חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיפול בצלקות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יועץ עסקי יועץ שיווק ייעוץ עסקי אימון עסקי

נושא המאמר: עסקים עושים עסקים
מאת: דורון עמית    שמור מאמר למועדפים

הפתרון האולטימטיבי לעסקים "קח כספים"! זאת התחושה שמקבלים עת שומעים או קוראים את שרי הכלכלה, הרשות לעסקים קטנים, מטי, משרד המסחר והתעשייה, יועצים עסקיים אם פרטיים ועם שליחי סוכנויות לעסקים קטנים ומטי. הלוואות זה לא הפתרון לעסקים...נקודה! בשנת 2012 נעזרו עסקים קטנים ברשויות הממשלה וזרועות הטיפול שלה ב-7000 בעלי עסקים אשר סיווגו בעיות והציעו פתרונות! לנסות ולהבין איך סיווגו את הבעיות או איזו הצעות ניתנו היה קשה לקבל את המידע, מה שהצלחתי כן להבין הייתה עזרה של "קיצור בירוקרטיה" (איזה בירוקרטיה אני לא מצליח להבין) מה שכן מרכזים אלה עושים קורסים לבעלי עסקים בתחום הניהול, בתחום השיווק, בתחום האינטרנט, ורק כאן יש לי להעיר ולכתוב מגילה ארוכה על חוסר ההבנה של הארגונים הממשלתיים בכול מה שקשור לשמירה על עסקים, יצירת יציבות לעסקים והכי חשוב התפרנסות מתמהיל העסק ולא ממימון חיצוני. כמי שנותן ייעוץ עסקי וכאשר מדברים איתי על קורסים לבעלי עסקים, אני נחרד, כי אני יודע שקורס מזורז אחד לא דומה ולא מתקרב למה שקורה בשטח ביום שלמחרת הקורס עת מתקשר מנהל הבנק ואומר "או שתביא כסף או שהחשבון מחוסל" ואז כול היופי מהקורס וכול הדברים התיאורטיים שנשמעו בקורס, וכול השיטות ניהול והשיווק שהקורס ניסה להעניק. קורס, הכול נשחק, כי הקורס הוא נחמד וטוב. אך שמגיעים לשוק, לרחוב, לעסק, הכול נשמע טפל הכול נעשה לתבשיל ללא טעם! כ-יועץ עסקי אדם שרוצה להתמקצע בתחום הניהול חייב היום להגיע לתואר שני במנהל עסקים ואו בהתמחות נוספת וגם זה לא מכשיר אותו להיות מנהל שיכול לנווט בעולם הכלכלה והעסקים של היום, אף בית ספר ולא שום קורס יכולים להביא את העסק למצב של מיצוי והיגוי עצמי בסבך הקוצים של העולם העסקי. ולא כתבתי פה עם המנהל הוא טוב או רע או הפחד הנוראי של מנהלים כי יגידו עליהם שנכשלו, תוך שהם מגינים על עצמם בסיפורים הקשורים לאגדות ולא למציאות עצמה. יותר מזה, החיפוש אחרי המימון הנוסף לעסק, דיברתי עליו עשרות פעמים הוא רע, רע עד מאד לעסקים, כי הלוואה המשמעות שלה הלוואה לצורך הכנסת עוד כסף לעסק או לחברה שגם הכסף שהיא תייצר לחברה יהיה בו די מספיק להחזר ההלוואה, אבל הלוואה שבאה להחליף מימון, לפרוס הלוואות, למלא את תזרים המזומנים, היא רעה מאד לעסק וכדאי לסגור כאן ועכשיו במקום ליצבור חובות אישיים שלעולם לא יוכל העסק להחזיר. אם אני מצטט את דבריה של הגברת הירש מהסוכנות לעסקים קטנים באומרה " המטרה של תוכניות המימון הללו היא לגשר על הפערים בתחום האשראי וההון שיש לעסקים קטנים. "הקרן לעסקים קטנים היא הקרן המרכזית בתחום הזה שנותנת ערבות של בין 70-85% מסכום ההלוואה של בית העסק. הערבות ניתנת למשך חמש שנים." אז אני מבין שהמטרה העיקרית זה לבזבז כספי ממשלה והמטרה השנייה להעניק כדורי אקמול לעסקים. לא מובן לי איך בכלכלה הנוכחית, בשוק הזוועתי, בתחרות האיומה, במוצרי המזרח, עדיין הרשות לעסקים קטנים המשך של מטי ממשיכה לפעול באותם כלים פרימיטיביים להחזיק עסקים, רק בשביל לסמן V או בכדי ליהנות ממשכורות. כ-יועץ שיווק, אני שב ומכריז, יש פתרונות יצירתיים לעסקים שצריכים להיות מלווים ביום יום, ולא במשרדו של היועץ או במתחם המשרדים של הרשות לעסקים קטנים או בביקור של יועץ ללא יועץ המגיע לעסק אומר את מה שאומר הולך וחוזר לשמוע מה בוצע! כך לא מנהלים עסק. בטח שלא היום! ולעולם המנהלים שמבחינת האגו קשה להם להודות כי "קשה" אבל מי יכול עליהם! כדאי לכסות את האגו בשמיכה קלה ולעשות שינויים מתבקשים בעסקים.


ראו גם עסקים למכירה

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]