חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מה ההבדל בין לימוד מספר לבין לימוד ממאמן אישי ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דיני ירושה עורך דין

נושא המאמר: המלצה חמה על עריכת צוואה
מאת: יובל גלעדי   שמור מאמר למועדפים

המלצה חמה על עריכת צוואה
כל עורך דין דיני ירושה ימליץ לכם על עריכת צוואה, כדאי לדעת שהמלצה זו היא כנה ואמיתית והיא אינה מונעת מניסיון ליצור לעצמם עבודה. במאמר זה נרחיב על למה כל כך חשוב לערוך צוואה, איך מוודאים שצוואה שעורכים תיוותר תקפה גם אם יהיה מי שירצה לנסות לבטל אותה, מה קורה כשמישהו נפטר מבלי שהותיר אחריו צוואה תקפה ועוד.
סכסוכים משפחתיים על רקע ירושה
כל עורך דין דיני ירושה יודע לספר על סכסוכים משפחתיים שפרצו על רקע חלוקת עזבונו של קרוב משפחה שנפטר. סכסוכים משפחתיים מטבעם שהם עלולים להפוך סוערים, אנו מצפים ליחס אוהד מבני משפחתנו וכאשר נראה לנו שמי מקרובינו נוהג כלפינו בחוסר הגינות נוספת על הפגיעה המהותית גם פגיעה אישית ברגשותינו, לעיתים חריפה דיה כדי שתגרום לרצון להשיב להם כגמולם. כאשר רגשות כאלה מחלחלים אל מאבק משפטי שמתנהל על רקע חלוקת עיזבון הם עלולים להקשות ולעכב מציאת פתרון הוגן.
עריכת צוואה באופן שיבטיח שלא ניתן יהיה לתקוף אותה (כפי שיפורט בהמשך) היא הדרך למנוע כל אפשרות לסכסוך משפחתי הרסני על רקע חלוקת עיזבוננו. כאשר ברור לכולם שהחלוקה תבוצע לפי הנחיותינו ושהנחיות אלה משקפות לאמיתה את אופן החלוקה בה אנו מעוניינים, נשמטת הקרקע מתחת לכוונה כלשהי להביא לחלוקה שונה מזו שהגדרנו בצוואתנו.

חשוב מאוד לדעת איך יחולק עיזבוננו אם לא נערוך צוואה
חוק הירושה הוא המסדיר את האופן בו יחולק עיזבון. החוק מגדיר שתי אפשרויות להורשה, כזו הנעשית לפי צוואה תקפה והדרך השנייה, כאשר אין צוואה תקפה היא הורשה עלפי דין בה מחולק העיזבון באופן שמוגדר בחוק.
עורך דין דיני ירושה, מהיכרותו המעמיקה עם חוק הירושה, יוכל לתאר בפניכם אייך בדיוק יחולק העיזבון במקרים של הורשה על פי דין (כאמור בהיעדר צוואה תקפה). יש הסבורים שאין טעם לערות צוואה מפני שהורשה עלפי דין היא דרך ראויה ומתאימה לאופן בוא הם עצמם מעוניינים שעיזבונם יחולק. ייתכן שזהו אכן המצב אולם כדי לקבוע זאת הכרחי להבין לאשורו את אופן החלוקה בנסיבות כל מקרה לגופו. היוועצות עם עורך דין דיני ירושה תבטיח שתהיה בידיכם תמונה ברורה באשר לחלוקת עיזבונכם אם לא תערכו צוואה, יתכן מאוד שתגלו כי יש לכם השגות על חלוקה כזו, במקרה כזה עריכת צוואה שתוקפה מובטח היא הדרך להביא לחלוקת עיזבון בכל דרך שתבחרו.
הבטחת תוקפה של צוואה
חשוב מאוד להבטיח שאם יהיו מי שלהם אינטרס להביא לחלוקה שונה מזו שנורה אליה בצוואתנו הם לא יוכלו לתקוף את הצוואה להביא לביטולה. חוק הירושה מגדיר מספר דרכים לעריכת צוואה, עורך דין דיני ירושה הוא בעל הידע והניסיון הדרושים כדי לסייע בידכם לערוך צוואה שתביא לחלוקת עיזבונכם בדיוק באופן בו תרצו, צוואה שאיש לא יוכל לערער עליה.

www.stanger-law.co.il/%d7%93%d7%99%d7%a0%d7%99_%d7%9e%d7%a9%d7%a4%d7%97%d7%94_%d7%95%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%a9%d7%94


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יובל גלעדי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]