חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אימון צחוק - הטרנד החדש באימון





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יונים הרחקת יונים סילוק יונים גירוש יונים

נושא המאמר: תכונות וסוגי יונים - הרחקת יונים - סילוק יונים - גירוש יונים - יונים
מאת: אורן   שמור מאמר למועדפים

הזכר והנקבה דומים ודוגרים לסירוגין מכאן סמל האהבה
בארץ ישנם שלושה מינים של יונים: יונת הסלעים, יונת הבית והצוצלת.

* יונת הבית - היא צאצא של יונת הסלעים וקשה להבחין ביניהן וזאת בעיקר עקב ההתרבות ביניהן לאורך השנים. תהליך זה של הכלאה עם יוני הבית מביא להכחדתה של יונת הסלעים הטהורה בטבע.

* יונת הסלעים – מין שכיח ביותר.מצויה בכל מקום סלעי.צבעה אפור כחלחל ועל כנפיה פסים שחורים.הצוואר וחלקו העליון של החזה בוהקים בצבעי ירוק וסגול.

* יונת הסלעים - דומה מאד ליונת הבית והכלאתם מביאה לעולם צאצאים פוריים.

* צוצלת- מין בסוג תור צבעו חום בהיר מקנן בעיר . משמיע קולות המיה ייחודיים.

רבייה: זוג יונים מסוגל להשלים 5 מחזורי קינון בשנה, נכפיל זאת ב 2 גוזלים ונקבל 10 יונים אשר חלקם שורד ועוזר בהגדלת האוכלוסייה ומכפילה בעשרות רבות. היונים חיות בצפיפות ולכן כמות הפסולת באזור מגוריהן רב מאד.

האדם ביית וטפח את היונים בכל העולם, ומספק להן את צרכן (במודע או לא במודע) ולכן אין להן צורך לנדוד אלא להישאר במקום בו נולדו או גדלו.

היונים נוחתות על משטחי גגות, מרזבים ,אדני חלונות,ארגזי רוח, מזגנים ,מסתורי כביסה,מעקות וכו'. אוהבות להיכנס לתוך חללים סגורים, ולצפות מקצוות של בנינים או בליטות של בנינים.

לאחר צפייה ומחקרים רבים התגלתה תכונה ייחודית ליונים- היונה מעדיפה משטחים צרים ויציבים, וכאשר המשטח רעוע או בלתי יציב היא עוזבת את המקום. תכונה זו עזרה לפתח את המוצרים הנכונים להרחקת יונים. המחקרים התבססו על מספר ניסיונות שכללו הרכבת דוקרנים מחומרים שונים. בתחילה נוסו חודי מתכת הדומים למסמרי 10(ארוכים וחסרי גמישות) אך היונים קיננו עליהם.
בהמשך נוסו דוקרני פלסטיק, שהשפעתם דמתה לזו של החודים הקשיחים, ולאחר זמן מה הם אף התייבשו ונשברו. כאשר נוסו דוקרני נירוסטה גמישים וקפיציים, היונים נרתעו מהמגע עמם והתרחקו מהמקום. לבסוף נוסו גם סלילים קפיציים וחוטים דקים(חוטי רטט) שהתגלו אף הם כיעילים.

המסקנה – המוצרים להרחקת יונות צריכים להיות גמישים, קפיציים ובעלי הישרדות בכל תנאי מזג אויר לכן רצוי לייצרם מנירוסטה (עמידות לאורך שנים וקפיציות מעולה).

התשובה לתכונה זו קפיץ מקפיץ, דוקרנים קפיציים וחוטי רטט.

היונים מעדיפות קצוות של מבנים וכן פסגות ולכן את המוצרים רצוי להתקין בהיקף ובפסגות. היונים אוהבות להסתתר במסתורי כביסה, מחסנים, עליות גג וכו. הפתרון לבעיה זו הינו חסימה בעזרת רשת יונים.

יונים מקננות הינן טריטוריאליות, ולכן תליית דגמי יונים מפלסטיק אמורה להרחיק זוגות יונים אחרות.

ליונים כושר לימוד וזיכרון גבוהים והן לא חוזרות ל"מקומות רעים" אך לעומת זאת קשה להטעותן לאורך זמן(עם כל מיני מכשירים חשמליים ובלונים). הרג יונים מותר בארץ אך בדרך כלל אינו מועיל מפני שהנפגעות העיקריות הן היונים החלשות. החזקות מתרבות מהר והמלחמה בהן קשה יותר.

מחקרים בעולם הוכיחו שהריגת יונים אינה מקטינה את האוכלוסייה אלא להיפך. הפתרון הוא למנוע מהן מזון ולחסום גישה למקום הנחיתה או הלינה.

www.yon.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אורן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]