חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חוגגים ברית מילה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יועץ עסקי ייעוץ עסקי יועץ שיווק ייעוץ אסטרטגי

נושא המאמר: קפה
מאת: דורון עמית    שמור מאמר למועדפים

שוב עולה לכותרות נושא הקפה בתי הקפה בישראל
הפעם הכותרת מספרת לנו כי בעלי רשת בתי הקפה רולדין וקפה קפה נחקרים בנושא של תיאום מחירי הקפה בעקבות "מהפכת" קופיקס. כן, כבר אפשר לקרוא לזה "מהפכה"

האמת שהחקירה, ותפישת המסמכים במשרדי הרשתות רולדין וקפה קפה לא היא זאת שצריכה לגנוב את הכותרת בשוק הצרכני הגדול הזה. מה שבאמת צריך לתפוש את ליבו של הצרכן הישראלי האם ההנאה שלו בשתיית הקפה שהוא רגיל אליו כול כך תמשיך להיות הנאה או שתהפוך למלחמה!

כמי שעוסק ב ייעוץ עסקי המחיר הוא לא הגורם הדומיננטי בהנאה שלנו, ההפך, לפעמים ההנאה שלנו נפגעת שאנחנו יודעים כי המחיר אותו אנו משלמים נמוך בהרבה מהמחיר שנזכר אצלנו במוח האנושי כשווה הנאה מושלמת ובמקרה הזה לשתיית הקפה.

מחול השדים המתחולל כרגע בשוק הקפה אין לא ולא כלום בכדי להוסיף להנאה שלנו לשתיית הקפה וכאן דווקא במקרה הספציפי הזה יכולה להימנע מלקוחות הרשת החדשה (עדיין לא רשת) ליהנות מכוס הקפה וזאת מתוך המחשבה שהם שותים קפה זול ואולי הקפה הזה פחות טוב מהקפה במחיר ה"סביר" שהיו מורגלים אליו במשך שנים.

כ יועץ עסקי אני יכול להסביר כי המחיר לא תמיד קובע, למחיר יש ערך, וכאשר לוקחים את עלות הקפה ברשת החדשה ומשווים אותו מול איכות הקפה ברשתות הרגילות, "פסיכולוגית" יכולה להיות פה דווקא מגמה שתיקח את הלקוחות אל בתי הקפה הרגילים. נכון, זה מוקדם לחשוב כך מאחר והרשת החדשה בקושי יש בה שני סניפים ובטח שלא ניתן לעשות כאן השוואה גורפת. אבל משום מה נראה כי אפקט ה-5 שקל לא בדיוק יכול להחזיק מים אצל צרכני הקפה בישראל.

כ יועץ שיווק אני זוכר את הבעלים של קופיקס מפעיל את החנות "הכול בדולר" האם הרשת הזאת צלחה? האם אנשים לא נכנסו לרשתות אחרות לקנות למרות שידעו כי יוכלו לרכוש מוצרים ב-1 דולר) חייבים להפנים, החתך הגדול של שתייני הקפה בישראל זה לא האנשים שהיו מבקרים בחנויות של "הכול בדולר" ואני לא בטוח שהם הקהל שיעבור עכשיו רובו ככולו לרכוש קפה ב-5 שקל, אסור לנו גם לשכוח כי חלק לא מבוטל מהצרכנים גם אוהב ונהנה לשבת בבית הקפה (אפשרות שלא מתוכננת ברשת החדשה).

לכן, אני מציע, למי שיזם את הבז התקשורתי הזה, כאשר כול התקשורת רצה והעלתה את "ההמצאה" לרמות גבוהות המפורסמות בכול מדיה אפשרית גם לבחון את התנהגות הצרכן הישראלי המוכתבת לו ע"י קודים כאלה ואחרים היושבת במוחו ובאופיו.

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]