חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מסיבת יום הולדת עם בעלי חיים





    קישורי טקסט (לפרטים)




עסקים למכירה

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הסכם ממון נחלה יחסי ממון משק חקלאי

נושא המאמר: הסכם יחסי ממון לבן ממשיך
מאת: גלעד שרגא, עו"ד ונוטריון   שמור מאמר למועדפים

הנטיה הרגשית הטבעית הינה שלא לעסוק בנושא של עריכת הסכם ממון בין בני זוג בטרם הנישואים, ודאי וודאי כאשר המדובר בשני בני זוג צעירים אשר חווים את התקופה המרגשת והרומנטית בחייהם ועומדים לפני חתונתם.
ברור הדבר שעצם העלאת הנושא או השאלה האם תסכים/י שנערוך הסכם ממון בינינו? יוצרת תחושת חוסר נעימות, ומלווה בדרך כלל ברגשות מעורבים ורצון להימנע מהעלאת השאלה הכל כך לא נעימה של מה יקרה אם חס וחלילה ניפרד? ולמה בכלל לעסוק בשאלה של פרידה בשלב כה מוקדם ויפה בחיים?
כאשר שני בני הזוג מתחילים את חייהם המשותפים בנקודת מוצא כלכלית זהה, ההנחה הרווחת היא, כי במידה ויחסיהם יעלו על שרטון בבוא היום, הם יאלצו לחלק שווה בשווה את כל רכושם אשר נצבר במהלך שנות חייהם המשותפות, ומשכך עריכתו של הסכם ממון אינה עולה על הפרק.

בשנים האחרונות, חלה עליה במודעות הציבור לצורך בעריכת הסכם ממון אשר נבע ממספר סיבות עיקריות:
1. עליית שיעור הגירושין בישראל – סטיסטית אחד מכל שלושה זוגות הנישאים עתיד להתגרש.
2. נישואים מאוחרים - גיל הנישואים מבוגר מאשר בעבר, והצדדים מגיעים לחתונה עם כסף ורכוש שצברו במהלך השנים.
3. נישואים שניים – כאשר קיים כבר תא משפחתי שאליו מצרפים בן זוג חדש אולם לא רוצים לפגוע ברכוש ו/או במתנות ו/או בירושה שקיבל אחד הצדדים ממשפחתו.
הצורך בעריכת הסכם ממון נכון ומחויב, על אחת כמה וכמה, כאשר המדובר בבני זוג שאחד מהם הינו בעל זכויות במשק חקלאי או נחלה.
המקרים הנפוצים בהם נערך הסכם ממון בין בני זוג במגזר ההתיישבות הינם:
1. אחד מבני הזוג עתיד לרשת זכויות בנחלה מהוריו.
2. אחד מבני הזוג מונה בן ממשיך בנחלה.
3. אחד מבני הזוג קיבל זכות לפיצול נחלה.
4. אחד מבני הזוג מתעתדים לבנות בשטח הנחלה של ההורים את בית מגוריהם.
5. קיומה של מערכת יחסים זוגית ללא נישואין.
ייחודו של ההסכם מכוחו מוענקות זכויות במשקים חקלאיים ועל פיו מועברות זכויות במשק חקלאי אגב ירושה, קרי - הסכם המשבצת, מחייב הגנה על בעל הזכויות המעוניין להינשא בשנית ו/או לקיים מערכת זוגית חדשה, מבלי שהדבר יפגע ביכולת שלו להותיר את הזכויות במשק החקלאי / בנחלה, מחוץ למסגרת הנכסים והרכוש המשותף במערכת הזוגית החדשה.
ההשלכות של פקיעת קשר בין בני זוג אשר יש להם זכויות מלאות או חלקים בנחלה, יכול להיות גם במקרה של פרידה וגם במקרה של פטירה. כניסה למערכת יחסים זוגית של בעל זכויות בנחלה, ללא עריכת הסכם ממון מתאים, "מעמידה בסיכון" את כל הזכויות בנחלה ולמעשה בפטירתו של בעל הזכויות יועברו כל הזכויות לבן הזוג החדש גם אם נערכה צוואה המורה אחרת!
הורים רבים המבקשים להעניק לבן/בת את הזכויות בנחלה במתנה או למנות את הבן/בת כבן ממשיך בנחלה, מתנים את הענקת המתנה או מינוי הבן הממשיך בעריכתו של הסכם ממון בין בני הזוג אשר יגדיר את מערכת הזכויות בין בני הזוג במקרה של פטירה.
קיימים מספר סוגים של הסכמי ממון הנערכים על ידי משרדינו:
1. הסכם ממון לפני נישואין.
2. הסכם ממון לאחר נישואין.
3. הסכם ממון לידועים בציבור.
הסכם ממון שנערך בצורה נכונה מקצועית וזהירה, יגן על האינטרסים של כל הצדדים בצורה מאוזנת, וימנע חיכוכים וסכסוכים עתידיים בין הצדדים.
אנו עורכים במשרדנו את הסכמי הממון מתוך רגישות מירבית לסיטואציה העדינה בה מצויים בני הזוג לפני חתונתם, אך יחד עם זאת אנו פועלים לשמור על האיזון הראוי באינטרסים של הצדדים ובכך למנוע מתחים וחששות המצויים מתחת לפני השטח בין בני הזוג ומצד ההורים.
הניסיון מלמד שהתייחסות נכונה ומקצועית לעריכת הסכם הממון קודם הנישואין או כניסה למערכת זוגית חדשה, במיוחד כאשר בין הנכסים קיימות זכויות במשק חקלאי, מונעת תסבוכות מיותרות בעתיד, לבני הזוג ולכל בני המשפחה המתגוררים בנחלה.
מנסיונינו בתחום המושבים, והורשת משקים ונחלות, אנו מודעים לחשיבות העצומה הקיימת לעריכת הסכם ממון קודם נישואין, על מנת להבטיח, כי אכן בעתיד יועברו הזכויות למי שאכן הכוונה היתה להעבירן אליו ומבלי שהזכויות בנחלה ימצאו דרכן אל מחוץ למשפחה.
דווקא במשקים חקלאיים, בהן ניתן לבנות יותר מיחידת מגורים אחת על המשק אולם לא ניתן למכור חלקים מתוך המשק, כי אם את כל המשק כמכלול אחד קיימת חשיבות לעריכת הסכם ממון.

gilad-law.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גלעד שרגא, עו"ד ונוטריון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]