חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קיבוצי הצפון זכאים לפיצוי מלא - נזקי מלחמה - פיצוי - קיבוצים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יועץ עסקי ייעוץ עסקי ייעוץ ארגוני ייעוץ שיווק

נושא המאמר: תוכנית עסקית
מאת: דורון עמית   שמור מאמר למועדפים

להרבה מאתנו יש את הרצון להקים עסק!
אחת הבעיות האקוטיות ברצון להקמת העסק הוא העצות הרבות ששומע ומאזין זה שרוצה לפתוח את העסק.

העצות מהחברים, העצות מנותני שירותים רואי חשבון עורכי דין, העצות מההורים, העצות מהאחים, ובכלל עם ישראל עצות ויועצים. (ולא מי שרוצה רע עבור ה-מיועצים אבל אנו יודעים כבר שלכול אחד יש לכול הפחות משהו אחד להגיד אם לא יותר)

עצה חשובה שאני רוצה לכתוב לכם זה "התעלמו מעצות של אחרים"

לא כול עצה אכן מתאימה לכם, ולא כול עצה יכולה להתאים לכם.

עצות כמו "תעסיק את אחיך בין כה וכה אין לו מה לעשות" "תעסיק את אבא שלך אתה יודע הוא ילך לדואר ויעשה סידורים " תיקח את דוד זיגמונד כרואה חשבון יש לו ניסיון הוא עבד פעם עם מס הכנסה והוא ילחם בשבילך שם במסדרונות האפלים של מס ההכנסה וחדרי החקירות האפלים במרתפים" "ותזכור! רק אם אתה יותר זול מהמתחרה שלך תפתח אחרת אין לך זכות קיום בשוק הזה"

כמי שנותן ייעוץ עסקי או משמש כ יועץ עסקי לא פעם אני שואל שאלה אקוטית אצל עסק שכבר נפתח או קיים והתשובות שאני מקבל "כי הרואה חשבון הדוד שלי אמר לי כך" "כי אחי שעובד איתי אומר כך" ועוד כאלה וכאלה סיבות אשר בין הנכון ובין המציאות המרחק רב מאד.

הדבר הגרוע ביותר שיכול להיות לעסק מתחיל או בכלל עסקים הוא "לשמש לשכת תעסוקה לחברים, אחים, הורים וחברים" לפעמים אני מוצא אנשים בתפקידים שהם הכתיבו לעסק במקום שהעסק יכתיב איזה סוג של עובדים או איזה הכשרה צריכה להיות לעובדים בכדי שיוכלו לקיים את העסק ואת המטרות שהציב לעצמו.

אני זוכר כי לפני שנים רבות היה ראיון עיתונאי עם "אל פאצינו" גדול שחקני הגנגסטרים באותם שנים ושאלו אותו מה אתה ממליץ למשפחות מאפיה כיצד לנהוג, וזכורה לי התשובה שהוא ענה "שאם מאפיונר רוצה להעסיק את אחד מבין המשפחה שלו והוא לא מתאים לתפקיד עדיף לשלם לו משכורת חודשית שמנה מאשר לקלקל את העסק. אותו דבר אני טוען כאן מי שלא מתאים לתפקיד בעסק עדיף שלא יהיה בו ולא משנה מה תפקידו במערכת.

כמי שנותן ייעוץ עסקי לא הייתי שומע לכול מנביאי המסקנות "תפתח כאן כי כאן יש יותר אנשים" "אין טעם שתפתח כאן לא תצליח למצוא עובדים" ועוד עצות כאלה ואחרות שהם בכלל לא שיקולים עסקיים מדוע כן לפתוח את העסק, היכן לפתוח את העסק, ודווקא לא ישר להוריד מחירים לבאי העסק.

בדרך כלל שאנו הולכים לפתוח עסק אנו צריכים לערוך לו תוכנית עסקית, תוכנית עסקית אין המטרה שלה לגייס כספים מהבנק או מאשראי חוץ בנקאי, תוכנית עסקית היא מפה שמשכללת את כול המרכיבים של העסק לתוכנית אחת ואשר בה בעלי העסק מצטווים למלא אותה ולפעול על פי התוכנית אותה קבעו.. תוכנית עסקית היא תולדה של יועץ עסקי או מי שנותן ייעוץ עסקי ובטח לא פרי עטו של כלכלן או רואה חשבון אשר תפקידו הוא להתעסק בתחום הכלכלי או מול מוסדות מס הכנסה מע"מ וניכויי עובדים.

אני לא רוצה שתבינו אותי לא נכון בכך שאני מקדם את התחום שלי הלוא הוא תחום הייעוץ העסקי, אני טוען שלכול מקצוע יש את התכלית והמקצוען שיכול לתת את הטון שלו. בדיוק כמו שלא אלך לרופא שיניים בבעיות של כאבי רגליים כך לא איעזר ברואה חשבון או בכלכלן בפתיחה של עסק או בבניית תוכנית עסקית לעסק.

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]