חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תנוחות היוגה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ניתוח מעקפים ניתוח לב פתוח תעוקת חזה ניתוח מעקפים החלמה

נושא המאמר: ניתוח מעקפים הוא הליך מיותר ומסוכן, המנעו ממנו ומנכות לכל החיים!
מאת: ד"ר ערן אשחר N.D נטורולוג, M.P.H    שמור מאמר למועדפים

ניתוח מעקפים הוא הליך מיותר ומסוכן, המנעו ממנו ומנכות לכל החיים!

ד"ר ערן אשחר ערן (N.D, M.P.H ) – מוסמך לבריאות הציבור ומדעי הרפואה מהאוניברסיטה העברית והדסה,
נטורולוג, מומחה ל"תזונה כירורגית" המונעת צנתור טיפולי וניתוח מעקפים,
----------------------------------------------------------
ניתוח נפוץ אך מיותר

טרשת העורקים היא סיבת התחלואה והתמותה העיקרית בעולם המערבי. הצטברות ההדרגתית של שומנים ומינרלים בדופן הפנימי של העורקים וסתימת העורק עד למצב חמור של חסר חמצן לשריר הלב מוביל לכ-30,000 התקפי לב בישראל מדי שנה. כ-4,200 מהתקפים אלה מסתיימים במוות. אותם אירועים שלא מסתיימים במוות לרוב מגיעים לצנתור ולסטנטים או במקרים חמורים יותר לניתוח מעקפים מידי.
ניתוח מעקפים הוא אחד הניתוחים הנפוצים ביותר והוא נעשה במקרים של מחלת לב כלילית מתקדמת הנובעת מטרשת עורקים מתקדמת ומפושטת.
אני רוצה להצהיר כאן שיש ברשותי נתונים ועדויות מחקריות ואת ניסיוני הטיפולי ונסיונם של מאות רופאי גישת "ההיגיינה הטבעית" בעולם על מיליוני חולם עם סתימות בעורקי הלב ועורקים אחרים בדרגות מקלות ועד חמורות המוכיחים שניתוח מסוכן זה שמכניס הון תועפות לכיסם של בתי החולים והרופאים הוא מיותר ברוב המכריע של המקרים.
בשנים האחרונות עלה שיעור מחלות הלב באוכלוסייה בצורה משמעותית, לצערנו גם בקרב צעירים. הצורך לספק לחולים פתרון טיפולי מהיר הוביל לקרב על גופו וכיסו של החולה בין המחלקות השונות בבתי החולים: בין הקרדיולוגיה הפולשנית שמצדדת בצנתור טיפולי לבין כירורגיית החזה והלב. אומנם בתשע השנים האחרונות נרשמה ירידה של כ-20% במספר ניתוחי הלב שמבוצעים בארץ יחסית לעלייה ניכרת במספר הצנתורים. אולם לא הקרדיולוגים ולא מנתחי הלב יאמרו למטופל שהטיפול הפולשני שהם מציעים לו הוא גם מסוכן וגם מיותר לחלוטין במרבית המקרים, הלא הם צריכים לספק עבודה לעצמם ולבית החולים, לא?
אלפי ניתוחים, מיליוני דולרים מבוזבזים, אלפי נכים מיותרים, מיליוני דולרים לתשלומי קצבאות נכות, סבל מיותר למאות אלפי אנשים:
מספר הצנתורים שמבוצעים בישראל בקרב חולים במחלת הלב הכלילית וכלי דם נוספים מידי שנה נמדד בכ- 50,000, מהם 30,000 צנתורים טיפוליים ו- 20,000 צנתורים אבחוניים.
מידי שנה מתקיימים בישראל בכלל בתי החולים כ- 10,000 ניתוחי לב כש – 6000 מתוכם הם ניתוחי מעקפים.
מחלות לב וכלי דם הינן גורמי התמותה הראשונים בישראל ובעולם המערבי. מעל- 50% מהתמותה הינם ממחלות אלה. מחלות לב וכלי דם כוללות את המחלות הפוגעות בעורקי הלב וגורמות לתעוקת לב, לאוטם שריר הלב ולהתקף לב. בדרך כלל הפגיעה היא בכל עורקי הגוף, אך האיברים הרגישים ביותר בגוף לאוטם הינם המוח והלב.





