חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חובת הדיווח על תכנוני מס בישראל





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אבנית טיהור מים

נושא המאמר: מסנני המים האם משתלם?
מאת: טל זנהנדלר   שמור מאמר למועדפים

כידוע המים בישראל ניתנים לשתייה אך יכול להיווצר נזק מתמשך לגוף האדם אם וכאשר קיימת שתייה ממושכת של מי ברז לא מסוננים וזוהי דעה רווחת אצל מרבית קהילת הרופאים והמדענים המתעסקים בנושא .
מי ברז לא מסוננים מכילים אבנית במים ולאבנית זו ישנם נזקים מצטברים בגוף לאורך השנים .אבנית נוצרת במי השתייה בישראל בעיקר ממלחים ונצברים במים מסלעי כורכר המלחים מצטברים במים והופכים לאבנית .
נזקי האבנית לגוף האדם
נזקי האבנית לגוף האדם הם רבים ניתן למנות חלק מהם כגון אבנית בכליות ,נזקי שיניים ,פגיעה בחניכיים כגון דלקות חניכיים למיניהם,ועוד ועוד...
שתיית מי ברז באופן מבוקר לעומת זאת יכולה אף להועיל למערכות גוף האדם למשל יכולה לשפר את מערכת סינון הרעלים בגוף אך גם זאת אך ורק תוך שתייה מעורבת של מי ברז ומים מסוננים וגם שתיית מי הברז לעומת המים המסוננים עלינו להרבות במי שתייה מסוננים ולהמעיט בשתיית מי ברז לא מסוננים.
נזקי מי הברז הלא מסוננים והמשופעים באבנית למכשירים חשמליים
נזקי מי הברז הלא מסוננים הם רבים ולמכשירים רבים כמו דוד שמש ,מכונת כביסה ,קומקום חשמלי,.רוב הנזק למכשירים חשמליים נוצר עקב אבנית במים ,אבנית זאת בדרך כלל מצטברת על גופי החימום במכשירים כגון דוד חשמלי וקומקום חשמלי גם במכונת הכביסה ישנו נזק לתוף מכונת הכביסה מהצטברות אבנית .אנו יכולים להימנע מנזקי האבנית תוך שימוש במכשירי סינון אבנית במים לכל הבית לרבות המכשירים החשמליים.
אופן סינון האבנית במרבית מסנני האבנית בישראל
אופן סינון האבנית בישראל הוא על ידי יונים חשמליים אשר נמשכים לאלקטרונים אשר נמצאים בשרף אשר נמצא במסנן וסופח לתוכו את רוב המלחים והאבנית הנמצאת במים ובכך המים המסוננים נטולי אבנית וראויים לשתייה על ידי בני אדם .
תחזוקה השוטפת של כזה מסנן הינה קלה ואחת לכמה חודשים ניתן להזרים למסנן מי מלח אשר מנקים את אותם יונים מן המלחים אשר אותם ספחו לתוכם ובכך נוצר חידוש המסנן ופעולתו באופן פשוט ואחת לכמה חודשים.
למעשה סינון מי השתייה הינו מומלץ על ידי רבים בישראל ובעל השפעות רבות על חיינו גם מבחינת בריאות הגוף וגם מבחינת חיסכון סינון מי השתייה יכול להוביל גם לחיסכון של חשמל מכיוון שימוש תקין של הדוד אשר פועל ברוב עוצמתו יכול להוביל לחיסכון זאת בגלל שדוד נקי מאבנית מחמם את המים באופן מהיר וחסכוני בחשמל לעומת דוד הסובל מאבנית על גוף החימום אשר יחמם את המים יותר באיטיות ולעיים יכול לגרום לשריפת דוד החימום והחלפת גוף החימום דבר אשר מצריך טכנאי מוסמך וחלקי חילוף יקרים הוצאה אשר עלולה להיות יקרה ויכולה להימנע על ידי שימוש במסנן אבנית בביתכם .כמו כן גם מכונות הכביסה מאריכות שנים עם שימוש במסנן אבנית במים המוזרמים לתוכה.

www.gal-al.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י טל זנהנדלר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]