חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עיתון עובדים – איך זה עובד? - חלק ב'





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יועץ עסקי ייעוץ עסקי ייעוץ אסטרטגי יועץ שיווק

נושא המאמר: קורסים ולימודים
מאת: דורון עמית   שמור מאמר למועדפים

האם אנשים טיפשים,

האם יכול להיות שאנשים מתוך רצון ללמוד שיטות או התנהלות באמת עוקבים אחרי המניפולציות שמפעילים עליהם?

האם יכול להיות ששטיפת מוח של אדם אחד יכולה לשנות את דעתו של האדם האחר.

האם הפסיכולוגיה בגרוש הנמכרת ע"י שרלטנים בתחום הנפש, העיסוק, המכירות והניהול היא אכן עובדת.

האם השיטות של 6 נקודות, 7 פתרונות, 5 עצות, 8 טעויות, 22 כללים הם שיטות מוכחות, נכונות, עובדות!

האם להציג לפני הרצאה את המרצה במילים המאסטר, המומחה, היחיד והמיוחד, היחידי בתחומו, קבלו את האחד והיחיד, קבלו את!!! לא מתאים לתוכנית טלוויזיה! בכדי להלהיב את הקהל, האם הדבר לא דומה לתחרות אגרוף בה מכריז הכרוז על האלוף והמטאור הנכנס פנימה לזירה! היכן זה והיכן הרצאה בתחום המכירות השיווק וניהול העסק?

כמי שנותן ייעוץ עסקי אני חרד לאותם אנשים המבזבזים את כספם, הולכים ומקשיבים להרצאות שאין בהם כלום חוץ מהעצמה האישית של המרצה.

ניקח לדוגמא את דף הנחיתה, בהרצאה אחת ששמעתי מפי מי שמכריז לפני ההרצאה שהוא גורו, הכי טוב, מומחה, וכול השאר נאמר שדף הנחיתה חייב להיות מושך עם הנאה לפעולה, נכון מבחינה זאת הוא צודק, דף נחיתה מטרתו לא רק להביא פניות מלקוחות אלא גם להקטין עלויות פרסום במנוע החיפוש, (אז הנתון החשוב הזה לא שמעתי בהרצאה) מה שכן שמעתי הוא הנושא שדף נחיתה טוב יביא המון לקוחות לעסק! וכאן אני חלוק עד מאד עם המרצה, למה הוא מתכוון "המון לקוחות" 2 ביום 5 ביום 10 ביום, כמה? מניהול קמפיינים שאני מכיר דפי נחיתה לא מביאים מספרים גדולים חוזרים לבית העסק, בטח לא בכמות כפי שמתוארת בהרצאות.

כ מי שנותן ייעוץ עסקי נושא ה"פסיכולוגיה" בגרוש המוקנית לאנשים מתוך פתגמים של הוגי דעות, אנשים מההיסטוריה, אנשי עסקים שבנו אימפריות "טרם עולם השפע והכול בו" אין לה ולו קשר דק ביותר בכדי לשמש יסוד להדרכה של אנשים כיצד להתנהל בעסקים, עסקים של היום וניהול עסקים ושיווק בימינו אלה מתאים יותר לדרכים ושיטות עכשוויות היכולות להשתנות מקצה לקצה בתוך תהליך המכירה או אסטרטגיית השיווק ואין כול דרך סדורה לנהל שיווק או מכירות ע"פ קונספציות שהעלו עובש.

כ יועץ עסקי עסקים, ניהול עסקי, שיווק ומכירות, זה כאן ועכשיו, זה אלתור תמידי של אנשי שיווק ופרסום ואנשי מכירות שטח ומשרד, מנכל GM כבר לא המודל של אנשי השיווק אסטרטגית שיווק ובטח לא אנשי המכירות.

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]