מה הסיבה למחלות הלב?

הבסיס למרבית מחלות הלב וכלי הדם הוא תהליך טרשת או סתימת העורקים. סתימת עורקים במוח עלולה להפסיק את זרימת הדם למרכז עצבי מסוים ולגרום לשבץ מוחי, כלומר מוות של רקמת מוח ואיבוד חלק מתפקודיו באופן זמני או קבוע. גם סתימה מלאה או כמעט מלאה באחד מעורקיקי הלב יכולה להוביל לנמק, מוות של חלק משריר הלב והפרעות חמורות בתפקודו ובתפקוד הכללי. מקרים חמורים יכולים להסתיים בנכות קבועה וגם במוות.
השכיחות הגבוהה של מחלות הלב וכלי הדם בקרב מבוגרים דווקא, כלומר עליית שיעורם עם הגיל, גורמים לנו לחשוב בטעות שאלה הן מחלות שמחויבות המציאות בתהליך ההזדקנות, כלומר שלא ניתן להימנע מהן. אך זו טעות מוחלטת. אומנם ככל שעובר הזמן כך גדלה ההצטברות של הרובד הטרשתי בעורקים, אבל אין זה אומר שזה תהליך בלתי הפיך כפי שטוענים מרבית הקרדיולוגים ומנתחי הלב!

טיפול בתוצאה במקום בסיבה

הטיפול הרפואי הרגיל מתמקד בניסיון להעלים את התוצאה ולא באמצעות התמודדות אמיתית עם הגורמים הראשוניים להיווצרות מחלת הלב הכלילית, התזונה וגורמים נוספים. התוצאות הזמניות של הפעילות הפולשנית והכירורגית אומנם מרשימות מטופלים רבים, בעיקר את הרופאים המנתחים עצמם ששיכורים מהכח שיש בידיהם, מתחושת המומחיות ומהכסף שזורם לכיסם, אבל לאמיתו של דבר אינן מצדיקות את ההוצאה הלאומית העצומה שיוצאת מכיסו של משלם המיסים הישראלי. עם ישראל אינו יכול להרשות זאת לעצמו יותר!!!

