חיפוש מאמרים

11700 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיפים חשובים לארגון חתונה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יועץ עסקי ייעוץ עסקי ליווי עסקי יועץ שיווק

נושא המאמר: טכנולוגיה עבור עסקים קטנים
מאת: דורון עמית    שמור מאמר למועדפים

עסקים קטנים צמאים לטכנולוגיה.
למעשה טכנולוגיה נועדה לקרב לקוחות, לקצר תהליכים בעסקים, להוריד שכר עבודה, ולתת פתרונות שיווקיים ומכירה לעסקים קטנים.

העניין הוא כמי שנותן ייעוץ עסקי אני יותר נחשף לנושא שהתחום הטכנולוגי או הפיתוחים הטכנולוגים מכוונים ללקוחות גדולים או יותר נכון ללקוחות גדול העצמת עסקים קטנים בעולם טכנולוגי.

בכלל ממשלת ישראל יוזמת מהלכים עבור עסקים קטנים, זעירים ובינוניים, אבל יזמות זאת מתרכזת בעיקר בהעמסה של הלוואות בערבות מדינה, הלוואות אשר יוצרות עומס נוסף על הרווח התזרימי של החברה הנאלצת לעמוד בהחזרי הלוואה גדולים. בעולם הגדול כבר הבינו כי עסקים זעירים או עסקים קטנים (ביחד) הם כוח רב להתפתחות המסחר והעסקים הכולל תעסוקת עובדים ותוכניות מוצלחות בהפחתת עלויות לעסקים כולל פיתוחים טכנולוגיים ייעודיים לעסקים זעירים וקטנים. בישראל, רוב המשק מונע מעסקים קטנים. בישראל פועלים כ־450 אלף עסקים זעירים, קטנים ובינוניים המעסיקים כ- 100 עובדים כל אחד. עסקים אלו מהווים יותר מ־99% מכלל העסקים בישראל והם מעסיקים 55% מהעובדים במשק עם תל"ג של למעלה מ-50%

כ יועץ עסקי הסמארטפון המצוי בידי כול אזרח או לקוח פוטנציאלי יכול להוות קשר הדוק בין המותג ללקוח, בין אלה העובדים בארגון, בתפעול הארגון, בקירוב המידע בין עובדי הארגון כול זאת להגברת הפריון בעבודה וכמובן הקשר עם הלקוח הקיים והפוטנציאלי "כבר לא צריך להנפיק כרטיס מועדון לקוחות" מספיק שתהיה אפליקציה של המשווק בסמארטפון של הלקוח ומכאן ייצאו כול השופרות של מועדון הלקוחות, בכלל צריך להבין את הכוח שהטכנולוגיה יכולה להחליף אלמנטים שיווקיים ולא רק בתחום הארגון בכדי לייעל, להוזיל, ולגייס ולשמור על קשר עם עוד לקוחות.

כמי שנותן ייעוץ עסקי אני רואה חובה לחברות סטאר טאפ לפתח את התחום הזה או יותר נכון לכוון את הפיתוחים שלהם לתחום זה. מספיק כבר עם המשחקים, מספיק כבר עם הסוכריות, מספיק כבר עם אלבומי התמונות, מספיק כבר עם השימוש האזרחי שבאפליקציות וקדימה לעבר עולם העסקים הקטן, הזעיר, הבינוני אבל החשוב והמכניס.

עולם האינטרנט שנכנס אל תוך האיפון הסמארטפון האייפד כוח אדיר, ויכולות מזהירות, ומי שייתפש בשוק כחברה המעניקה כלים לחברות ועוסקים אלה ייהנה מרווח ותשואה כלכלית הולכת וגוברת ככול שיהיה מעורב יותר בתחום.

יש כאן אדגר, יש כאן יכולת בלתי מנוצלת של מגזר עסקים שלם אשר לא מכוון ע"י חברות הסטרטאפ או הרעיונות של סטארטאפיסטים בארץ ובעולם.

