חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הצורך בביטחון כגורם מרכזי להצלחת הזוגיות והנישואין





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מסיבת רווקות רקדנית בטן מקצועית הפעלות מסיבת רווקות רקדנית בטן לאירועים

נושא המאמר: מדריך למסיבת רווקות
מאת: נועם חוסרובן   שמור מאמר למועדפים

מדריך למסיבת רווקות

בכל כלה מיועדת (או החברה הכי טובה שלה) מסתתרת לה מפיקת אירועים שרק מחכה לרגע הנכון כדי להפיק. לכן, בגיבוש האירוע שיחתום את תקופת הרווקות מותר לכן, החברות הטובות, להסתיר את תכני האירוע אך בכל הנוגע לנתונים הטכניים- חולקים את המושכות! על מנת לקלוע הן לטעמה של הכלה והן לטעמן של המוזמנות מבלי לחרוג מהתקציב, מהקונספט או לשכוח מישהי מאחור- עוברים על רשימת החובה של כל מסיבת רווקות מוצלחת.

רשימת חובה

כל מסיבת רווקות צריכה להכיל את האלמנטים הבאים:

? תאריך ומוזמנים - אלו ייקבעו ע"י הכלה, שאר תכני המסיבה יכולים להישמר בסוד. מומלץ לתאם עם המוזמנות כבר בשלב גיבוש הקונספט ולקבל פידבק ועזרה.

? קונספט - ייקבע לפי הכלה והמוזמנות בהתאם לגיל, אופי, השקפה דתית וכו'.

? תקציב - יש לקבוע סכום ריאלי בו כל המוזמנות יכולות לעמוד, היות והחתונה הקרבה כבר כרוכה בהוצאות כמו רכישת ביגוד, עיצוב שיער ומתן מתנה לכלה. חשוב להדגיש כי כל תקציב יכול ליצור ערב מקסים.

? מיקום - ניתן לקיים מסיבה ביתית או לנהל אותה במקום בו האטרקציה מתבצעת.

אין חגיגה בלי אטרקציה!

בהתאם לתקציב, הקונספט והמיקום תוכלו לעצב מסיבת רווקות שתשאיר זיכרון מתוק מאירוע מושלם. כיווני הפקה אפשריים:

? פעילות לפי מיקום - מחוץ לכותלי הבית- יציאה למועדון, יום בילוי בספא, חשפנות או קריוקי. מסיבה ביתית תאפשר הזמנת אמן שיופיע ועדיין תותיר "זמן בנות".

? סדנאות מתחומים שונים - מיסטיקה ורוחניות ( קריאה בקפה/ כף יד/ קלפי טארוט, גרפולוגיה, נומרולוגיה, פנג שוואי, תקשור), סקס ומיניות ( סקסולוגיה), איפור וטיפוח, בישול ועיצוב בשוקולד.

? מפעילים את הגוף ואת הנפש! הלהיט התורן בתחום הוא, כמובן, ריקודי הבטן. הפעלה נהדרת שמשתלבת נהדר בכל מסיבת רווקות - רקדנית בטן מקצועית מתלווה אל הכלה לפני הפרידה מהרווקות, ודואגת ליצירת אווירה מושלמת החל מהלבשת הכלה בחליפת רקדנית, חלוקת צעיפים בין הבנות והוראת סודות הריקוד. לעתים מדובר בסדנא המכינה את הכלה למופע שיבוצע על ידה, בחינה או בחתונה. במהלכו תולבש הכלה בשמלה מקצועית ויחד עם סדנת התנועות תפתיע בקלות את הסובבים.

? לבחירת ההפעלה המרכזית חשיבות מכרעת – בכל אירוע יש לבנות תכנית ולו"ז לאירוע, לדאוג לשתייה ואוכל כמובן אך חשוב לבחור הפעלה מרכזית שתהיה אטרקטיבית לקהל המוזמנים ותעניק אווירה שמחה וחיובית לאירוע.





www.malikabellydancer.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י נועם חוסרובן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]