חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שאלות נפוצות בראיון עבודה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קורקינט חש קורקינט קורקינטים חשים

נושא המאמר: קורקינט חשמלי
מאת: ניסן   שמור מאמר למועדפים

אם קצה נפשכם מהפקקים הבלתי נגמרים, מאוטובוסים שמאחרים, מהרכבת הדחוסה באנשים או מההליכות המייגעות ברגל - הקורקינט החשמלי הוא הפתרון האידיאלי שיחסוך לכם זמן, כסף ועצבים רופפים ויביא אתכם אל מחוז חפצכם בשיא האלגנטיות.
השימוש בכלי רכב ממונעים "קלים" דוגמת קורקינטים חשמליים צובר תאוצה בשנים האחרונות. הם זולים יחסית, פשוטים לרכיבה ולנשיאה ומאפשרים ניידות קלה ביותר בעיר. עם קורקינט חשמלי אפשר לנסוע על הכביש, אבל אפשר ליהנות ממנו גם על המדרכה. הקורקינט החשמלי מאפשר לחסוך את ההוצאות הבלתי נגמרות של אחזקת רכב, אבל בד בבד מאפשר נסיעות לטווחים קצרים, כמו סידורים בעיר, בלי לחפש שעות חנייה ובלי הסיכון "לזכות" בדו"ח מהפקח התורן. קורקינטים חשמליים גם שומרים על איכות הסביבה ואינם פולטים גזים רעילים, כך שכולם יוצאים נשכרים מהתופעה ההולכת ומתפשטת.
לקורקינט החשמלי יתרון משמעותי נוסף וחשוב – הוא כמעט ולא ניתן לגניבה. היות והוא כלי קטן וקל שמאפשר להעלות אותו הביתה, לגנבים קשה לשים עליו את ידם, להבדיל למשל מטוסטוס, אופניים או רכב, שנותרים ברחוב ומהווים מטרה נוחה וקלה. גם בתחום הביטחון האישי הקורקינט החשמלי מעניק ראש שקט. הוא נחשב כלי יציב ובטוח בהשוואה לכלי רכב דו גלגלי אחר ומהווה פתרון מצוין לאנשים שאוהבים להיות ניידים על רכב דו-גלגלי, אבל מודעים לסיכון שברכיבה על טוסטוס, כמו החלקה או מעידה על כביש חלקלק או מפותל, ואף בשל חפץ שהתגלגל לכביש.
השימוש בקורקינט חשמלי בישראל הוסדר בצו ביולי 2004. הצו מגדיר קורקינט חשמלי כרכב בעל שני גלגלים המורכבים בזה אחר זה, המונע במנוע חשמלי שהספקו לא עולה על 100 וואט, מהירותו לא גבוהה מ-12 קמ"ש ומשקלו העצמי לא עולה על 12 ק"ג. על פי הצו, קורקינט כזה פטור מהחובות החלות על רכב ממונע על פי פקודת התעבורה‏[45].
בשורה התחתונה, קורקינט חשמלי יכול לשנות לכם את החיים מקצה לקצה. לא עוד פקקי תנועה מעצבנים, לא עוד זמן מבוזבז בהמתנה לאוטובוס או למונית, לא עוד הליכות רבות ומייגעות ולא עוד כסף שנזרק על תחזוקה מיותרת (ודלק במיוחד). ומה כן? כן אפשר להיות ניידים ועצמאיים מתי שרק רוצים, כן תחזוקה נמוכה עם כמות מועטה של חשמל (קצת יותר מאגורה לכל קילומטר נסיעה!), כן נסיעה שקטה, נעימה ולא מזהמת את הסביבה וכן לכלי תחבורה נוח וקל לשימוש, בעל עמידות גבוהה, שאינו דורש מציאת חנייה בעיר הפקוקה והעמוסה בפקחים.

www.scooterz.co.il/two.html


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ניסן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]