חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מסחר במט''ח - Trade247 - מסחר במטח - מסחר במט ח - מסחר בבורסה - מסחר מט''ח





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יועץ עסקי ייעוץ עסקי ייעוץ שיווקי יועץ עסקי

נושא המאמר: עסקים אחרי החגים
מאת: דורון עמית   שמור מאמר למועדפים

בימים הקרובים נדע יותר מה היו התוצאות העסקיות של החברות הנסחרות בבורסה בתל אביב. אנו כבר יודעים על שחקנים שהרוויחו יותר ושחקנים שהרוויחו פחות, על דוחות רבעוניים שלא הכי משקפים את מצבם האמיתי של החברות, ספקולציות לכאן וספקולציות לכאן, דבר אחד הציבור יודע כי הבורסה באחד העם היא לא הטריגר המובילה היום את עולם הכלכלה והעסקים בישראל.
אז מה כן?

כ יועץ עסקי אני עדיין חושב כי תחום הנדל"ן, תחום הייטק, החברות היצואניות הגדולות כמו "טבע" להבי ישכר צק פוינט הם המובילות הרציניות את עגלת העסקים הישראליים והם שיוצרים עניין לשורה של משקיעים בתחום הנדל"ן, בתחום הייטק שם קמות ונופלות חדשות לבקרים קרנות הון סיכון, משקיעים שונים (כולל משקיעים הבאים מתחומי מסחר מגוונים) ועדיין התעשייה שישראל התברכה בה כמו הפוספטים, החקלאות שהרימה גבה מתחילת 2013 בהיקף ייצוא חסר תקדים של 9%, ומפעלי המזון הגדולים.

כמי שנותן ייעוץ עסקי הרי שהכלכלה בישראל נעצרת פעמיים בשנה בחגי תשרי ובחג האביב, לדוגמא חגי תשרי 2013 משאירים לנו 13 ימי עבודה, ואם ניקח את הבורסה לנירות ערך באחד העם בתל אביב הרי שברור שבחודש זה המסחר בה יהיה דליל עד דליל מאד והרפתקאות מעניינות לא נראה באופק שיכול לקרות בטח לא ידיעה כי מניית המשביר עלתה ביום אחד ב-50% לאחר שנודע כי חברה אמריקאית תשקיע במשביר סכום לא מבוטל.

כמי שנותן ייעוץ עסקי הרי שבחגי תשרי השנה 2013 כול ענפי המסחר יהיו רדומים וזאת בגלל העובדה של חופש עבודה, חופש עבודה, עבודה שבת, דבר אשר יפריע לכול הענפים בישראל.

כן, קשה בישראל, גם כך קשה לבעלי העסקים בישראל ולא רק העסקים הקטנים והבינוניים, לדעתי לכול העסקים ורק עם מסתכלים על חברות ענק כמו IDB גם שם קשה (לא משנה מה הסיבות) בסך הכול לחברה נכסים מניבים, ונכסים עתירי מזומנים, למרות שמדובר על התפתחות החברה שנבנתה על כספי משלם המיסים, המשקיע הישראלי, מנהלי הקרנות שנהנו כנראה מההזמנה לחצרו של בעל השליטה למסיבת קוקטייל כזו או אחרת ויצאו עם הבטחה להעביר בהנהלה השקעה נוספת באגרות החוב או המניות של הקבוצה הנשלטת ע"י מארגן המסיבה. (וסליחה שהוספתי את ההערה הזאת מאחר ולא ניתן להתעלם ממחול השדים המתרחש בחברה בתקופה האחרונה)

ם א מסתכלים אל האופק העסקי הישראלי לאחר חודש החגים, עדיין קשה להצביע על איזה שינוי דרמתי שיכול להתרחש בעולם העסקי הישראלי, מה כבר יכול להיות, איזה חדשה דרמטית יכולה לצו, האם י אמריקה תעבור לגור בישראל מה שירים פה את הכלכלה גבוהה גבוהה, נחייה ונראה, חג שמח.

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]