התשובה - מדע בריאות אמיתי המטפל בשורש הבעיה
אני מציג לכם כאן מדע בריאות, המבוסס על עובדות ותוצאות קליניות ולא על אמונות והגיגי ליבי. מדע זה קרוי - "היגיינה טבעית" והוא מציע טיפול תזונתי חליפי הבא במקום התרופות, הניתוחים והצנתורים המיותרים, בעלי הסיכון הגבוה למטופל וגורמי הנזק הכלכלי העצום לקופת המדינה.
רופאים מאוד לא אוהבים את הרעיונות שאני מציג כאן משום שהם פוגעים בכיס שלהם, אבל אני רואה קודם כל ומעל לכל את טובתו של האזרח התמים והסובל ומחויב להציג לו את האמת כפשוטה והיא – אתם יכולים למנוע מחלת לב וכלי דם או התדרדרות במצב מחלת לב קיימת, אבל גם לפתוח סתימות עורקים קשות באמצעות תזונה כירורגית וכלים נוספים וכך למנוע מעצמכם ליפול כקורבן לתעשיית הצנתורים וניתוחי המעקפים שתדביק אליכם סטנטים (תומכן, קפיץ בעורקי הלב במחיר הזדמנות של 12,000 שקל) תרופות מדללי דם לכל החיים, תווית של 100% נכות לכל החיים ותהפוך אתכם ללקוחות קבועים בחדר הניתוחים עקב סתימות חוזרות ונשנות. כיום גם חוקרים בעלי שם עולמי כדוגמת פרופ' קולין קמפבל, הרופאים פרופ' דין אורניש M.D וד"ר אסלסטיין M.D ד"ר ג'. פורמן ד"ר א. גולדהמר ורבים אחרים הראו שזה אפשרי.
אני יודע שמרבית הקוראים לצערי יבחרו להתעלם מדברי ולמסור את גופם לסכין המנתחים ואפילו שוב ושוב מתוך חוסר אמון או פחד. הם אולי ימשיכו לבכות שקשה להם לשנות את הרגלי התזונה שלהם, שזה בלתי אפשרי, שאין באמת מה לעשות ועוד. אני מודע לכך שמרבית האנשים פשוט מכורים לתזונה קלוקלת, שומנית, גדושה בקלוריות ריקות, תזונה קטלנית ולכן יעדיפו להמשיך ולהיצמד להתמכרויות שלהם ויעדיפו את הסבל של הניתוח ו "השיקום" הקשה על פני שינוי בהרגלי התזונה והבריאות שלהם. זה מצער מאוד כי מדובר על אי לקיחת אחריות מלאה על החיים שלנו ושל ילדינו.
אני מתרשם שהרופאים מודעים לכך שהציבור בכללותו מכור לתזונה תעשייתית, מעובדת עשירה בשומנים רוויים שסותמים להם את עורקי הלב והגוף כי הם עצמם מכורים לתזונה זו. בכך הם והמטופלים שלהם מגלים חוסר אחריות כלפי בריאותם וכלפי כלכלת המדינה כולה. מערכת הבריאות הינה הגזלן השני בגודלו של התקציב הלאומי. בניגוד למערכת החינוך שהינה הצרכן הגדול ביותר כאן ההוצאה היא מיותרת לחלוטין ותלויה רק בחינוך לקוי ואנטי מדעי של הציבור לתזונה בריאה ולהרגלי חיים תומכי בריאות.
באמצעות שיטת ה"תזונה הכירורגית" שפיתחתי ניתן לא רק למנוע ניתוח מעקפים או צנתור באמצעות פתיחת העורקים מחדש, אלא גם לשפר את בריאותו הכללית של האדם באופן דרמטי ולהחזירו עשרות שנים לאחור מבחינת הבריאות והכושר הפיזי, וכל זה בעלות מזערית בהשוואה לטיפולים היקרים והבלתי יעילים.

סיכונים שאולי אינכם מודעים להם
הסיכונים הכרוכים בניתוח מעקפים הם:
? פגיעה מוחית קלה וקוגנטיבית - בגין חוסר אספקת הדם היחסית והיעדר חמצן או שינויים באספקת החמצן בזמן הניתוח.
? זיהום בפצע הניתוח - לעיתים עלול להתפתח לזיהום משמעותי יותר ברקמות התת עורית ואף בעצם החזה, אשר מצריך פתיחה מחדש של החתך לסילוק הפסולת החיידקית.
? דימום – כתוצאה מטראומה לרקמה בעיקר באזור הניתוח מיד לאחר הניתוח, עד 24 שעות לאחר הניתוח ואף לאחר שבועות או חודשים. הדימום נוצר כתוצאה מחיבור לא תקין של כלי הדם. דימום משמעותי הגורם לאובדן דם רב יכול להצריך ניתוח חוזר לעצירת כלי הדם המדמם.
? צלקות – תזונה קלוקלת שניתנת אחרי הניתוח תוביל להחלמה גרועה של הצלקות מהניתוח.
? סיכוני ההרדמה – נובעות מרגישות לרעילות של תרופות ההרדמה (נקראת - תגובה אלרגית). תגובה חמורה של ירידת לחץ דם .
? פגיעה בכלי הדם הלבביים הגדולים בגין השימוש במכשור חד.
? פגיעה במבנה הלב - המסתמים, השריר או המעטפת.
? הפרעות קצב - בשל המגע הקרוב עם סיבי שריר הלב.
? אי ספיקת כליות חריפה - בחולים כרוניים עם מגוון מחלות בגין חוסר אספקת הדם היחסית בזמן הניתוח.
ניתוח מעקפים הוא תהליך מסוכן וחלק מהחולים מתים במהלך הניתוח או בתקופה המידית שלאחר הניתוח. למרות זאת כ- 6000 ניתוחי מעקפים נעשים במדינת ישראל מידי שנה. המפתיע הוא שניתוח זה רק לעיתים רחוקות מאריך את חיו של המטופל! בין המטופלים הנמצאים באותה דרגה בדיוק של חומרת המחלה לא נמצאו הבדלים בתוחלת החיים בין אלה שעברו את הניתוח לאלה שלא עברו אותו.
כ- 13% מהמנותחים מפתחים סיבוכים קשים לאחר הניתוח: התקפי לב, שבץ מוחי, דימום קשה, כשל כיליתי, וזיהומים. כמעט בכל מנותח מעקפים יופיע גם נזק מוחי בדרגות שונות בגלל החיבור למכונת הנשמה. כ – 15-44% של המנותחים יסבלו מנזק מוחי קל שיתבטא בירידה ביכולות השכליות, ירידה בזיכרון, הפרעות שינה, ושינוי באישיות, עובדות שאינן מודגשת על ידי הרופאים לפני הניתוח.
בקיצור – ניתוח מעקפים הוא משחק מסוכן באש, והמרגיז הוא שזה משחק מיותר לחלוטין!!!




