חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כיצד תדעו לשלב את ההרכב המוסיקלי באירוע שלכם?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ייעו עסקי יועץ עסקי יועץ שיווק אימון עסקי

נושא המאמר: יזמות, יזמות עסקית, המלצות ליזמות
מאת: דורון עמית    שמור מאמר למועדפים

מי לא חולם על עסק!
נכון! יש גם את אלה אשר מעדיפים "שקט" בחיים ולכן לסחוב אותם להיות עצמאים תהיה משימה בלתי אפשרית.

פתיחה של עסק או בשפה העכשווית "הזדמנות עסקית או מיזם חדש" הינו דבר מאדגר, מעניין, מושך, וכן, דווקא היום בתקופה של מיתון או האטה כלכלית.

כמי שנותן ייעוץ עסקי גם לעסקים חדשים, או לכאלה אשר יש להם רעיון עסקי בכול תחום מתחומי החיים מ-שירותי ואללה ועד פיתוח אפליקציות למובייל ולמחשב אני רואה עניין רב בהצלחה של יזמים או סטרטאפים בכול תחום.

היום כאשר היזמים החדשים הם אלה שגדלו לרגלי המותגים, הם אלה שבילו שעות מול המחשב, שהכירו את האתרים החברתיים שהיו קול ומראה בלבד, הקלות לייצר רעיונות עסקיים הוא בהרבה יותר קל מהדור שלא הכיר את הטכנולוגיה או שמכיר אותו היום אך רוצה לבלות את שנותיו לא בעשייה ולא ביזמות אלה בחיי נירוונה כפי שקבע לעצמו.

כמי שנותן ייעוץ עסקי אנא שימו לב לעובדה את הכניסה המסיבית של אזרחים לאתרי "יד שנייה" ראו עד כמה אזרחים מוכנים היום לרכוש מוצרים יד שנייה ועד כמה התחום הזה התפתח! מכירת מוצרים יד שנייה היא מקור לרעיונות חדשים של יזמים "מה לעשות" "מה הם יכולים למכור" "כמה הם יכולים להרוויח מבלי להשקיע סכום כסף שלא נמצא בידם".

נוסיף היום את תחום קבלנות המשנה! כול חברה גדולה כ-קטנה מעוניינת להקל על ההוצאות הקבועות שלה ומחליטה להפריט "כול מה שזז" זוהי הזדמנות פז ליזמים טריים, אם ידע בתחום מסוים או בלא יידע בתחום מסוים להיכנס בנעליים גדולות על מנת להפיק רווחים לא קטנים,

כ יועץ עסקי המייעץ לחברות הזנק וטכנולוגיה הן בתחום התפעולי והן בנושא השיווק בארץ ובעולם אני ער לרעיונות שמתקבלים חדשות לבקרים אצל חברות הטכנולוגיה או אלה המאגדים בתוחם מספר יזמים והדואגים להם למימון או להשקעות של יזמים, אנשי כספים, וחברות הון סיכון. יש רעיונות שלפעמים מדהימים אותי כשועל ותיק בתחום העסקים והשיווק ויוצרים אצלי התלהבות כאילו תינוק חדש נולד. יש דברים שאנשים חשבו עליהם מתוקף תפקידם בארגון מסוים תוך הבנה של צורך טכנולוגי לפתרון.

וכמובן גולת הכותרת הוא עולם האינטרנט והרשתות החברתיות, קיצורי הדרך, הגישה לכול מקום, היכולת לתקשר עם כול מוצר או יצרן ולא משנה היכן הוא נמצא בד בבד עם עסקים שיכולים להתנהל דרך האינטרנט בלבד ללא צורך במיקום, חנות, משרדים, אולמות תצוגה וכ"ד רק מזניקים את הדמיון והיכולת של יזמים חדשים או אפילו עסקים קיימים להתנהל דרכו.

תוסיפו לכול זה בניני דיור גבוהים בשכונות חדשות אשר מוצרים ושירותים מסוימים יכולים להימכר או לתת שם בגדול ותבינו כי יזם לא צריך שיקראו לו הוא יודע באפשרויות הקימות לחפש את היזמות לבד ולפעול למימושה. מימושה הוא מימוש חלום עבורו.

ועוד עצה קטנה, על מנת שהמיזם יצליח, ימותג, ויהיה שווה לאקזיט שלא ולא משנה באיזה תחום, עדיף להיות מלווה בייעוץ מתאים לקיצור מהלכים.

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]