חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מטבחים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עיטוף רכבים מדבקות לרכב

נושא המאמר: עיטוף רכבים
מאת: אורי קובי   שמור מאמר למועדפים

עיטוף רכבים
עיטוף רכבים הוא ציפוי כל הרכב במדבקה מודפסת אשר עוטפת וממתגת את הרכב לפי צבעי החברה, צבעי הלוגו או סמל החברה. דברים שיקשרו באופן מיידי את הרכב ממרחק צפייה גדול מאוד עם החברה המפרסמת על אותו הרכב. ההדפסה והדבקת המדבקה על כל כלי הרכב נעשית אחרי הדמייה במחשב. לאחר שהלקוח רואה את ההדמייה, הכנת סקיצות לאישור הלקוח לפני ביצוע והכנת הרכב שיפרסם את החברה או המוצר שלכם באופן הכי פעיל שאפשר. עיטוף רכבים הוא אחד מאמצעי הפרסום היעילים ביותר שמחזירים את ההשקעה החד פעמית לאורך כל השנה. חשבתם על שלט חוצות פרטי משלכם ?? אז יש לכם, ולא סתם שלט חוצות, אלא גם נייד על 4 גלגלים ומגיע לכל מקום !!. איך הייתם מרגישים אם המתחרה שלכם היה מעביר אליו לקוחות שלכם בעזרת עיטוף רכבים על המכוניות שלו?. נכון, תוכלו לעשות את זה בכיוון ההפוך !!. אפשר לחשוף את המוצר המוביל בחברה, כאקט שיווקי מאוד יעיל, או את סוג הפעילות של החברה.
דבר חשוב מאוד שכדאי לתת עליו את הדעת הוא כמות המידע שנפרסם על הרכב. משאיות של חברות ענק נוסעות בכבישי הארץ, במקרים רבים עם פרסום של מילה אחת, שם החברה שמופיע כלוגו של החברה, או מוצר אחד מוגדל, לכל היותר. למרות שלחברות ענק יש מאות ואלפי מוצרים לפרסם. חברות ענק כמובן יודעות מה הן עושות. משאית כזו נזהה ממרחק של חצי קילומטר ויותר. גם אם אין לנו חברת ענק, כדאי ללמוד מהם ולא להעמיס פרטים רבים מידיי לפרסום על הרכב. מעט פרטים על הרכב נותנים לנו אותיות ענק או מוצר ענק כל כל הרכב. אין הבדל במחיר אבל יש הבדל בהשפעה של טקסט גדול או בתמונת מוצר אחת שבולטת למרחק רב. הגרפיקה והעיצוב נעשים במחשב והמחשה של העיטוף מוגשת ללקוח לאישור לפני ההדפסה של מדבקות העיטוף. כך מגיעים לתוצאה הרצויה ביותר מבחינת הלקוח. יש לנו נסיון רב בעיטוף רכבים, והיתרון הגדול של פרסום כזה הוא שהרכב מזוהה ממרחק גדול במיוחד, גם מאות מטרים. רכב כזה נכנס לתודעה אם ראינו אותו יותר מפעם אחת. זהו למעשה שלט חוצות נייד של החברה ואין צורך לספר לכם כמה עולה שלט חוצות לפרק זמן של שבוע, חודש, או שנה שלימה. אם תשכרו מודעה בעיתון למשך שנה העלות תהיה גבוהה בהרבה, עם עיטוף רכבים תמשיכו לפרסם ללא עלות נוספת הרבה יותר משנה.
תקציב פרסום ממוצע של חברות גדולות, עומד בערך על 5% מכלל ההוצאות. ישנן חברות עם תקציב נמוך יותר. חברות ללא תקציב פרסום כלל, סובלות מבריחת לקוחות והקטנת המחזור הכספי. מדבקות לרכב מסוג שעוטף את כל הרכב הוא חלק מתחום הפרסום המחזיר את התוצאות הכי טובות להשקעה הכספית. האפקט להשקעה הראשונית ממשיך לעבוד במשך מספר שנים. חברה ללא תקציב פרסום עלולה להפסיד לקוחות על ידי מתחרים חדשים. הדרך הטובה ביותר, היעילה ביותר והזולה ביותר לאורך זמן בפרסום, היא עיטוף רכבים - חישבו על כך !! צפייה חוזרת ונשנית ברכב עוזרת במיתוג של החברה או המוצר אותו אנחנו רוצים לקדם., זה הדבר שיעזור לחברה !!



www.מדבקות-לרכב.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אורי קובי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]