חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שלושה היבטים בניתוח אסטרטגי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ייעוץ כלכלי ייעוץ עסקי ייעוץ אסטרטגי תכנית עסקית

נושא המאמר: שימור אנרגיה – קווי מדיניות ודרכי פעולה
מאת: קבוצת פארטו בע"מ   שמור מאמר למועדפים

עבודה שבוצעה עבור הועדה הבין-משרדית לפיתוח בר קיימא
המונח שימור אנרגיה במאמר זה מתייחס למכלול האמצעים שיש לנקוט על מנת להביא להתייעלות, וכתוצאה מכך להקטנת הצריכה באנרגיה, תוך שמירה על עקרון הקיימות והשוויון הבין דורי ובהתחשב בהיבטים כלכליים, לאומיים וחברתיים. מדיניות שימור האנרגיה אינה באה על חשבון מגזר כלשהו, והיא אינה פוגעת כלל בכלכלה, בתהליכי הייצור, ברמת השירותים במשק ובשימוש הנהוג כיום במכשירי החשמל השונים. דהיינו, מדיניות שימור האנרגיה תציג את האמצעים הטכנולוגיים, הכלכליים, הרגולטיבים והאחרים לייעול השימוש וחסכון באנרגיה, מבלי לפגוע ברמת החיים הרצויה במדינת ישראל. מתן ייעוץ כלכלי ו יעוץ אסטרטגי למגזר הציבורי צריך להביא בחשבון את נושא שימור האנרגיה בישראל לאורך זמן. אנו שואפים לגבש מדיניות, יעדים ו תכנית עסקית עקרונית על מנת להשיג את היעדים הללו. שימור אנרגיה הינו נושא בעל חשיבות רבה ובעל יתרונות כלכליים, סביבתיים וחברתיים ברורים. פוטנציאל החיסכון באנרגיה במדינת ישראל, נאמד על 20%-30% מכלל צריכת האנרגיה בארץ. לפי נתוני הלמ"ס, הוצאות האנרגיה בישראל היו בסך 1.7 מיליארד $, כלומר בעזרת יעוץ עסקי ותכנון נכון פוטנציאל החיסכון השנתי באנרגיה בישראל יכול להגיע ל-400 – 500 מיליון $ בשנה. יעוץ כלכלי למגזר הציבורי צריך להביא בחשבון את מכלול האמצעיים הכדאיים למשק שיש לנקוט, על מנת להביא להתייעלות בשימוש באנרגיה, וכתוצאה מכך אף לחסכון ולהקטנת הצריכה באנרגיה במשק, באופן שלא יביא לפגיעה בפעילות בו, ותוך גיבוש תכנית אסטרטגית המשלבת ראיה טכנית כלכלית וסביבתית. בארה"ב ובשאר העולם המערבי השכילו כבר לפני שנים לשלב יעוץ עסקי לתאגידים עם צעדים אופרטיביים מוכחים לשימור ולחסכון באנרגיה, ויש צורך ביישום מדיניות דומה בישראל. אנו חיים בתקופה שבה רמת החיים נמצאת בעליה מתמדת ועקב שיפורים טכנולוגיים אנו צורכים יותר אנרגיה ממה שצרכו אנשים לפני כ50 שנה. גידול זה של ביקושים לאנרגיה צפוי להימשך בעתיד ועל כן יש לפעול על מנת שנבטיח את אספקת רמת האנרגיה הנחוצה למשק, תוך כדי שמירה על עקרון הקיימות ושוויון בין דורי. יש לבחון מחדש את התוכניות הקיימות לשימור אנרגיה, לנתח את צרכיהן, את פוטנציאל החיסכון הטמון בהן, לבחון את כדאיותן הכלכלית ורמת ישימותן ולבנות מודל אשר מכיל את כל פרטי התוכנית. מדיניות אפקטיבית ועקבית של שימור אנרגיה בישראל הינה צו השעה. הפוטנציאל האדיר לחסכון בהוצאות האנרגיה וההשפעות הבריאותיות שמהלכים אלה יביאו למשק, מחייבים יישום מידי של המדיניות הנ"ל.
© כל הזכויות שמורות לקבוצת פארטו בע"מ http://www.pareto.co.il

www.pareto.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י קבוצת פארטו בע"מ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]