חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ביקור בכפר הציורי הצ'רקסי – כפר קמא





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אפליקציה עירונית אפליקציה לתושבים תוכנת מוקד

נושא המאמר: העירייה והתושבים בקשר ישיר
מאת: אבי דורני   שמור מאמר למועדפים

כותרת: העירייה והתושבים בקשר ישיר

אייפון, אנדרואיד, אפליקציה..הדרך המהירה והחדשנית שמאפשרת קשר ישיר בין העירייה לתושבים.
אפליקציה ייעודית לעירייה אותה התושבים מתקינים בחינם ומדווחים על תקלות, מתעדכנים בזמן אמת בחירום ובשגרה. העתיד כבר כאן!

אפליקציות למכשירי הסמארטפון הן נושא חם בשנים האחרונות ולאחרונה גם בקרב הרשויות בישראל.
לפני כמעט שנה הושקה במועצה האזורית בלב השרון, המונה 18 יישובים ולמעלה מ- 20 אלף תושבים, אפליקציה חדשנית המאפשרת לתושבי המועצה לדווח על תקלות ברחבי המועצה ולקבל עידכונים בזמן אמת מהמועצה, לרבות תרגילי חירום, הפסקות מים ועוד..
המועצה האזורית לב השרון הייתה הראשונה בישראל לעשות כן.
המועצה עושה שימוש בפלטפורמה ייחודית הראשונה מסוגה בישראל המרכזת בתוכה קבלת דיווחים על תקלות מאפליקציה ייעודית וניתובם לוועדים ביישובים השונים ומותאם במיוחד לשלטון הדו-רובדי.

תכונות הפלטפורמה החדשנית של המועצה האזורית לב השרון
הפלטפורמה החדשנית מהווה מכלול פתרונות שלם לרשויות:
? דיווח על תקלות ברחבי היישובים
? שליחת הודעות לתושבים בחירום ובשגרה ועל פי כתובות וקבוצות וישירות לטלפון הנייד של התושב בין אם זה לאפליקציה ו/או SMS ו/או אימייל ו/או שיחת טלפון קולית
? שליחת שאלות ובירורים למחלקת פניות הציבור
? חיוג מהיר לבעלי תפקידים במועצה
? עידכונים שוטפים מהעירייה
? הצגת דפים מאתר העירייה בתוך האפליקציה
? מיפוי העיר על ידי התושבים, בעזרת כוח ההמון התושבים ממפים מקלטים, עמודי תאורה, פחים למחזור ועוד והכל נשמר על גבי מערכת GIS ובשכבות שונות.
? גישה מהירה לדף הפייסבוק והטוויטר של המועצה
? מספרי חירום
? לחצן מצוקה לגננות וסייעות
? התראות לראש המועצה ומנהלי מחלקות על חריגה בזמני טיפול בתקלות
? מערכת משימות פנימית
? תשלומי מיסים ועוד..
? המערכת ברובה ניתנת לצפייה וניהול גם דרך הטלפון הנייד של ראש הרשות ומנהלי המחלקות דבר המאפשר שליטה מלאה גם דרך הטלפון הנייד בכל מקום בעולם ובכל זמן!

הכל במוצר אחד הנותן מענה קצה לקצה לרשויות השונות.


החברה שפיתחה את הפלטפורמה
הפלטפורמה הינה פרי פיתוח חברת ctconnect - סיטיקונקט בע"מ, החלוצה בתחום של אפליקציות מוניציפליות ומערכות בקרה למוקדים העירוניים ולתאגידי המים,. לחברה אפליקציה חדשנית ותוכנת מוקד המתקדמות ביותר בישראל!
ctconnect בע"מ הינה חברת היי-טק צעירה ודינמית והינה התפתחות טבעית אבולוציונית של צורך ממשי טכנולוגי.
החברה מציגה מערכת המהווה שער לעולם שלם של הנגשת המידע והשירות לתושבים.
ctconnect בע"מ מנוהלת על ידי אבי דורני, בוגר יחידת ממר"ם בצה"ל ובעל ידע וניסיון עשיר בתעשיית ההיי-טק.

משנת 2006 ועד אמצע שנת 2012, החברה הפעילה את שירותיה ללא תמורה בקרב כ-140 רשויות בישראל לרבות עיריות, מועצות, מע"צ, נתיבי איילון וזאת בכדי לבחון את המערכת להגיב ולתקן בעיות "תוך כדי תנועה" מה שאיפשר תוכנה יציבה (ללא באגים) והבנת צרכי הרשויות והשוק לעומק.
האפליקציה של החברה פעילה על גבי אלפי מכשירי סמארטפון שונים ברחבי ישראל מקרית שמונה ועד אילת.

