חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
השוואת חתימות - גרפולוגיה משפטית, פסיקה בנדון





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יועץ עסקי יועץ שיווק אימון עסקי ייעוץ עסקי

נושא המאמר: יחסי ציבור
מאת: דורון עמית    שמור מאמר למועדפים

האם אנו רוצים לשתות קפה טוב או לשלם בזול על הקפה

שמכינים קפה בבית ובדרך כלל זה נס קפה עולה לנו כפית אחת של קפה, שתי כפיות סוכר, חלב ומים חמים הנמזגים לתוך הכוס! הערכה שלי כי כוס קפה מהבית המחיר יכול להגיע בן .50 א"ג ל-1 שקל תלוי כמה קפה או חלב שופכים פנימה. כאשר אנו רוצים לשתות קפה הפוך או כול כוס קפה כשמו הוא אנו נדרשים לשלם 12 שקלים (הערכה).



השאלה עם מחיר הביניים המוצע לנו כרגע ע"י מספר בתי קפה שרוצים למחזר את ההצלחה הפרסומית ויחסי הציבור שקופיקס יצרה מביא לנו בסופו של יום את ארומה הקפה שרצינו, את הטעם המיוחד של הקפה שאנו אוהבים או אוהבים להריח או ההנאה שבחוויית הקניה ברשתות הגדולות והמוכרות עם כול החגיגה סביב המכירה של הקפה.



כמי שעוסק ב ייעוץ עסקי החלטתי כי אני יוצא לאחד הסניפים הגדולים של רשת קפה מוכרת וידועה, וכך סתם באופן אקראי אני נעמד עם לוח כתיבה ועליו טופס שאלות ללקוחות של אותו סניף רשת בתי הקפה, כ יועץ שיווק עניין אותי בעצמי לשמוע חוות דעת של אנשים הרגילים לשתות קפה ברשתות הקפה.



האמת שהתשובות שקיבלתי היו מהממות ודי אהבתי את הטעם והשכל של הצרכן הישראלי כאשר יותר אנשים אמרו לי "אני לא אוותר על קפה שאני רגילה לשתות פעם ביום בבוקר בשביל 7 שקל הפרש" "לך תחפש את אלה שמוכרים ב-5 שקל עד שאמצע אותם כבר ילך לי החשק לקפה" "אני לא מוותר על קריאת העיתון "ישראל היום" בבית הקפה למרות שאני לוקח באריזה של TAKAWAY" "אני יודע מה הם מכיסים שם אולי מוהלים את החלב עם מים" "ראה לחוות שתית קפה זה טקס וכאשר אני מזמין את הקפה שלי ומבקש כוס מים ליד זה עושה לי את היום, שאלה שמחפשים כול דבר בגרוש יקנו קפה ב-5 שקל כבר שמעתי שהסנדויצ'ים שם הם לא טריים ויבשים" ועוד תשובות כאלה ואחרות שעם אני משקלל את כול התוצאות 90% מהאנשים ימשיכו לרכוש ולשתות קפה בבית הקפה או ברשת שם הם רגילים לשתות. האמת שזה מזכיר לי את סטרבק האמריקאי.



כ יועץ עסקי האמת ששמחתי שעשיתי לי את הסקר הקטן הזה זה שוב הביא אותי לחשיבה כי לא רק המחיר קובע גם לערך יש חשיבות, ולא תמיד מחיר הוא זה שמנצח.



כ יועץ שיווק דעתי היא כי בכלל המהלך השיווקי שנעשה בתקופה האחרונה בנושא הקפבה הוא מבריק עם לא מבריק +

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]