חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
האם בשר טרי ובשר מיושן זה אותו דבר?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ייעוץ עסקי אימון עסקי יועץ עסקי יועץ שיווק

נושא המאמר: ייעוץ עסקי, אימון עסקי
מאת: דורון עמית    שמור מאמר למועדפים

מהו למעשה ייעוץ עסקי!

רבים מתבלבלים בין התארים יועץ עסקי, ייעוץ עסקי, אימון עסקי.

למעשה אם נפרוט את הדבר נגלה ששלושת התארים הם למעשה אותו דבר.

זה שנותן ייעוץ עסקי הוא יועץ עסקי ומי שנותן אימון עסקי גם הוא יועץ עסקי.

כמי שנותן ייעוץ עסקי, לא חשוב המהות של התואר, או איך שתקראו למונח הזה, מה שלמעשה חשוב בכול מגוון התארים האלה היא העשייה והעבודה עצמה.

יועץ עסקי זה לא משהו שנלמד באוניברסיטה או במכללה או במוסד אקדמאי כזה או אחר, נכון שחלק מהיועצים העסקיים הם בוגרי אחת הפקולטות בתחומים מסוימים כמו משפטים, מנהל עסקים, ראיית חשבון וכ"ד. אבל ייעוץ עסקי לא יכול להימדד על פי רמת ההשכלה של היועץ העסקי. ואני אסביר.

כמי שנותן ייעוץ עסקי אני יכול להבהיר כי ייעוץ עסקי או יועץ עסקי הוא כזה שיש מאחוריו ניסיון רב בניהול עסקים, כבעלים על עסקים, ביצירתיות, בניהול משא ומתן, בהכרת השוק, בשיווק, במכירות, בפרסום, ברכש, בייבוא ובייצוא, כזה שידע עליות ומורדות ויכול לקבל עסקים הנמצאים במשברים או לפני משברים, למעשה מה שאני רוצה לתאר כאן זה מצב שיועץ עסקי או מי שנותן ייעוץ עסקי או אימון עסקי הוא למעשה אישיות מאד מיוחדת היודעת ניהול של עסק מהו, מהיסוד ועד הטפחות.

אני זוכר מקרה שבוגר מנהל עסקים אשר בזמן לימודיו ניהל יחד עם קרוב משפחתו את עסקיו של הקרוב והתובנה שיצאה ממנו הייתה "מה שאני לומד במהלך העסקים בשטח הוא כעיין וכאפס מהלימודים שלי לתואר" וזו האמת של יועץ עסקי או מי שנותן ייעוץ עסקי.

כמי שנותן אימון עסקי בפרט היום, בכלכלה העכשווית באקלים העסקי בו נמצאים חברות ועסקים רבים גם עסקים שטובי המומחים והיועצים יושבים בהנהלתם ולא מצליחים לאזן את הפעילות העסקית המתנדנדת נדרשים יועצים מקצועיים עם ניסיון רב ועשיר על מנת לייצב עסקים, למנוע הדרדרות של עסקים, לעשות למען פיתוחם של עסקים, להשתמש בכול הכלים הצבורים אצלם כתוצאה מהניסיון העשיר שלהם בכול שדרת הניהול, ולקוות להצלחה.

כ-יועץ עסקי אני יכול להביא אלפי דוגמאות על יועצים אשר מתמחים בסוג מסוים של פעילות הנקראים לתת מניסיונם לאחר על מנת לקצר דרך, למנוע אסון, לנתח מהלכים, ליצור סיטואציה מתאימה לניסיון וליכולת שלהם לתרום למען קידום מטרה זאת או אחרת.

היה טוב עם בעלי עסקים צעירים או בחלוף דור ישכרו לעצמם יועץ חיצוני על מנת שיוליך אותם יד ביד להישרדות והצלחת העסק/החברה/המיזם

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]