חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
גשטאלט - על קצה המזלג





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בר ממתקים בר מתוקים

נושא המאמר: איך להשתמש ולשמור על מפל שוקולד?
מאת: ענבל לוי   שמור מאמר למועדפים

מפל שוקולד ביתי או מושכר מאפשר לכל אחד להגיש לאורחים שלו ממתק שוקולד מפנק ומתוק במיוחד. המפל הוא סוג של פונדו שוקולד, בתחתיתו בריכת שוקולד חם מומס ומפל שוקולד שזורם באופן קבוע.
מפלי השוקולד מגיעים בגדלים שונים, בצורות שונות, לעיתים אפילו מפלי שוקולד כפולים, ויכולים להזרים במפל סוגי שוקולד שונים – מריר, חלב או לבן. כמובן, חשוב במיוחד לרכוש ולהשתמש אך ורק בשוקולד איכותי!
העיצוב של מפלי השוקולד פחות או יותר זהה, והוא מבוסס על קערה גדולה בתחתית הכלי, בה מומס השוקולד. השוקולד מחומם לטמפרטורה הנמוכה ביותר, כך שהוא מומס אך עם זאת בדיוק בחום המתאים בשביל לאכול אותו. מעל לקערה המרכזית, יש מספר לא קבוע של מדרגות / רמות מעוגלות עליהן זורם השוקולד המומס. אופן הפעולה של המפל פשוט מאוד, לאחר שהשוקולד מומס בקערה התחתית, הוא מוזרם בעזרת משאבת בורג לראש המפל בצינור המרכזי של מפל השוקולד. מראש המפל זורם השוקולד במורד המדרגות ויותר צורה שדומה לזרימת המפלים בטבע.
אז מתי אוכלים?
האורחים יכולים לטבול כל קינוח שאתם בוחרים – עוגיות, ממתקים , והנפוץ ביותר פירות עונתיים. המבחר של הממתקים או יותר נכון כל מה שתרצו לטבול בשוקולד משגע לא מוגבל , וכל מה שבא לכם להציע יכול להיות מתאים – מתוק, חמוץ או מלוח.

מפל שוקולד מושכר, או מפל השוקולד שלכם, יהיה המרכז של כל אירוע, חתונה, מסיבה או בכל ארוחה שאתם רוצים להתפנק קצת יותר מהרגיל. כיום, רוב מסיבות הרווקות, החתונות והרבה מאוד אירועים וכנסים כוללים מפל שוקולד, ולכן ברור למה הקשר בין המחשבה על מתוק והנאה קשורים כל כך חזק למפלי שוקולד. היתרון הגדול ביותר של מפלי שוקולד ובר ממתקים באירועים הוא העובדה שהאורחים לא מוגבלים בכמויות והכי חשוב, כל אחד יקבל מענה לטעמים שהוא מחפש! כל המארגנים של מפלי שוקולד בעלי ניסיון ויכולים להציע את הממתקים והפירות המוצלחים ביותר, אבל אל תתביישו, תיתנו לילד שבכם לבחור בדיוק את הממתקים שאתם רוצים. תאמינו או לא, השילוב של הממתקים המלוחים, כמו בייגלה הפכו להיות חובה בכל מפל שוקולד ובר ממתקים. פשוט בגלל שהשילוב הזה כל כך טוב ומיוחד.
בניגוד לכל הממתקים שבדרך כלל שמים בבר ממתקים, לא מומלץ לטבול במפל השוקולד ממתקים קשים. כמובן, לא מומלץ לטבול ממתקים או פירות שעלולים להתפרק בזמן הטבילה ולהשאיר חתיכות בקערת השוקולד המומס.
השיטה הטובה ביותר לשמור על הניקיון של הכלים והידיים של האורחים שלכם הוא לשפד את מה שאתם רוצים לטבול במפל השוקולד על שיפודי עץ.
ניתן לרכוש שוקולד איכותי במיוחד עבור מפלי השוקולד, אבל שמירה ושימוש בשוקולד טוב הוא מספיק טוב ויומס בדרך כלל ללא בעיות. לפני שאתם מתחילים להמיס את השוקולד, טוב לשבור את השוקולד לחתיכות, וגם אם אתם מעוניינים להוסיף שוקולד למפל, מומלץ לשבור את השוקולד לחתיכות. חתיכות קטנות יותר, ואפילו הוספה של שמן (לא הרבה!) יעזרו בתהליך ההמסה והשילוב של השוקולד לשאר השוקולד שבמפל.
חשוב מאוד!
קודם כל, מי שעוסק בהמסה והכנת המפל, חייב לשים לב ולא לשפוך מים לכלי. הדבר עלול להשפיע לא גם על תהליך ההמסה, אבל במיוחד על הטעם.
שנית, השלב החשוב ביותר בשמירה על המפל שלכם לאירוע הבא הוא שלב הניקיון. אם למפל השוקולד יש חלקים מתפרקים, יש לפרק אותם ולשטוף אותם באופן נפרד ולא באופן מורכב. לשים לב שמפל השוקולד עצמו מכובה, אינו מחובר לחשמל ושקבל החשמל עצמו לא בא במגע עם מים. שימוש בסמרטוט ובמים חמים חשוב מאוד, ויש להקפיד כי מנקים את מפל השוקולד מכל השאריות של השוקולד. אם לא מנקים את מפל השוקולד כמו שצריך, השימוש בפעם הבאה יכול להיות בעייתי, והטעם של השוקולד יכול להיות מושפע.
אם לא חוויתם עדיין בר ממתקים או מפלי שוקולד אנחנו ממליצים בחום! זאת חוויה מיוחדת ומתוקה שאתם ואורחים שלכם לא תוכלו לשכוח!!!

www.hamapal.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ענבל לוי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]