חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
משחקי ספורט בימנו





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אופנה בגדים שמלות בגדי מעצבים

נושא המאמר: אופנת קיץ ססגונית
מאת: BOURBON   שמור מאמר למועדפים

ססגוניות קיצית
בריזת הקיץ המנשבת מעברו של הים מביאה אתה ססגוניות קיצית נהדרת. ביום הראשון של הקיץ כולנו יוצאות בהרגשה נפלאה מן הבית, בשמלה צבעונית או חצאית קלילה המסמלת את הרבגוניות שהקיץ מלווה בה. לפתע ניתן לעשות את כל אותן הפעילויות שחיכינו להן כל החורף - לצאת לטייל, לנפוש בים, להתחדש בבגדים מלאי צבע וחיים ועוד. ומה מצפה לנו בתחום אופנת הקיץ 2013?
אופנת קיץ ססגונית במיוחד
מעצבי אופנה ברחבי העולם אוהבים בעונות הקיץ להתמקד בשמלות במגוון גזרות, סרפנים וטוניקות, מכנסיים קצרות, בגדים קליקים ומרעננים וכל אלו הם רק תזכורת לחגיגה האופנתית הקיצית הגדולה באמת – מגוון עצום ובלתי נלאה של בגדים בשלל צבעים. הקיץ של 2013 הולך להיות ססגוני מחד וקלאסי ומוקפד מאידך. המעצבים בוחרים בשמלות קצרצרות או ארוכות במיוחד העונה. משלבים צבעים כדוגמת שחור ולבן בגזרה זורמת הזועקת קיץ או לחילופין בשמלות צבעוניות במיוחד אשר מוקפדות ותואמות מאד לגזרה הנשית. פייטים רבים מוסיפים לצבעוניות הרבה והופכים את הקיץ לזוהר עוד יותר תחת השמש היוקדת. תיקים מעוטרים בפייטים, חגורות וחולצות פייטים הם המילה האחרונה. חנויות רשת העונה מציגות קולקציות אשר הולכות על קונספט אחיד למדי, למטרות ביגוד יומיומי ניתן בהחלט להסתפק בהם אך מה קורה כשאנו עתידות להתארח במספר אירועים הקיץ? מומלץ לבדוק בגדי מעצבים בקולקציות בגדי ערב ייחודיות.
BOURBON– בגדי מעצבים לכל אירועי הקיץ
אנו ב-BOURBON עצבנו לכן שמלת ערב קיצית במיוחד, חצאיות ושמלות אלגנטיות משולבות בטרנדים העדכניים של העונה. בקרו בחנות הווירטואלית שלנו ושדרגו את הארון בבגדים מיוחדים ממעצבים שיודעים מה אתן אוהבות. שלבו אביזרים ותיהנו מקיץ לוהט וססגוני במיוחד.
הידעתם?
הידעתם כי יש סיבה רפואית להבדלים בין הססגוניות הקיצית ודיכאון החורף המתבטא בסגנון הלבוש האפרורי? בעונת החורף, כאשר החשיפה שלנו לשמש יורדת, עולה הפרשת הורמון המלטונין שגורמת לתסמיני דיכאון. ובקיץ? בהחלט יש סיבה למסיבה. שעות השמש הרבות מביאות אתה לא רק רמות מלטונין נמוכות יותר אלא במקביל רצון עז ושמחת חיים שמתבטאת בססגוניות קיצית למכביר. חלק גדול מן האוכלוסייה חולם על הרגע שבו תסתיים עונת החורף ואפשר יהיה להחליף כבר את הבגדים הכהים, המסורבלים והחמימים לבגדי קיץ קלילים, אווריריים וצבעוניים שתורמים גם הם לשמחת החיים הרבה.
http://www.bourbon.co.il/home.asp





מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י BOURBON שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]