חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
העסקת מטפלת





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קלנועית קולנועית קלנועית יד שנייה

נושא המאמר: קלנועית - כלי תחבורה יעיל בישראל
מאת: שמעון   שמור מאמר למועדפים

איכות החיים היא דבר חשוב בכל העולם, אך עוד יותר בישראל. הישראלים מחוברים לקונספט של איכות החיים ורמת החיים בצורה הדוקה, והחיפוש המתמיד אחרי שיפור באיכות החיים ושימור הרמה, וכמובן שהימנעות מהתדרדרות וירידה, הם דבר יומיומי וחלק מהלך הרוח הכללי במדינה.

ההתאמה בין הרצון של האזרחים לשימור ושיפור איכות החיים לבין הטכנולוגיה הנובטת ומתפתחת בישראל היא אחידה, ולכן לא מפתיע לגלות כי המצאות רבות מגיעות מישראל, בעיקר, אך לא רק, בתחום ההייטק, והתעשייה הישראלית ידועה בכך שהיא לקוחת מוצר ומשדרגת אותו, מביאה אותו לרמה הגבוהה ביותר הניתנת להשגה באמצעים הטכנולוגיים הזמינים לנו כיום.

על הקלנועית בארץ

קלנועית היא לא המצאה ישראלית, אלא המצאה שהגיחה לעולם בשלהי שנות השישים של המאה הקודמת במדינה הדומה לנו מאוד, ומהווה גורם מכריע בכל מהלך שלנו - ארצות הברית. בארץ יש לא מעט קלנועיות, בדגמים שונים, עיצובים שונים, עוצמות שונות ואיכויות שונות, ואין ספק שהכלי הזה הופך להיות נפוץ יותר ויותר, ומגיע לכל מקום, בעיר ובכפר.

בישראל, הקלנועית מותרת לנסיעה גם ללא רישיון נהיגה, והנהיגה מותרת בה מעל גיל 16. אזרחים בעלי מוגבלויות בתנועה יכולים לקבל במקרים מסוימים אישור לקחת קולנועית גם בגיל מוקדם יותר, אך אסור לרדת איתה לכביש. המקרה היחיד בו מותר לקלנועית לרדת לכביש הוא כאשר המפעיל והבעלים שלה הוא אדם בעל נכויות שקיבלו הכרה על-פי החוק.

הגדרת הקלנועית בחוק הישראלי

כמו כל כלי רכב ממונע, בבנזין או בחשמל, גם כלי זה זכה ליחס ברור מהמחוקק, והוגדר בצורה מפורטת. קלנועית היא כלי שהרוחב שלו מוגבל למטר, או יותר נכון שרוחבו לא יעלה על מטר אחד בלבד. הוא מותר לשימוש של עד שני אנשים (ישנם כמובן דגמים המתאימים לשימוש שם אדם בודד בלבד), והשליטה נעשית על-ידי כידון או מוט היגוי (להבדיל מהשימוש בהגה, כפי שנעשה ברוב כלי הרכב).

הקלנועית מוגבלת למהירות של שנים-עשר קילומטרים לשעה, לפחות במקור לפי הגדרת היצרן, אשר צריך לספק כלי העומד בתקנים המחמירים של ת"י 1279, הנוגע לייצור של כיסאות גלגלים המונעים חשמלית. מכיוון שכלי זה, אפילו וננהג על-ידי אדם המורשה לנהוג בו על הכביש, אינו מוכר ככלי רכב בחוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, במידה ומתרחשת תאונה הפיצוי יגיע מחברת הביטוח של הרכב הפוגע או הביטוח של הבעלים, בהתאם לאופי התאונה.

www.galgalyatziv.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שמעון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]