חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
יהודה אודי סאלאס





    קישורי טקסט (לפרטים)




הזמנת מלון ללא עמלות הזמנה
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יועץ עסקי ייעוץ עסקי יועץ שיווק אימון עסקי

נושא המאמר: עסקים בסין,
מאת: דורון עמית   שמור מאמר למועדפים

אנחנו וסין!
למרות כול התחזיות, והערכות האנליסטים, על הירידה בתל"ג הסיני וזאת לאחר הזינוק המטאורי שהיו בשנים האחרונות בכול מה שקורה לייבוא והייצוא של סין המדינה, עדיין רבים הם היבואנים או היצואנים הישראליים אשר מנהלים סחר עם סין.
זה לא סוד שהישראליים פוגשים פוטנציאל עסקי לעשות עסקים, ובפרט בתחום המוצרים וחומרי הגלם מוצרים אשר החליפו תעשיות שלמות כאן בישראל, אזי מיד הם מתחברים לסינים, פותחים משרדי אינטרסים בסין הרחוקה על מנת להיות זרוע מבצעת ומפקחת על הרכישות או המכירות לשוק הסיני וממנו.

כמי שנותן ייעוץ עסקי אני דווקא חושב כי אם יבואנים או יצואנים ילמדו את המנטליות הסינית, ויבינו כיצד הם חושבים או עושים עסקים, אזי הדעות הקדומות (כי "הסינים מכניסים אבנים למכולה במקום סחורה" או "הסינים ייקחו את הכסף ולא ישלחו סחורה" או "איך נדע שנקבל את הסחורה שהזמנו" ) אזי הביטחון בסחר עם הסינים ילך ויגדל.

כמי שנותן ייעוץ עסקי הייתי רוצה כי היבואן או היצואן ילמדו קצת את התרבות הסינית ויפנימו איך הסינים חושבים דבר שיקל עליהם עד מאד את מערכת היחסים עם הסינים. הסינים מאד מעריכים את התרבות עתיקת הימים שלה ושיחות משותפות על האימפריה הסינית בחיבור עם התרבות ארוכת השנים של העם היהודי יכולה לעשות טוב לשיפור האווירה, יותר מזה ישראלים יכולים להתגאות בפני הסינים כי הרפואה הסינית תפסה מהלך מתקדם מאד במכלול שירותי הבריאות בישראל, ולסיני תהיה זאת מחמאה שתחבר אותו אל הישראלי היושב ממולו והמגיע מקצה העולם שלו.

הסינים רואים את עצמם כמרכז העולם, הם יודעים כי הגודל שלהם והיכולת להחליף כול מוצר אחר הקיים על פני תבל הינו המשאב העיקרי שלהם, הם יודעים בדיוק את הכוח התעשייתי שלהם, ועדיין יכולים להתפאר בכוח עבודה זול יותר ממדינות המערב. ולכן הקשר האישי, ההערכה למעצמה, ויכולת השקיפות תזכה להערכה רבה מצד מי שעושה איתם עסקים, נתון נוסף עד חשוב הוא נושא השפה, כ-יועץ עסקי אני מכיר מתורגמנים וישראלים הנמצאים בסין אשר יכולים בפגישות אחד לאחד להיות לעזר רב מאד עם הצד הסיני בזה שהשיחה תקלח גם באנגלית עם חיזוקים בשפה הסינית (מי שמנהל שיחות טלפון עם סין באנגלית יודע עד כמה קשה להבין את הצד הסיני)

אם אתם רוצים למכור לסינים, אז וודאו שתהיה לכם מצגת בשפה הסינית, חומר כתוב בשפה הסינית, ומתורגמן טוב אשר יעזור לכם בפגישה.

כיום פועלות בסין למעלה מ-1000 חברות ישראליות ביניהם גם משרדי אינטרסים ישראלים המייצגים עוד אלפי חברות אחרות הסוחרות עם סין בעיקר בנושא של ייבוא המוצרים, הייצוא לסין הוא לא בראש מעיניהם של הסינים מאחר והם מחבקים בעצמם את כול הטכנולוגיה המתקדמת אבל שיתופי פעולה והשקעות משותפות הם מעניינם של הסינים.
לעסקים הקטנים, לחברות הקטנות לאנשי העסקים הסוחרים עם סין בייבוא מוצרים (בעיקר מוצרי צריכה וחומרי גלם)חשוב לזכור שמאחר וממשלת סין מאד מעורבת בתחום הסחר והעסקים הסיני הרי שהרגולטור שם מפעיל כוח כבד ועונשים כבדים על חברות או עסקים אשר לא פועלים לפי הקוד האתי של המדינה, סין מכירה את עוצמתה והפחד לאבד את התעשייה לטובת הארצות השכנות הוא בראש מעיניה, הניסיון שיש למזרח עם טאיוואן שהייתה למדינה המתועשת היחידה במזרח ואחר כך הועתק המודל לסין והיא זאת שהפכה למעצמה העולמית עומד לנגד הממשל וזה לא פלא שבחודשים האחרונים (יולי 2013) נידון אחד השרים למיתה בגין מעילה באמון.

כמו שאנו מכירים את המשפט "ברומא התנהג כרומאי"
כך בסין "התנהג כסיני"

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]