המסקנה ברורה! אנו חייבים טכנולוגיה פורצת לא רק עבור חברות ותאגידים גדולים.
עסקים קטנים צמאים לטכנולוגיה.
למעשה טכנולוגיה נועדה לקרב לקוחות, לקצר תהליכים בעסקים, להוריד שכר עבודה, ולתת פתרונות שיווקיים ומכירה לעסקים קטנים.

העניין הוא כמי שנותן ייעוץ עסקי אני יותר נחשף לנושא שהתחום הטכנולוגי או הפיתוחים הטכנולוגים מכוונים ללקוחות גדולים או יותר נכון ללקוחות גדול העצמת עסקים קטנים בעולם טכנולוגי.

בכלל ממשלת ישראל יוזמת מהלכים עבור עסקים קטנים, זעירים ובינוניים, אבל יזמות זאת מתרכזת בעיקר בהעמסה של הלוואות בערבות מדינה, הלוואות אשר יוצרות עומס נוסף על הרווח התזרימי של החברה הנאלצת לעמוד בהחזרי הלוואה גדולים. בעולם הגדול כבר הבינו כי עסקים זעירים או עסקים קטנים (ביחד) הם כוח רב להתפתחות המסחר והעסקים הכולל תעסוקת עובדים ותוכניות מוצלחות בהפחתת עלויות לעסקים כולל פיתוחים טכנולוגיים ייעודיים לעסקים זעירים וקטנים. בישראל, רוב המשק מונע מעסקים קטנים. בישראל פועלים כ־450 אלף עסקים זעירים, קטנים ובינוניים המעסיקים כ- 100 עובדים כל אחד. עסקים אלו מהווים יותר מ־99% מכלל העסקים בישראל והם מעסיקים 55% מהעובדים במשק עם תל"ג של למעלה מ-50%

כ יועץ עסקי הסמארטפון המצוי בידי כול אזרח או לקוח פוטנציאלי יכול להוות קשר הדוק בין המותג ללקוח, בין אלה העובדים בארגון, בתפעול הארגון, בקירוב המידע בין עובדי הארגון כול זאת להגברת הפריון בעבודה וכמובן הקשר עם הלקוח הקיים והפוטנציאלי "כבר לא צריך להנפיק כרטיס מועדון לקוחות" מספיק שתהיה אפליקציה של המשווק בסמארטפון של הלקוח ומכאן ייצאו כול השופרות של מועדון הלקוחות, בכלל צריך להבין את הכוח שהטכנולוגיה יכולה להחליף אלמנטים שיווקיים ולא רק בתחום הארגון בכדי לייעל, להוזיל, ולגייס ולשמור על קשר עם עוד לקוחות.

כמי שנותן ייעוץ עסקי אני רואה חובה לחברות סטאר טאפ לפתח את התחום הזה או יותר נכון לכוון את הפיתוחים שלהם לתחום זה. מספיק כבר עם המשחקים, מספיק כבר עם הסוכריות, מספיק כבר עם אלבומי התמונות, מספיק כבר עם השימוש האזרחי שבאפליקציות וקדימה לעבר עולם העסקים הקטן, הזעיר, הבינוני אבל החשוב והמכניס.

עולם האינטרנט שנכנס אל תוך האיפון הסמארטפון האייפד כוח אדיר, ויכולות מזהירות, ומי שייתפש בשוק כחברה המעניקה כלים לחברות ועוסקים אלה ייהנה מרווח ותשואה כלכלית הולכת וגוברת ככול שיהיה מעורב יותר בתחום.

יש כאן אדגר, יש כאן יכולת בלתי מנוצלת של מגזר עסקים שלם אשר לא מכוון ע"י חברות הסטרטאפ או הרעיונות של סטארטאפיסטים בארץ ובעולם.

המסקנה ברורה! אנו חייבים טכנולוגיה פורצת לא רק עבור חברות ותאגידים גדולים.



www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."