הטראגדיה - ניתוח מעקפים יפתור לכם את הבעיה באופן זמני בלבד
צאו מהאשליה שניתוח יפתור לכם את בעיית מחלת הלב לצמיתות!!! אחרי הצנתור או הניתוח הראשון קשרתם את גורלכם לתלות נצחית במחלקת הלב והרופאים בבית החולים.
אין לשכוח שלניתוח יש השפעה מקומית בלבד ולכן אין לו יכולת להשפיע על חומרת טרשת העורקים בכל כלי הדם הנגועים בגוף. יותר מכך, המחקרים מראים שהטרשת, שסתימת העורקים, חוזרת במהירות גדולה יותר אחרי הניתוח. יותר מזה, כל שינוי לטובה הוא זמני בלבד פשוט משום שהניתוח לא טיפל בתהליכים שמלכתחילה גרמו לסתימות בעורקים.
כך תחושת הבריאות הכוללת לא משתפרת באופן משמעותי אחרי ניתוח מעקפים גם אם אספקת הדם לשרירי הלב גדלה ולו רק בגלל הפחד התמידי שמלווה את המנותח.
ניתוח מעקפים גם אם הוא מקל במשהו על תעוקת החזה הרי שהמחקרים מראים שבסופו של דבר אין ירידה מובהקת סטטיסטית בשיעור התמותה של החולים שעברו ניתוח מעקפים.
התוצאה היא שחולי לב חיים בפחד תמידי למרות התרופות והטיפולים ה"מתקדמים". הם חיים בתחושה של נכות קבועה עקב איסורים לבצע מאמצים ולו הקלים ביותר.
ההתמקדות היומית בלקיחת כמות גדולה של תרופות מהווה מעמסה נפשית קשה לחולה ולבני משפחתו. עם הזמן התרופות מדרדרות את מצב הבריאות בכלל, ההיפיך הגמור ממה שהיה מצופה שיעשו.
האם לזה נוכל לקרוא ריפוי?
למרבה הפלא גם הרפואה מודה שכמות אדירה של ניתוחי מעקפים נעשית ללא כל הצדקה רפואית.
בקיצור ניתוח מעקפים היא התערבות פולשנית מיותרת, קשה ומסוכנת ביותר שאפשר להימנע ממנה!

