חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הגישור בהליכים משפטיים הנוגעים לענייני מיסוי - גישור - דיני מיסים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: גיוס חברתי השקעה חברתית גולן שחר גיוס המונים

נושא המאמר: הדרך הקלה ליזם המתחיל – השקעה חברתית\ מאמר מעט גולן שחר – מומחה לגיוס חברתי
מאת: כסף חברתי   שמור מאמר למועדפים

זקוק למשקיע לעסק שלך\ מחפש השקעה ברעיון הגדול הבא. עולם המשקיעים משנה כיוון ונהיה נגיש בצורה קלה ופשוטה בפני עשרות אלפי משקיעים פוטנציאלים. גיוס השקעות המוני היא דרך יצירתית ופשוטה להגיע לאלפי משקיעים, דרך רשתות חברתיות ופלטפורמות נותנות מקום לעלות פרויקטים לאוויר, ולחשוף אותם בפני משקיעים פוטנציאלים.
החזון הגדול הטמון בגיוס השקעות המוני תופס תאוצה ומאפשר לאלפי אנשים בהשקעה כספית קטנה, להיות חלק בפרויקטים מסוגים שונים, כגון: סטארט אפים, פרויקטים נדלניים, תעשייה ומסחר ואף יוזמות חברתיות רחבות היקף.
הגיוס החברתי נובע משתי סיבות עיקריות: קודם כל הוא מאפשר למעמד הביניים להיות חלק מפרויקטים רחבי היקף, בעלי פוטנציאל אקזיט או\ו הכנסה פסיבית קבועה. כמו כן, הוא מקל על בעלי המיזמים ומקצר באופן משמעותי את משך גיוס כספים, מייצר מקומות עבודה, ומאפשר גיוס כספים לפרויקטים חברתיים, המשפר את מעמדם של האוכלוסיות המוחלשות.
השלבים שעליכם לבצע על מנת לפרסם את הפרויקט שלכם הם:
1. הכנת תוכנית עסקית פשוטה,קריאה ותמציתית והמפרטת מצד אחת את מעות החלום ומצד שני את התמורות והתוכנית הכלכלית.
2. הכנת תמצית מנהלים המכילה כ-300-400 מילים, המפרטת בנקודות החשובות את מעות הרעיון. תמצית המנהלים תשמש כמתן כיוון ראשוני למשקיע הפוטנציאלי, ולכן חשוב שהיא תהיה תמציתית, עניינית וסוחפת כבר מהמילה הראשונה.
3. בעולם גיוס ההמונים ישנם מספר סוגים של תמורות הניתנות למשקיעים בתמורה להשקעתם, לדוג': אם החלום שלכם הוא לייצר סוג של סמארט פון חדש הינכם מתחייבים בפני המשקיעים שלכם לספק להם את המוצר ברגע שיצא לאוויר העולם בתמורה להשקעתם, תמורה המתבטא כמניות או כאופציות בחברה המוקמת.
(חשוב להדגיש כאשר הינכם מעלים פרויקט לגיוס חברתי מומלץ לכם לקבוע את סכום הפתיחה להשקעה, לתת מספר אופציות להשקעה והתמורה הניתן בעדם.)
4. עליכם לקחת בחשבון שפרסום פרויקט בפלטפורמה ברשתות החברתיות אינו מספק, עליכם גם לבצע פעולות שיווקיות ברשת על מנת לקדם את החשיפה בפני כמה שיותר גולשים\ משקיעים פוטנציאליים, לדוג': צירוף מספר רב של חברים לרשתות החברתיות הרלוונטיות, הפצת תמצית המנהלים באתרי מאמרים עם קישור לפלטפורמה הראשית של המיזם , שיווק אקטיבי על ידי רשימות תפוצה לחברים לתיבות המייל, יצירת קשר אישי עם מספר רב של אנשים והפניית צומת ליבם, יצירת קשר עם בעלי פרופיל פייסבוק עם מספר חברים גבוה ובקשה אישית מהם לשתף את חבריהם במיזם שלכם. במילים פשוטות יצרת בז ברשת, שהיא מפתח חשוב להצלחת גיוס ההשקעה.
נשמח לעמוד לרשותכם ולחלוק עמכם את הידע שצברנו בעולם הגיוס ולסייע בידכם להגשים את החלום

גולן שחר
פרדי בביצקי

www.facebook.com/golan.lend


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י כסף חברתי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]