חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ניסוי קליני והמדיה - ניסוי קליני - ניסויים קלינים - ביוטכנולוגיה - מעבדה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ייעוץ עסקי יועץ עסקי יועץ שיווק אימון עסקי

נושא המאמר: מה זה שיווק, איך עושים שיווק
מאת: דורון עמית   שמור מאמר למועדפים

שיווק הוא דבר כול כך דינמי ומרתק שאי אפשר שלא לאהוב אותו.
בכלל כול יצירה עסקית או אחרת היא תולדה של מהלך שיווקי כזה או אחר.
אנשים, ספורטאים, זמרים, עסקים, פוליטיקאים, כולם! הם יצירה פרי דמיון של שיווק!
גאיידמק שווק בדרך אבסולוטית, מ-המצאת הבנאדם ועד לרמה שתיאורטית יכול היה לרכוש את המדינה! זה לא אמיתי, אבל זה נכנס במחשבה של כול אחד מאתנו פרי יצירה של שיווק נכון, שימוש בכלים נכונים, אסטרטגיה מדהימה וטקטיקה עוד יותר מדהימה, גאיידמק מופיע בקמפיין פרסומי רב עוצמה זאת הייתה הגאוניות של הגאוניות של השיווק, יותר מהשמות של האנשים המסומנים על בקבוקי הקולה הנמכרים.
כמי שנותן ייעוץ עסקי אני יכול להבין כי מספיק ניצוץ של שני חוטי חשמל אשר נגעו במילימטר זה מזה יכול לצוץ מטאור חדש! מטאורים כאלה הם רק פרי עבודה שיווקית אם יכולת קשרים אישיים בעולם התקשורת ו-הופ, אתה ענק. גם אם אתה לא כזה.
רמי לוי, איש נחמד, ירושלמי ותיק, עדיין אומר "מאתייים" בעל מרכול אחד ש-בשיווק חכם מאין כמותו הפך למטאור, לא היה צריך הרבה להפוך את רמי לוי ל"רובין הוד" של המרכולים, בינתיים מי ששיווק אותו הכי נכון הפך אותו גם לאיש עסקים מחוץ לענף המרכולים, הכול זה עניין של שיווק, ובמדיה חזקה כמו שיש לנו היום בעולם ובמדינה כול זבוב יכול להפוך לפיל.
כ- יועץ עסקי שיווק, זה מרתק, זה סוחף, האפשרויות הם רבות, צריך רק תעוזה אומרים צריך "ביצים" של יענה. אני אומר צריך את הירח לציידך, כי שיווק נכון, באמצעים נכונים יכולים להפוך עני לעשיר, חולה לבריא, מיליונר לדלפן.
מי יכול לעמוד בסחף של אותו שדרן ממליך מלכים, מוריד נסיכים, והכול בעזרת הכוח של המיקרופון הקטן והשיווק הגדול, ראו את ראש ממשלתנו מר בנימין נתניהו, אני כ-יועץ עסקי מוריד את הכובע בפניו, איש שיווק מבריק, איש רטוריקה מדהימה, נואם מצוין, מחזיק קהל אדיר, אם הוא מתאים כראש ממשלה או לא זה באמת לא מעניין אף אחד בעולם התקשורת, אבל שיווקית זה חזק! זה עוצמתי.
אך מה לעשות שלא כול אחד מעניין את התקשורת, ומה לעשות שלא לכול אחד יש מישהו שיכול לשווק אותו או את עסקו מבלי "דחיפה" קטנה, ככה הוא העולם, כך הוא בנוי, על יחידי סגולה של הממליכים מלכים "תקשורת". זכרו: זמר לא צריך לשיר יפה, צייר לא חייב לצייר יפה, אומן לא חייב לרקוד יפה, כאשר מכריזים לפניכם עומד להופיע הזמר הגדול מכולם! גם שהוא ישיר המוח האנושי יבין שזה הזמר הטוב בעולם, זה שיווק.

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]