ומה עם צנתור?
טיפול נוסף הוא צנתור באמצעות בלון. גם לטיפול זה יש סיכוי לנזקים קשים כמו התקף לב, אירוע מוחי, ואפילו מוות. אם בזמן הצנתור מנצלים המנתחים את ההזדמנות ומחדירים תומכן, קפיץ קבוע, שעלותו גבוהה ביותר, לעורקי הלב הם יוצרים את הסיבה לדלקת קבועה בעורק ולעידוד נוסף של היווצרות סתימה חדשה במהירות גבוהה יותר.
אין לשכוח שטיפול חודרני הינו הלם לגוף ויכול להשאיר אותו במצב יותר חמור מאשר קדם לניתוח. בסופו של דבר הטיפולים עצמם גורמים נזקים בלתי הפיכים כמעט לכלי הדם.
מדוע אם כן להשתמש בטיפולים שמסכנים אפילו 1% מהחולים כאשר במקביל יש טיפול זול ובטוח לחלוטין?




מדוע מיליוני אנשים בעולם עדיין מסכימים לעבור ניתוח מעקפים?
כי הרופאים אומרים להם שזה הפתרון היחיד שיש לבעיה שלהם!
כי המטופלים רואים ברפואה מדע מדויק ובכל גישת טיפול אחרת כמשהו נחות, אלטרנטיבי ולגמרי הזוי!
כי הרופאים מפחידים אותם ומזהירים אותם שהם בסכנת חיים מידית אם לא יעשו את הניתוח עכשיו.
כי הם סובלים מכאבים ומצוקה נפשית שמעצימים את תחושת הפחד שלהם ואת הרצון שלהם "לגמור עם זה מיד"!
כי ניתוח נחווה אצל מרבית האנשים כפעולת הצלה הרואית והכרחית שמזכה את המנתח בתודה, הכרה ויראת כבוד!
כי רופאים לא מספרים למועמד לניתוח על התוצאות הקשות הצפויות לו, על תופעות הלוואי ותהליך השיקום הממושך והפגיעות הגופניות והנפשיות הבלתי הפיכות של הניתוח!
כי אף אחד לא מספר להם על הידע המחקרי המדעי הרב שמעיד שיש "תזונה כירורגית" שיכולה לפתור את בעייתם בקלות רבה יותר וללא כל סבל!
כי הרופאים עונים להם שבמחקרים לא נמצא שום קשר בין התזונה שלהם לבין המחלה ולכן הם יכולים לאכול הכל!

ומדוע רופאים ממשיכים להמליץ על ניתוח מעקפים כפתרון היחיד לסתימת העורקים בעורקי הלב (מחלת לב כלילית)?
כי הרופאים לא למדו על בריאות, אלא על מחלות, תרופות וניתוחים!
כי הרופאים לא למדו אפילו שעה אחת בכל מהלך לימודיהם על הקשר בין תזונה לא טבעית לאדם לבין היווצרותן של מחלות ולכן גם לא למדו כיצד ניתן לטפל במחלות באמצעות שינויי תזונה משמעותיים ואגרסיביים!
כי הרופאים לא נחשפים במהלך עבודתם וההשתלמויות שלהם לידע המחקרי, המדעי והרב המוכיח את הקשר בין תזונה מיטבית לבין פתיחת עורקי הלב.
כי הרופאים בטוחים שבפקולטה לרפואה לימדו אותם את כל מה שנחוץ וידוע כדי לטפל באופן מושלם בחולים ולכן הם שוללים כמעט כל ידע שבא מ"מקור לא רפואי", כלומר שלא מבוסס על טיפול תרופתי או ניתוחי.
כי מרבית הרופאים עצמם נוהגים באורח חיים לא בריא ולכן לא טבעי להם לומר למטופלים שאפשרי לחיות על פי חוקי בריאות ותזונה טבעיים שאותם הם עצמם אינם מכירים!
כי בית חולים שבנה חדרי ניתוח ומחזיק צוות גדול של עובדים חייב לספק לעובדיו "עבודה" שוטפת אחרת הוא יקרוס כלכלית.
כי המנתח לא מוכן לוותר על מקצוע שרכש בעמל רב, על יוקרתו ועל מעמדו ולהאמין שטיפול פשוט וטבעי יכול להחליף את הניתוח ואת המיומנות שאותה פיתח בעבודה קשה.
כי ניתוח הוא פרוצדורה מורכבת ומסובכת הדורשת מומחיות ומיומנות גבוהה ולכן זוכה ליוקרה רבה המהווה עילה לגביית סכומי עתק עבורו.

