חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פרקט עץ או פרקט למינציה?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ייעוץ משכנתאות ייעוץ משכנתא

נושא המאמר: חישוב משכנתאות
מאת: רועי מלכא   שמור מאמר למועדפים

חישוב משכנתאות- איך עושים את זה?
לרובנו, אחת העסקאות הגדולות ביותר והמשמעותיות ביותר במהלך חיינו היא קניית בית או דירה. מדובר ברכישה של מאות אלפי שקלים ולפעמים אף יותר כך שזאת עסקה בעלת משמעות פיננסית אדירה. כדי לעמוד בעיסקה היקרה הזאת רוב האנשים לוקחים משכנתא מהבנקים או ממוסדות פיננסים שונים. לקיחת משכנתא מאפשרת לכם להיות בעלים גאים של בית או דירה.
מה המשמעות של משכנתא?
משכנתא היא למעשה הלוואה גדולה שהבנק או גוף פיננסי אחר נותן בתמורה למשכון הנכס עצמו. במילים אחרות, אתם ממשכנים את הבית ובתמורה הבנק נותן לכם הלוואה גדולה שבעזרתה תוכלו לרכוש את הבית. מאחר ומדובר בסכומים גבוהים לרוב פורשים את החזר ההלוואה על פני שנים ארכות. כשמדברים של משכנתא ישנם אפשרויות שונות ומסלולים שונים וחשוב מאוד לבחור במסלול המתאים ביותר לכם, כלומר לקחת משכנתא שתוכלו לעמוד בהחזרים שלה ובעלת הריבית הנמוכה ביותר. מאחר ומדובר בהחזרת הלוואה הפרושה על פני שנים רבות יש להחלטה זו השפעה אדירה על עתידכם הכלכלי ולכן יעוץ פיננסי יכול לעזור לכם להבין לעומק את הנושא של חישוב משכנתאות.
איך מחשבים זכאות למשכנתא?
ישנם מספר פרמטרים הקובעים את חישוב הזכאות, הראשון הוא על פי בדיקת הון עצמי, כלומר כמה כסף יש בחשבון הבנק של מבקש המשכנתא והאם יש בבעלותו נכסים אחרים ברי מימוש. הפרמטר השני מתבסס על חישוב המשכורת של מבקש המשכנתא. חשוב להבין ולקחת בחשבון כי בעתיד ההכנסות עלולות להצטמצם, במיוחד כשמדובר בזוג צעיר בתחילת דרכו מאחר וסביר להניח כי יהיו לאותו זוג הוצאות נוספות בעקבות הרחבת המשפחה.

איך מחשבים משכנתא?
חישוב משכנתאות הוא נושא חשוב ביותר ואנשים רבים לא מבינים כמה כסף הם עתידים להחזיר בריבית. הריבית היא הגורם העיקרי שצריך להתחשב בו שכן היא עלולה להוסיף מאות שקלים להלוואה. הרבה אנשים מתעלמים מהנושא של הריבית אך מאוד חשוב לשים לב ולהבין בדיוק בכמה כסף מדובר. מלבד הריבית ישנם גורמים נוספים שצריך להתחשב בהם כשאנו מדברים על חישוב משכנתאות. לדוגמא, ביטוח משכנתא הדואג במקרה של פיטורים או פציעה שתישארו עם קורת גג. ישנם ביטוחים שונים וחשוב לבחור את המתאים ביותר. כמו כן מומלץ להוסיף את ההוצאות הנילוות לחישוב המשכנתא כמו עמלות על פתיחת תיק בבנק וכדומה. אומנם מדובר בתשלום חד פעמי אך מדובר בסכומים לא נמוכים וכדאי לקחת אותם בחשבון. כמו כן גרוסמן יעוץ פיננסי ממליץ להבין לעומק את כל המסלולים השונים שהבנק מציע כי בחירת המסלול תשפיע על גובה ההחזר. כל מסלול מציע תוכנית אחרת עם יתרונות ועם חסרונות שונים וכל בחירה היא משמעותית ביותר.

איך בוחרים משכנתא מתאימה?
לסיכום, חישוב משכנתאות הוא נושא חשוב ביותר,ישנם מסלולים שונים אותם מציעים הבנקים וגופים פיננסים שונים. חשוב לבחור את המשכנתא המתאימה ביותר לכם כלומר משכנתא שתוכלו לעמוד בהחזרים שלה ובעלת הריבית הנמוכה ביותר. גרוסמן יעוץ פיננסי ממליץ לכם לזכור שמדובר באחת ההחלטות הכלכליות המשמעותיות ביותר ולכן כדאי להיות בקיאים בנושא ולחשב מראש את המשכנתא כך שתדעו מה יהיה גובה ההחזרים ולתכנן את עתידכם הכלכלי בצורה הטובה ביותר.




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רועי מלכא שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]