חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
המיתון בפתח? המיזוגים בין משרדי מייצגים בשטח - מיזוג מייצגים - רואי חשבון - בניית תוכנית עסקית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יועץ עסקי ייעוץ עסקי יועץ שיווק ייעוץ אסטרטגי

נושא המאמר: מעבר מקום
מאת: דורון עמית   שמור מאמר למועדפים

פותחים עסק?
יש לכם עסק קיים?
אז היכן ממקמים את העסק, באיזה אזור, אולי האזור הקיים כבר לא מתאים?

כפי שאנו נוהגים להגיד LOCATION-LOCATION-LOCATION לאט לאט אנו מבינים כי גם ה-LOCATIN שהיה טוב עד עכשיו הוא כבר לא טוב עכשיו.

יוצא לנו בשנים האחרונות להסתובב ברחובות או אזורים שהיו אזורי מסחר וחנויות עד לא מזמן ושלטי "להשכרה" נראים לנו על כול צעד ושעל. כן זאת האמת לאמיתה של שטחי הקמעונאיות היום בישראל, אזורים שלמים ננטשים והפעילות הולכת לכוון הקניון מרכז הקניות הסופרים הגדולים וכול ההתרחשות העסקית מתנהלת שם.

כ יועץ עסקי אני מסתובב ומסרב שברחובות שפעם לא היה ניתן למצוא שכירות פנויה היום כמות המקומות הפנויים פשוט לא משאירה מחשבה אחרת מעבר לאזור שהולך ונהפך להיות אנדרטה עומדת, ראו את רחוב ביאליק ברמת גן, סוקולוב ברמת השרון, חנקין בחולון, דיזינגוף בתל אביב שלא לדבר על רחוב בן יהודה בתל אביב את רחוב הנמל בחיפה או בר יהודה במפרץ, ועוד עשרות רחובות ואזורים אשר הפכו להיות לשממה אחת גדולה.

כ יועץ עסקי אני שואל, טוב מה זה אומר?
האם צריך להגיע דחפור ולהרוס את כול המקומות האלה.
אבל למעשה לא בזה עסקינן המאמר הזה, מה שכן הוא הנושא של מעבר העסקים למקומות הומים יותר על מנת להגדיל את כוח המכירה של עסקים אלה.

אז שלא, רוב העסקים אם אין להם מספיק כסף, לא עוברים, נשארים ודועכים עם העסק, מנסים לפרסם בכול דרך אפשרית על מנת שיגיעו לקוחות למקום השומם בו הם נמצאים. אך לשווא. כן חברים יקרים זה לא יעזור בכדי למכור חייבים להיות נגיש ללקוח, ואין נגישות טובה יותר מזה שבקניון...לא...לא אמרתי שתעברו לקניון בהחלט אמרתי שתועלו למצוא מקום אלטרנטיבי יותר טוב מהמקום בו אתם נמצאים וכמובן פחות טוב ממרכז הקניות או הקניון.

כ יועץ עסקי אני מציע לכם במידה והחלטתם לעבור אז ראשית על תתחייבו לחוזה ארוך, השאירו את האופציות לבחירה עם זה יהיה לזמן ארוך או לא בידיים שלכם, תתווכחו על שכר הדירה (שכר דירה היום שהוא לא בקניון או בסביבתו יכול להיות מאד אטרקטיבי זה הכול עניין של מסע ומתן) קבלו (גרייס) (דחייה) לשיפוצים, נסו להשיט על השוכר את דמי השיפוץ עם זה בוויתור על שכר דירה מספר חודשים ואם זה בהשתתפות או במימונו של השוכר שאת הנכס שלו אתם משביחים.

נסו להוציא חוזה "לא תוקע" בדקו עד כמה יהיה נוח ללקוחות שלכם וללקוחות שתצרו להגיע אליכם, בכול מקרה הפעילות שירות משלוחים חינם! יש בזה חידוש יש בזה נוחות והגיון, היו כמה שיותר יצירתיים מפעולות שיווק עכשוויים, כן במקום החדש הקרוב יותר ללקוחות שלכם.

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]