חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מעבר דירה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: היתר בניה צו הריסה רישוי עסקים שימוש חורג

נושא המאמר: פיצול דירות לאחר המחאה החברתית
מאת: מרכז היתרים   שמור מאמר למועדפים

מחאת האוהלים, שהחלה בעקבות מחירי השכירות הגבוהים בגוש דן, הביאה לשינוי ארעי בחוק התכנון והבנייה ואפשרה, במתכונת מצומצמת ומורכבת, לפצל דירות.
תקנות חדשות שאושרו ע"י שר הפנים ב-20.12.11 ותוקפן ל-5 שנים מתירות פיצול דירות

התנאים לפיצול הדירה:
• שטח הדירה המפוצלת לא יקטן מ – 30 מ"ר.
• מספר הדירות שיתווספו לא יעלה על 30% ממספר הדירות הקיים בבניין, או המותר לבנייה על המגרש על פי התכנית - הקטן מבין השניים (בנוסף נדרשת חוות דעת של מהנדס לגביי השתלבות הדירות המפוצלות במרקם האורבאני)
• בבניין בו קיימות פחות מ-3 דירות, תתאפשר הוספת דירה אחת באמצעות פיצול
• בשנתיים הראשונות לאחר כניסתן לתוקף של התקנות החדשות, תידרש הסכמה של 75% מבעלי הדירות (או בעלי הזכויות במגרש) לפיצול
• לאחר שנתיים תידרש הסכמת כל בעלי הדירות (או בעלי הזכויות במגרש)

על מנת לקבל היתר לפיצול הדירה יש להגיש בקשה להיתר ובקשה להקלה לוועדה המקומית לתכנון ובנייה. לצורך החלטת הוועדה, דרושה חוות דעת מהנדס הוועדה, לגבי תמהיל הדירות המתקבל לאחר הפיצול והשתלבותן במרקם האורבאני, השטחים הפתוחים, התשתיות ושטחי החניה, בסביבת הבניין נותנים מענה לצרכים הנובעים מתוספת הדירות. במקרים מסוימים,על אף, חוות דעתו של המהנדס רשאית הוועדה המקומית לתכנון ובנייה לקבוע כי מספר הדירות שיתווספו יהיה קטן יותר מזה שהחליט המהנדס, או לשלול לחלוטין את פיצול הדירות.

גם בהתקיימות כל דרישות החוק, עדיין שמורה לוועדה המקומית הזכות לסרב לתת היתר לפיצול דירה. בנוסף, נקבע בחוק כי מתן הכשר פיצול הדירה יהיה מוגבל ל-5 שנים בלבד מיום פרסום תיקון החוק (20.12.11). לכך יש להוסיף כי על פי החוק, בקשה להיתר לפיצול דירה מוגשת כבקשה ל"הקלה". בשל כך, תנאי למתן ההיתר הינו תשלום היטל השבחה.

התיקון החדש בחוק גורם,הלכה למעשה, למסכת ייסורים לבעל דירה המבקש לקבל היתר לפיצול דירה.במקום לאפשר פיצול דירה בצורה מקלה, שיגרום להכנסת דירות נוספות לשוק הדירות להשכרה. התקנה מחייבת את בעל הדירה לבקש את חסדיהם של דיריי הבניין, הוועדה המקומית וכרוכה בהוצאות כספיות רבות.


eterim.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מרכז היתרים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]