חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עיצוב הזמנות - הזמנות לחתונה דוגמאות - הזמנות לחתונה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מדבקות קיר מדבקות קיר לילדים מדבקות לתינוקות מדבקות מעוצבות לקיר

נושא המאמר: מדבקות קיר לחדרי ילדים
מאת: מירב הירשפלד    שמור מאמר למועדפים

עיצוב חדר ילדים

החשיבות בעיצוב חכם ונכון של חדר ילדים גדולה, זאת לאור העובדה שילדים מבלים שעות רבות בחדרם. החדר משמש את הילד לאירוח חברים, להכנת שיעורי בית, למשחקים וכמובן לשינה.
עיצוב חלל חדר הילדים כולל ריהוט בסיסי (מיטה, ארון ושולחן), ריהוט משלים (שידה, מדפים, ארגז אחסון לצעצועים) ופריטי עיצוב משלימים שתורמים רבות ליצירת אווירה נעימה, שלווה ומזמינה בחדר הילדים (מדבקות קיר, שטיחים, וילונות).
כמו כן קיימת אפשרות לרכוש חדר ילדים שלם שכולל ריהוט בסיסי וריהוט משלים, אולם יש גם את האפשרות השנייה – לקנות כל רהיט בנפרד על פי טעמכם האישי.
בכל אחת מהאופציות, חשוב שכל רהיט יהיה מעוצב כיחידה בפני עצמה, על מנת שניתן יהיה בעתיד להחליף רהיטים ספציפים בהתאם לגילו של הילד, כמו לדוגמא מיטה ושולחן כתיבה.
מעבר לכך, כשכל הרהיטים בחדר הילדים מעוצבים כיחידה עצמאית, קל יותר להשתמש באותם רהיטים לחדרו של הילד במקרה של מעבר דירה, או במקרה של הצטרפות אח או אחות לחדר הקיים.

מחקרים רבים מצאו כי צבעים בהירים תורמים ליצירת אווירה נעימה ומרגיעה בחדר הילדים. לכן מומלץ לצבוע את הקירות בצבעים בהירים ולהתאים להם רהיטים צבעוניים או עם גימור צבעוני שמתאים לצבעי הקירות.
על מנת ליצור אווירה אחידה בחדר, יש לדאוג למשחק צבעים מתאים בין הרהיטים השונים בחדר או לקו עיצובי שיקשר בין הרהיטים וייצור קו אחיד.
את הפריטים המשלימים, ביניהם שטיחים, מנורות קיר, אהילים, מדבקות קיר ועוד, יש לבחור בהתאם לסגנון העיצובי של חדר הילדים, הצבעים ששולטים בחדר וטעמו האישי של הילד.

בתהליך המאתגר של עיצוב חדר הילדים, חשוב מאוד לא לשכוח את עניין הבטיחות: מומלץ להתקין סורגים בחלונות, בעיקר במקרה שהמיטה מוצבת מתחת לחלון, לדאוג שנקודות החשמל בחדר יהיו מכוסות וכי כבלים וחוטים מאריכים יועברו בצורה בטוחה בשטח החדר, ויוצמדו לקירות.


www.walli.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מירב הירשפלד שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]