חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הדברה ירוקה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ייעוץ עסקי יועץ עסקי יועץ שיווק אימון עסקי

נושא המאמר: מחיר
מאת: דורון עמית   שמור מאמר למועדפים

נגד עובדות לא ניתן להתווכח!

עובדות שהם פועל יוצא מפעילות של שנים יש בהם כדי להבין מגמה ולרצות לפעול מתוכה.

אחת הסיבות שאנו רואים ירידה של מחירים בשווקים, אבל לא במותגים גדולים זה בגלל סף הכניסה הנמוך של מגוון רחב של עסקים, לדוגמא מה צריך להשקיע אינסטלטור בשביל להיות אינסטלטור, כול מה שעליו לרכוש זה כלים, רכב מתאים מגנטים בבית דפוס וקדימה לעבודה, אותו דבר חשמלאי, משפץ או כול מקצוע חופשי.

כמי שנותן ייעוץ עסקי הרי לא רק במקצועות אלה הסף כניסה הוא נמוך ומאפשר להוריד מחירים לתחתונים, גם בשאר הענפים התחרות היא זאת שיוצרת את המחיר, והתחרות נעשית לפעמים ע"י אנשים או סוחרים שכול מה שהם יודעים שאחד ועוד אחד הם שניים ואם הם גובים 50% תוספת על מחיר הקנייה אז החשיבה היא שהרווח הוא 50% פעולה אשר מורידה את כול השוק מטה.

כמי שנותן ייעוץ עסקי אני נתקל בסוחרים אשר מגיעים להחלטות לא נכונות בתחום המחירים רק על מנת להישאר גדולים, למכור במחירים נמוכים, ולהוריד את השוק שהם חיים בו מטה. מטה תוך כדי דריסת עסקים אחרים אשר יודעים לעשות את החשבון של עלות גולמית ועלות תפעולית.

כ יועץ עסקי התפיסה שלי אומרת שהורדת מחיר כמוה כקריעת דין מוות על עסקים.

ניתן להוריד מחירים אבל בחשיבה נכונה!

יש אנשים "והרבה אנשים" בפרט אלה היודעים שסובארו זה לא BMW והמחיר הזול הוא יוצא המחיר היקר! אנשים יודעים להעריך מחיר העניין הוא ביכולת שלנו לתת ערך למחיר המוצר שאנו מוכרים, כי ברגע שאנו נותנים ערך סביר למוצר הנמכר אזי אין ויכוח עם הלקוח על המחיר והמחיר שניתן נראה לו סביר.

שיטה נוספת להתחרות במחירים תחרותיים היא "שיטת הסופרמרקט" בואו נעשה שקלול של המוצרים שנמכרים (אם בעסק של חומרי בניין נמכרים החול, המלט, הברזל, הצבע, הכלים,) בעלות מסוימת ניתן להתחרות עם הצעות דומות אשר יתכן כי המלט שם יותר זול אבל החול כאן יותר נמוך ואז משקללים את ההצעה ונוהגים לזכות בהזמנה, זו הורדת מחיר סבירה ותחרותית מבלי לפגוע חס וחלילה במחיר הגולמי והתפעולי.

שיטה נוספת להתחרות במחירים זולים זה לא להשוות בין אפרסקים לאפרסקים אלה להעניק את הערך האמיתי ואיכות המוצר שאתם מוכרים ללקוח מבלי להסתיר ממנו את ההבדל של איכות המוצר: לדוגמא: המוצר התחרותי מגיע מסין או קוריאה ואילו המוצר שלי מקורו ב??????. ברגע שללקוח יש ערך להשוואה קל לו לעשות את החושבים.

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]