חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הסיכון בתקשור - קורס תקשור - הסכון בתקשור - תיקשור





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יועץ עסקי ייעוץ עסקי יועץ אסטרטגי ייעוץ עסקי בתל אביב

נושא המאמר: מה זה תכנית עסקית נכונה
מאת: דורון עמית    שמור מאמר למועדפים

האם כול אחד יכול לפתוח עסק?
לאדם יש חלום "לפתוח עסק" האם באמת הוא יכול לממש את החלום הזה?
האם מי שפותח עסק לוקח גם את הצד ההפוך, דהיינו של חוסר ההצלחה בעסק?
האם מי שפותח עסק, נכשל, מרים ידיים זורק הכול ומתחיל לבכות?
כול השאלות האלה חיבות שישאלו טרם החלטה על פתיחת עסק!
אם לוקחים את כמות העסקים הנסגרים בשנה מבינים כי פתיחה של עסק כמוה כמשחק ברולטה בקזינו, אתה יודע כמה ז
טונים אתה שם במעגל אבל לא יודע כמה תקבל בחזרה..

דורון עמית ייעוץ עסקי.

כולם יודעים כי לפתוח עסק אין בטחון כי העסק אכן יצליח, יותר מזה, רבים הם האנשים הפותחים עסק ללא תכנית עסקית, ללא חלוקת תקציב מסודרת, ללא תכנון ראשוני נכון, וגם אם כבר עושים תכנית עסקית חלקית מכינים אותה עבור הבנק הדורש לראות תכנית עסקית כבטוחה למתן של הלוואה כזאת או אחרת. אבל לזה אינני קורא תכנית עסקית.

כ יועץ עסקי אני לוקח בחשיבה של בניית וכתיבת התכנית העסקית את כול הפרמטרים של העסק, למונחים של שנים או שלושה שותפים בעלי העסק אני נותן פרק ותחשיב בתכנית העסקית, אני עורך את התכנית כמה שיותר קרובה לדברים בפועל, כמה שיותר קרובה ב מה יכול לקרות למיזם או העסק, כאשר אני כותב תכנית אני מסתכל על בעל העסק או בעל העסק והשותפים שבחר ללכת איתם, כול פרט, כול תזוזה, כול פרמטר נבחן אצלי כאופציה בתכנית העסקית ולא רק חישוב כלכלי יבש של חיבור המספר אחד ועוד אחד. מתמטיקה לחוד והחיים בשטח לחוד.

יש כאלה המרחיקים ללכת בכתיבת התוכנית ביחד עם רואה החשבון שלהם או סתם חבר המבין בכלכלה אבל הקושי לשכנע אותם כי תכנית זאת לעולם לא יכולה להבטיח אותם כאשר מדובר על רצף של מספרים קשה עד קשה מאד ואת התוצאות רואים רק אחר כך שהעסק או המיזם מדשדש ומגמגם

עסק הוא כמו תינוק שנולד, הסכנות כי יחלה הם גבוהות, הסכנות כי יעבור את מחלות הילדות הם גבוהות אותו דבר בעסק מתפתח במידה ולא נלקחים כול הפרמטרים שיכולים להחזיק את העסק, לתת לו כוח, להוביל את הכוון שלו, לפעול בדרכים לא דרכים על מנת כי יעמוד וישרוד לא כתובים בתכנית העסקית שלו ואלה פרמטרים שרק יועץ מלווה יוכל לעבור אותם ביחד עם בעלי העסק או הדירקטורים לחברה שנרשמה.

יעשו טוב כול אלה הרוצים להקים עסקים שגם יצליחו ויעמדו מול כול המכשולים לקחת להם יועץ אסטרטגי או יועץ עסקי אשר ילווה וידריך אותם בבטחה.

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]