חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ספא במרכז- חופשה כאן ועכשיו





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ייעו עסקי יועץ עסקי אימון עסקי ייעוץ ארגוני

נושא המאמר: פוחדים ממס הכנסה
מאת: דורון עמית   שמור מאמר למועדפים

אנחנו רק שומעים בתקשורת "עסקים קטנים" "עזרה לעסקים קטנים" "העסקים הקטנים הם מנוף הצמיחה הראשי" רק לא מזמן היה מבצע תקשורתי מלא יחצנות ופלצנות שהובל ע"י אחד מהבנקים הגדולים במדינה כאשר המטרה הייתה ביומיים קונים רק בעסקים הקטנים, ואז כול הסלייב, וחברי הכנסת וראשי הבנק הצטלמו עם בעלי העסקים הקטנים והכריזו עכשיו אנחנו רק עם העסקים הקטנים. ולעסקים הקטנים והבינוניים ואפילו הגדולים המצב רע!
כ יועץ עסקי אתמול קראתי סקר באחד מעיתוני הכלכלה בישראל המצביע כי למעלה מ-56% מהציבור טוען שמצבו הכלכלי נפלא! האמת שהנתון מאד מעניין, למי בדיוק נפלא? לעובדי הרשויות המקומיות, לעובדי המדינה, לעובדי הבנקים, לעובדי ההייטק, אולי אצל עובדים אלה המצב הכלכלי מצוין, אבל מה עם "העבדים" בעלי העסקים שמעסיקים את רוב העובדים במשק, אני לא מכיר וגם לא יכול להסכים לעובדה כי למעלה מ-56% מהאוכלוסייה המצב הכלכלי נהדר! היכן האנשים האלה? היכן הם גרים? האמת מעניין.

כמי שנותן ייעוץ עסקי לא די לנו עם כול ההצהרות האלה אז מסתבר עכשיו שהעסקים הקטנים עוד הפעם על הכוונת של המדיניות הממשלתית והפעם בנושא החלפת אמצעי התשלום שמקבלים העסקים הקטנים כמו חשמלאים, מתקני מזגנים, אינסטלטורים, וכאלה העוסקים במקצועות חופשיים אשר יהיו מוגבלים לקבל סכומי כסף במזומן ויחויבו לקבל תשלום בכרטיס אשראי או בשיטות הדיגיטליות החדשות, כול זה בכדי "אולי" לא להסתיר או לקבל כסף שחור! דווקא לעסקים הקטנים האלה פונה המדינה ומאלצת אותם כול אחד להסתובב עם מכשיר סליקה ולקבל תשלומים בכרטיסי אשראי בלבד.

כמי שנותן ייעוץ עסקי זה נכון שכסף שחור זו רעה חולה למדינה, ובטח מדינה כמותנו, אך מאחר והממסד לא נותן אמון כפי שנהוג לדוגמא בארצות הברית אשר שם כול עוד לא נתפסת בשקר או בהעלמה האמון בך כאזרח המדינה ביחד עם זכויות היסוד שלך הם ערך עליון, כאן בישראל חובת ההוכחה כול הזמן עליך ואתה נדרש אפילו להצהיר שאחותך לא "ז". כי אם לא הוכחתה אתה בחזקת "גנב" "מועל" "שקרן" "רוצה לרמות את המדינה" ואני תוהה מדוע זה כך, מדוע המנהג הזה כול כך השתרש אצלנו, למה דווקא אנחנו נתפסים כ"נוכלים" "כאלה שרוצים לעבוד על הממסד" "כאלה שהממסד מבחינתם הוא מוקצה" וזו שאלה די מעניינת לאזרחים ובעלי עסקים שבסך הכול רוצים להתפרנס ולחיות "טוב".

דור הולך ודור בה, והתקווה שלי כי הדור שהולך ילך ובמקומו יבואו צעירים, שונים, אחרים, עם תפיסה אחרת ולא תפיסה ארוכת השנים כי בין יהודים יש רק נוכלים! הסטיגמה הזאת יכולה להעלם רק ע"י ממשלה או ממשל אשר ייתן חופש אמון לאזרחיו ואת מי שיתפוש משקר או לא משלם את התחייבויותיו לחברה ייענש .קשה מאד לחיות בפחדים שיש לאזרחים מחוסר האמון שהם מקבלים מהממשל, אם הממשל יתחיל לפתוח את שעריו לכוון האמון אני מאמין שגם אזרחים יהיו יותר פתוחים פחות מפחדים.

לפעמים כאשר אני נפגש עם לקוחות אני חש את הפחד והחשש שלהם מהשלטונות ברמה היסטרית, בפחד נוראי, בחרדה מתמשכת, יש כאלה שלא מוכנים לפתוח תיק במס הכנסה מהפחד שמוסד זה יצר אצלם, ולוקח לי די זמן לשכנע את אותם אנשים כי החשש הוא מוגזם, לא הורגים במס הכנסה, לא תולים במס הכנסה ומי שיכנס למס הכנסה של היום יתקל בפקידות ה"מחייכת" לנישום, או יותר נכון כפי שהתווה את מדיניות "הנישום הוא לקוח" עשה כבר צעד אחד קדימה בכוון הנכון.

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]