תהליך קבלת ההחלטות במהירות שיא
לאור היכולות הרבות הטמונות במכשירי הסמארטפון אייפון ואנדרואיד לרבות GPS ומצלמה דיגיטלית, האפליקציה עושה שימוש במיקום GPS של המכשיר של התושב מה שמאפשר קבלת כתובת מדויקת ונ.צ על גבי מפה במרכז הבקרה של מיקום התקלה. האפליקציה משגרת בזמן אמת תמונה של התקלה מה שמאפשר לצד השני לזהות ולקבל החלטה מהירה לגבי חומרת התקלה ולהחליט מי ומתי ייצא לטיפול בשטח.
לאור היכולות של מכשירי הסמארטפון, מה שמאפשר בין היתר קבלת מיקום GPS ותמונה של התקלה, במרכז הבקרה מתקבלות החלטות ומנותבים צוותי הטיפול בצורה יעילה וחסכונית. אם בעבר היה צורך לשלוח צוות שיוודא אם התקלה באמת קיימת ומהי חומרתה ורק לאחר מכן צוות לתיקון היה יוצא לשטח, היום, החלטה זו מתקבלת בזמן מיידי ובחסכון תפעולי מרשים.

העברת המסרים המיידים בצורה פנומנאלית
נושא האפליקציות הנו חם בתחום המוניציפלי ובמיוחד בשל הסיבה שאפליקציות המותקנות על גבי מכשיר הסמארטפון, מאפשרות קבלת הודעות בדחיפה ישירות למכשיר הסמארטפון של התושב.
לפני מספר שנים בכדי להודיע לתושבים על הפסקת מים או חשמל, ברשויות נאלצו לעבור בית בית ולהתריע מפני הפסקת מים אפשרית. היום, במרכז הבקרה ובאמצעות תוכנה תפעולית מתוחכמת, יושב המוקדן או הדוברת במשרד ובלחיצת כפתור מעביר מסר לעשרות אלפי התושבים ישירות למכשירי הסמארטפון שלהם.
לפני שהתושב יקרא את ההודעה, עוד מצליל ההתראה, הוא ידע שזו הודעה מהעירייה ומיד ייכנס ויקבל את העידכון על הפסקת המים. המוקדן יקבל ישירות למייל שלו סטטיסטיקה על כמות ההודעות שנקראו.

אפליקציה תפעולית לעובדים בשטח
זמן טיפול בתקלות ברשויות המוניציפליות הנו פרמטר חשוב, עידכון התושב בתהליך הנו פרמטר חשוב לא פחות. המערכת שהושקה במועצה האזורית לב השרון מאפשרת לתושב לקבל עידכון בזמן אמת ישירות לאפליקציה ולמייל שלו בכל פעם שמתבצע שינוי בתהליך הטיפול בתקלה עליה דיווח. העובד בשטח שנושא את מכשיר הסמארטפון, מעדכן מהשטח באמצעות האפליקציה התפעולית את הסטאטוס של התקלה, תוך מספר דקות מרגע העידכון, התושב מקבל ידיעה מתפרצת למכשיר הסמארטפון שלה המעדכנת אותה על התהליך של הטיפול בדיווח. אין שהייה מיותרת, הכל קורה כאן ועכשיו וללא צורך מיוחד מהעובד בשטח.

מתכון להצלחה
הטכנולוגיה, התשתית והפתיחות הטכנולוגית זה מה שיאפשר לפרוייקטים מסוג זה להתקדם ולהיות מוטמעים בכל הרשויות המוניציפליות בארץ.
המעבר למערכות חדשניות ומתקדמות טכנולוגית הנו צורך ולא מותרות, הרשויות המוניציפליות מבינות שזמן זה כסף וזמן ניתן לחסוך באמצעות מערכות בקרה מתקדמות המסייעות בשיפור השירות לתושבים.


מה צופן העתיד
תוכנות המוקד המיושנות יפנו את מקומן לתוכנות חדישות מבוססות WEB, המאוחסנות בשרתי על מאובטחים ברשת האינטרנט. שפת ה- WEB מאפשרת התממשקות לטכנולוגיות מתקדמות קיימות מה שמאפשר שדרוג והיצע של תכונות חדשות בין היתר בינה מלאכותית המסייעת בקבלת החלטות על משימות מוקד והכל בזמן אמת.
כיום בישראל למעלה מ-30 אחוזים מהתושבים הם בעלי סמארטפון, קצב הגלישה מהסמארטפון לעומת המחשב הביתי עולה בקצב מסחרר כי זה קל, זה מהיר ואפשר לעשות את זה ישירות מהספה.
התושב ירצה לשלם מיסים ולקבל מידע אודות העיר שלו צ'יק צ'ק, האפליקציה תתן את המענה!

www.ctconnect.co


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אבי דורני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]