חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
גאוט - צינית, שיגדון, פודגרה- דלקת בבוהן הגדולה של הרגל ובמפרקים....





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פסטיבל שבועות חוויה

נושא המאמר: פסטיבל פשוט ארבעת האלמנטים
מאת: לילה    שמור מאמר למועדפים

פסטיבל פשוט מאפשר לכל אחד ואחת מכם להשיל את הבגדים בתהליך מדורג וחוויתי באמצעות חיבור לארבעת האלמנטים הקיימים בכולנו אוויר, מים, אש ורוח.

בחברה האנושית ,קיימים טאבואים רבים סביב עירום ,רגשות כגון בושה , כאב ומבוכה מקיפים את המצב הטבעי והפשוט של עירום, בפסטיבל פשוט נחגוג את הגוף שלנו כיצירת אמנות חיה.

פסטיבל פשוט מאפשר לעבור את המחסומים החברתיים שהוצבו לנו ולהיות עירומים , חופשיים ולהשיל מעלינו את הקליפות היומיומיות ולחוות את עצמנו ואת הסביבה ללא שיפוט וללא רגשות של אשמה או בושה.
הפסטיבל יהיה הפעם בסימן ארבעת האלמנים, אותן אבני יסוד המרכיבים את כולנו .
כל יום יוקדש לאלמנט אחר: רביעי – אדמה, חמישי – מים, שישי-אש , שבת –אוויר.
בפסטיבל יופעלו שישה מתחמים שונים של עבודת מודעות , סשנים של אנרגיית ארבעת האלמנטים, חיבור ללב , מסיבות , מוזיקה והפתעות.
שוברים את הטאבו , הכאב והבושה סביב עירום וגוף. בפשוט העירום הוא זכות ולא חובה!

במרחב הפסטיבל מתאפשר לנו להיות עירומים ומודעים לכל הרגשות אשר עולים אצלנו בסיטואציה הזו, זו הזדמנות נפלאה לקבל ולאהוב את הגוף שלנו בדיוק כפי שהוא , לקבל את החששות , השיפוט העצמי ולהתגבר עליהם.

כאשר יורדים הבגדים מתקיים תהליך מעניין ומרתק שמאפשר נקודת מבט שונה ומרעננת.
הפסטיבל מיועד לכל מי שמוכן להעז ולצמוח בתהליך מודעות חזק ומרגש, לביישנים שוכנים לגלות אומץ לאוהבי אמנות ציורי הגוף ולאנשים שפשוט רוצים להרגיש חופשיים ומשוחררים מכל התניות החברה מעירום.

פסטיבל פשוט מיועד לקהל נטוריסטים ותיקים, לביישנים אמיצים שמחליטים להעז ולהוריד את הבגדים, לשוחרי אמנות הגוף ולכל אותם אלו החוקרים את מודעותם והתפתחותם האישית ומבינים שכל קליפה שיורדת מסייעת לנו לראות את עצמנו והאחר בפשטות , ללא שיפוטיות ובקבלה עצמית של הגוף שלי ושל האחר.

מוזמנים לחוות חוויה אחרת , משחררת ומשוחררת מכל המגבלות וההתניות היום – יומיות סביב עירום , לרקוד במסיבות, להשתכשך בבריכת המים ובריכת הבוץ , לשבת על הדשא , להתקשט בציורי גוף ופשוט להיות.

ההרשמה לפסטיבל היא בזוגות בכדי לשמור על אנרגיה נשית וגברית מאוזנת, מלבד הרשמה משותפת אין שום מחויבות הדדית ביניכם!
המקום המארח אשראם במדבר בלב נופה הפראי של הערבה רחוק מספיק בשביל להתקרב


אשרם הינו מקום ללמוד ולחוות את עצמך.
זהו בית ספר שבו אתה קובע את קצב לימודיך. כמו שאמר אושו: "בשביל ללמד מדיטציה לא צריך לעשות כלום מלבד לתת אווירה מדיטטיבית" ואכן, עם המדבר הפתוח מסביב, עם המדיטציות היומיות, ועם שלל האפשרויות לעבוד איתנו בגינות ובמטבח, לנוח וליהנות - אשרם במדבר הוא מקום מיוחד שעוזר לפשוט קליפות, להתקרב לעצמנו ולאחרים. לנשום.

www.desertashram.co.il/%d7%94%d7%a4%d7%a1%d7%98%d7%99%d7%91%d7%9c-%d7%94%d7%a1%d7%95%d7%a4%d7%99/%d7%94%d7%a4%d7%a1%d7%98%d7%99%d7%91%d7%9c-%d7%94%d7%a1%d7%95%d7%a4%d7%99


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י לילה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]