לסיכום - בידכם הדבר, קחו אחריות על חייכם ובריאותכם ועל הכלכלה הלאומית שלנו לדורות הבאים
עולם הרפואה, משרד הבריאות וכל הנוגעים בתחום יודעים את האמת, אבל בגלל אינטרסים כלכליים פשוטים אינם נוקטים את הצעדים הנחוצים והמושלמים לשינוי המצב. מכתבי לראש הממשלה ביבי נתניהו בהיותו שר הבריאות, לפוליטיקאים אחרים וקובעי מדיניות וגם פגישה עם שר הבריאות עצמו לפני 13 שנים נענו בהתחמקות ובתשובות סרק.
יש כאן למעשה שיתוף פעולה עמוק של אינטרסים בין התעשיות הקרויות לבושתנו "יצרני מזון", יצרני התרופות, "תעשיית הניתוחים והמחלות" ובין הפוליטיקאים הנבחרים באמצעות סיועם הנדיב בעת בחירות ובין רופאים שמעוניינים לשמור על מעמדם, יוקרתם והכנסתם תוך כדי התעלמות ממצב בריאותו של הציבור הישראלי ותוך כדי העלמת מידע מציל חיים.
ידיד שלי, שבנו רופא קרדיולוג, אמר לי – שאלתי את הבן שלי מדוע אתם הרופאים מתעלמים מהידע הזה? נתתי לו לקרוא את "מחקר סין" והוא ענה לי – אבא, זה לא חדש לנו, כבר מזמן אנחנו מודעים לכך שתזונה יכולה לפתוח סתימות עורקים, אבל אז מה נעשה אנחנו, נחליף מקצוע?
אתם מבינים מה קורה כאן? מרבית הרופאים יודעים את האמת, אך מחרישים על גבכם ועל גב הקופה הציבורית משום שזה טוב מאוד לעסקים הפורחים שלהם ואתם הקוראים שמתעלמים מדברי ואינכם לוקחים אחריות על הבריאות שלכם משתפים איתם פעולה.
הציבור חייב לדעת שאם הוא לא ייקח את האחריות לבריאותו על כתפיו ולא יעניק אותה בחינם למישהו אחר הוא צפוי לניצול רפואי פושע בהיותו חולה במחלה ולו הקלה שבקלים במהלך השנים ולסבל גופני ונפשי גדול מאוד לו ולבני משפחתו הקרובים. המפתח למניעת הניצול הוא לקיחת אחריות, קבלת ידע מדעי אמין ובלתי אינטרסנטי שתורם מידית ולאורך עשרות שנים לרווחתו של האדם ברמה הנפשית והגופנית ויציל את המדינה מהתרוששות של הקופה הציבורית.
לא מעט חולים הגיעו אלי הישר מהרופא שהמליץ להם ניתוח מעקפים מידי כפתרון יחידי למצבם. ניסיוני עם חולים אלה הראה שיפור דרמטי במצבם ככל שהתמידו ב "תזונה הכירורגית" שפיתחתי לטיפול בחולים במצבים כאלה (בקרוב יצא ספרי "תזונה כירורגית למניעת צנתור וניתוח מעקפים").
הסירו את הפחד והחששות מהבלתי נודע וצאו לחיים של חופש ממחלות, אנרגיה גבוהה, חיוניות, עוצמה ואיכות חיים גבוהה.
אתם חייבים לתת לעצמכם ולבני משפחתכם את המתנה הזו.

ד"ר אשחר ערן N.D (נטורולוג) M.P.H – מוסמך לבריאות הציבור ומדעי הרפואה.
מרכז אשחר לריפוי טבעי
טלפון: 02-5337245 מייל: [email protected]


www.dreshkhar.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ד"ר ערן אשחר N.D נטורולוג, M.P.H שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]