חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הפרדת מערכת מי שתייה ומערכות מים מים אחרות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יועץ עסקי ייעוץ ארגוני ליווי עסקי ייעוץ עסקי

נושא המאמר: הלוואות מסוכנות ומסכנות
מאת: דורון עמית   שמור מאמר למועדפים

שמעון אלפסי הוא בעל עסק מאזור הצפון!

שמעון אלפסי נקלע לקשיים תזרימיים בעסק שלו!

שמעון אלפסי "התבייש" כי שיקים שלו יחזרו, "התבייש" מהעובדים, "התבייש" מהמשפחה, האמין ש"יהיה טוב" אבל רק הוא האמין! ואז הלך להלוות כסף מהשוק האפור, כי הבנקים לא סיפקו יותר הסחורה, והפתרון של שמעון אלפסי היה השוק האפור...הבעיה העיקרית שברגע ששמעון אלפסי לווה מהשוק האפור החיים שלו ושל בני ביתו נהרסו! תרתי משמע, אף אדם לא ירצה לעבור מה ששמעון אלפסי עובר אחרי שלא היה לו כסף להחזיר בגלל שנפל למשכב מכול המצב....

כ יועץ עסקי אני רוצה לשאול שאלה רטורית מה הביא את שמעון אלפסי למצב הזה. מה שברור הוא שהעסק שלו התחיל להתדרדר: ניהול נכון, משיכות בעלים גבוהות, תשלומים מיותרים "אולי" למקדמות למס הכנסה או ביטוח לאומי, ריביות להלוואות של הבנק, עוד אשראי מהבנק, שיווק לא נכון, תחרות במחיר ולא באיכות, פחות לקוחות, תחרות ענפית, פרסום לא נכון, ועוד הרבה מאד סיבות היכולות לגרום לעסק להגיע להתדרדרות אל התאום ואחיזה בעשבים שוטים (שוק אפור" על מנת לא ליפול אופטית)

כמי שנותן ייעוץ עסקי אני יכול להבטיח לקוראי כי למעלה מ-50% מבעלי העסקים הקטנים הבינוניים והגדולים נוהגים, דפוס התנהגות זה משותף להרבה מאד בעלי עסקים אשר מקור הייעוץ הניהולי של העסק שלהם מגיע מיועץ המס או מרואה החשבון. והרי כולנו יודעים שתפקידו של יועץ מס או רואה חשבון זה לא לייעץ עסקית אלה להתמודד מול רשויות המס או להכין את הדוחות החודשיים והשנתיים לרשויות המס.

כ יועץ עסקי אני מופתע כול יום מחדש עד כמה בעלי עסקים לא יודעים שהעסק שלהם מנוהל לא נכון, הם לא יודעים מכיוון שאף אחד לא הדריך אותם, אף אחד לא נתן להם להבין כי הם עושים חט על פשע בזה שהם תופרים את הסדין המלא פיסה אחר פיסה אשר כול פיסה לא תואמת בגודל או בצבע לפיסה שלידה.

עסקים זה לא צחוק, כסף זה לא צחוק, התייחסות לכסף כמוה כסגידה וכול טעות בעשיית הכסף או בלקיחת הכסף כמוה כפעולה גורלית, גורלית עד כדי כך שהיא מביאה אנשים לטירוף, לפיכך התנהלות לא נכונה וסדורה עם עסק אשר השורה התחתונה שלו זה כסף יכולה להיות הרת אסון ברמות שאנשים נורמטיביים לא מסוגלים להעלות על דמיונם.

לנהל עסק זו אחריות כבדה. ולפיכך מי שמנהל עסק חייב שיהיה לידו מישהו אשר מבין בניהו עסקים, מתמצא בתחום העסקי, מכיר ויודע את תהליכי השיווק המכירה והפרסום במדיה החדשה.

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]