חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איזון נכסים כחלק מהסכם הגירושין איננו חייב במס - איזון נכסים - מס הכנסה - איזון נכסים - גירושים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: טיפול בתת מודע תטא הילינג שיפור המציאות

נושא המאמר: תטא הילינג
מאת: ענבל פז   שמור מאמר למועדפים

השם תטא הילינג נובע מהשימוש שהשיטה עושה בתדר איטי של פעילות מוחית המכונה "גלי תטא". גלי תטא הם תדר של גלי מוח הקיימים בהרפיה עמוקה, במצבים יצירתיים ובחלימה. בשיטת תטא הילינג , המוח עובר לשדר בתדר גלי תטא, (עובדה שהוכחה מחקרית על ידי מכשירי EEG ). שינוי תדר המוח לגלי תטא לפי השיטה יוצר חיבור (מה שנקרא על ידי רבים תקשור) לאור אינסוף, לאנרגית המקור, המאפשר לנו לשנות אמונות, לבצע קריאה אינפורמטיבית של המצב הגופני והרגשי של המטופל ולראות חלקים מעולם התוכן הפנימי הקשור לאמונות. במצב תטא, המוח מתחבר בקלות לצדדים הלא פיזיים של המציאות שלנו. במצב זה הנגישות שלנו לתת המודע גדולה ופתוחה יותר ולכן האינטואיציה משודרגת ואיתה היכולת לזהות את הגורמים המעכבים, ולשנות אמונות ודפוסים לא רצויים ולהחליפם באמונות תומכות ומיטיבות.
בתטא הילינג כשהמטפל מאמן את מוחו להגיע לרמת של גלי תטא בזמן עירות, הוא מתחבר דרך סוג של מסע מדויק בדמיון מודרך לבורא כל שישנו. כאשר החיבור לבורא מתבצע ניתן להיכנס ברמה המטאפיזית לתת המודע של המטופל, במצב זה, אמונות, דפוסים וגורמי מחלה יכולים להשתנות בזמן הווה ובפשטות. בעזרת גלי התטא אנו יכולים ליצור, לתכנן ואף לשנות את מציאות.
ניתן להגיע לתת המודע דרך חלימה, הזיה, אומנות, פליטות פה, שפת גוף ועוד ולקבל הצצות קצרות לתת המודע. בשיטת התטא הילינג ניתן לגלות את האמת כפי שהיא קיימת בתת המודע ולמצוא את מערכת האמונות המניעה אותנו גם דרך חקירה ושיחה בשילוב עם בדיקת שריר.
תת המודע נגיש בזיכרון התאי של הגוף גם אם מידע זה מודחק ואינו נגיש, ניתן באמצעות בדיקת שריר להעלותו מתת-המודע (לפי הקצב האישי ובאישור בלבד). היתרונות של בדיקות שריר הם בעקיפה של מערכת האמונות, הגעה לסיבת המתח בכל נושא במהירות.
החקירה שנקראת בדיקת שריר היא ביו-פידבק ממערכת השרירים. זהו כלי העוקף את מערכות המודעות של האדם ומתחבר לתת מודע ולאמת הפנימית של הנבדק. בדיקת שריר מתבססת על ההנחה הבסיסית של הקינסיולוגיה שהאמת הפנימית נמצאת בגוף ושהגוף זוכר הכל. התוצאות מתקבלות דרך טונוס השרירים, המתח בשריר, המשתנה בשמיעת אמירת אמת ואמירת שקר – הגוף מכוון אותנו לאמת שבתת המודע שלנו ועוקף את המודע. כשאנו שומעים דבר אמת, הטונוס חזק, וכששומעים שקר או אמירה לא נכונה, טונוס השרירים נחלש. כך שדרך השריר וגלי התטא אנו מצליחים לעקוף את מערכת האמונות ולהגיע לנבכי הלא מודע ולמקומות העמוקים ביותר בהווייתנו המניעים אותנו לפעולה ולצור ריפוי ואמונות מטיבות.
הטיפול בשיטה הוא ללא מגע אך השיטה משלבת שיחה, חקירה, בדיקת שריר ותקשור עם הבריאה. דרך התטא אנו משחררים דברים מגבילים כמו אמונות ופחדים שאיתם נפתחת ההזדמנות לריפוי ואפשור אמיתי, כך שהשיטה מצליחה להביא לריפוי של בעיות רפאיות ומחלות ואף כאלה שלרפואה המודרנית אין מזור עליהם ושנחשבות בלתי אפשריות לריפוי. זו היא שיטת טיפול ללא מגע ובלתי פולשנית.

www.inbal-thetahealing.com/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ענבל פז שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]