חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
למה תוויות לבגד?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ייעוץ עסקי יועץ עסקי ייעוץ אסטרטגי יועץ אסטרטגי

נושא המאמר: איך מוכרים שיטות מכירה
מאת: דורון עמית    שמור מאמר למועדפים

איך נכיר את הצרכן (הלקוח הפוטנציאלי) בדרך שנוכל לתת למוצרים או השירותים שלנו ערך ומענה לשברון הלב של הלקוח. ההתחבטות בנושא מילוי הצורך של הצרכן היום היא גבוהה מאד, שלא כמו פעם שהלקוח היה "רוכש" "קונה" מכול הבא ליד, היום הוא הרבה יותר "מפונק" הוא קונה מה שהוא צריך, הוא קונה מה שהוא מרגיש שעושה לו טוב, הוא קונה את מה שבאמת יעשה לו ולמשפחתו טוב, הוא קונה בגלל מניעים פנימיים שלו והכי נכון הוא קונה בעניים ולא תמיד ע"פ צורך אישי שלו.

כמי שנותן ייעוץ עסקי אני יכול להפנות אתכם לעמוד ליד המדפים של הסבונים הקטיפתיים הממוקמים על המדף באחד מרשתות הפארם הגדולות או המרכולים בישראל ולראות איך אנשים מתחבטים באיזה מוצר "סבוני" לקחת, אומנם הלקוח רגיל לסוג מסוים אחד, ולריח הסבון היחידי שלו, אבל המגוון, הצבעים, הכותרות, המילים המתארות את הפינוק הגדול בשימוש בסבון עוצרים אותו לרגע ונותנים לו השהייה של "לפני שאקנה את הסבון האהוב עלי אני יראה מה יש כאן עוד להציע".

כמי שנותן ייעוץ עסקי ומעורב חזק מאד בתחום השיווק והפרסום אחת המטרות העיקריות העומדות בפנינו אנשי השיווק והפרסום הוא ליצור את הצורך של הלקוח, לא מספיק לספר שאת מוצר X ניתן לרכוש היום בהנחה של Y אחוז, או זה לא מספיק להציג את המוצר כך סתם בפרסום, על המדף, בבאנר באינטרנט, או על כול במה פרסומית כזאת או אחרת. המטרה היא "לגרות" את הלקוח בתיאור המוצר לטובתו (לא בתיאור הטכני של המוצר מה הוא עושה) אלא בתיאור הפלסטי מה המוצר או השירות יגרמו ללקוח במידה וישתמשו אתו. זאת אחת הסיבות כאשר אני קובע קמפיין פרסומי באחד ממנועי החיפוש באינטרנט לקוחות מאד היו רוצים להופיע במיקום האורגני (הפרסום הלוא ממומן במנוע) אשר שם הכותרת נקבעת ע"י בעלי המנוע ולא ע"י המשווק וכן להופיע במודעות הממומנות בראש העמוד עם "שאלת המפתח ללקוח מדוע הוא צריך את המוצר או השירות שאני מציעה לו.

החובה שלנו כמשווקים הן בתחום המוצרים והן בתחום השירותים היא להראות ללקוח מה ישמח אותו, מה יגרום לו להנאה, כמה הוא יפיק מהמוצר או מהשירות וכמה העלות של המוצר זניחה ושכיחה לעומת התועלת שהוא ישיג מהרכישה שלו.

כ- יועץ עסקי אלה ההזדמנויות החד פעמיות העומדות מול המשווק לעניין את עיני הקונה ולגרות את מוחו.

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]