה. היא חלמה על אהבה, נסיך וארמון, על ריקוד ועוד ריקוד ועל נעל זכוכית קטנה… היא פעלה בנחישות למרות צחוקן המלגלג של אחיותיה החורגות.?
כשהבינה שקירצוף רצפות הוא גם הקירצוף הפנימי שלה צחקה לעצמה כי ידעה שניצחה.
והשאר הסטוריה. היא חיה באושר ועושר…

רוצה גם?? אז בואי נפגש לדרינק רגע לפני חצות בשביל הקסם הבא מעולמה של סינדרלה…
הרשמי למועדון הסינדרלות וקבלי קסם יומי בחינם ישירות אליך למייל כדי לחיות איך שמגיע לך ולהנות :)
http://www.beingcinderella.co.il

www.beingcinderella.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מירב פיקרסקי | להיות סינדרלה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]