חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מערכת המיסים בגרוזיה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: זירוז לידה טיפול תינוקות

נושא המאמר: זירוז לידה – אפשר גם אחרת
מאת: אלה ווהל   שמור מאמר למועדפים

אם את בשבוע 40+ כנראה שהציעו לך לעשות השראת לידה, או בכינויה הלא רשמי – זירוז.
זירוז לידה ברפואה המערבית משמעו זריקת פיטוצין והתהליך כואב, לא נעים ועלול להוביל ללידה אפידורלית ואחר כך להתערבויות רפואיות נוספות.
נקודות דיקור מסוימות יכולות לסייע לזירוז הלידה ועשויות לחסוך לך תהליך לידה לא סימפטי.

נשים רבות אינן נהנות מזכותן המלאה לשאת את העובר ברחמן עד שבוע 42 מבלי שיסתכלו עליהן מוזר וישאלו אם הכל בסדר. הרופאים דואגים מפני בעיות שעלולות לצוץ בסוף ההריון כגון הזדקנות שיליה, מיעוט במי שפיר ועוד, והפתרון המקובל - זירוז תחילתה של הלידה באמצעות זריקת פיטוצין.
עם זאת, במקרים רבים הכל בסדר גמור מבחינה רפואית, והעובר פשוט מנצל את הזמן לעלייה במשקל בכדי שיצא תינוק בשל יותר.

בטיפול ברפואה הסינית חשוב לאבחן מדוע הלידה נתקעה או לא מתרחשת.
הסיבות יכולות להיות מגוונות ודרכי הטיפול בכל אחת מהסיבות תהיה שונה.
להלן מספר דוגמאות:
• במידה ואין פתיחה אך יש צירים, עבודה מנואלית על עצם העצה (סאקרום) עוזרת מאוד, ודיקור של נקודות ברגל התחתונה יכולות לעזור לפתיחה של צוואר הרחם ובכך לקדם את הלידה ולייעל את הצירים.
• במידה ואין צירים, תעזור הנעה של האנרגיה בגוף, אך יש להיזהר שלא ליצור צירים ללא פתיחה. אחת האפשרויות היא שימוש בשילוב נקודות הנקרא "ארבעת השערים" אשר יגרום להנעה גדולה של האנרגיה בגוף, יתרום לתחילתם של צירים, ויעודד פתיחה.
• במידה ויש פתיחה אבל התינוק לא יורד למטה, לחיצה על נקודה במרכז רכס השכמה תהיה מצוינת, וניתן גם לעבוד על נקודות בכף הרגל ובכך לגרום לאנרגיה לרדת מטה ובעקבותיה גם העובר.

טיפול לזירוז לידה לפי הרפואה הסינית הוא טיפול האורך כשעה וחצי. ניתן לשלב אותו עם שיאצו ובכך לאפשר תנועות מנואליות של סיבובי רגליים לשם פתיחת האגן ועזרה לתינוק לרדת מטה. כמו כן, ניתן לעבור ידנית על מרידיאני היין של הרגליים (קווי אנרגיה העוברים בחלק הפנימי של הירך) וכך לעודד זרימה טובה של אנרגיה ודם אל עבר הרחם.

מהנחות הבסיס של הרפואה הסינית היא שיש לעבוד עם הגוף ולא כנגדו. הטיפול בא לסייע ולשכנע את העובר לצאת ולא להכריח אותו. העבודה העדינה על נקודות שמעודדות ירידה של אנרגיה כלפי מטה אל עבר הרגליים באה לעזור לתינוק לרדת בגובה לכיוון ה"יציאה".

ולסיום, אני חוזרת ומזכירה שתינוקות הנולדים בשבוע 41 + הם תינוקות בשלים יותר, יש להם יותר שומן בגוף ולכן הם עמידים יותר בפני קור, הם יהיו בדרך כלל נינוחים יותר וישנו טוב יותר. ברכה של ממש לאם ולתינוק.

www.ellawohl.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלה ווהל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]