חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
גיל המעבר





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קוקסינליות טראנסג'נדר טראנסקסואל ליידי בוי

נושא המאמר: קוקסינליות - מה זה? איך? ועוד...
מאת: רונית   שמור מאמר למועדפים

קוקסינליות הן גברים שעשו ניתוח מלא או חלקי לשינוי מין. לקוקסינלים יש מגוון שמות שבטח נתקלת בהם בעבר:
טרנסקסואל, טראנסג'נדר, ליידי בוי, המין השלישי, קוקסינל, טראנס, ובאנגלית: shemale, tranny.

קהילת הטראנסג'נדרים בארץ היא אמנם לא קהילה גדולה במיוחד, אך תתפלא לשמוע כמה שהיא נרחבת ופעילה באופן יחסי. סביר להניח שנתקלת בחודש שחלף לפחות בשלושה-חמישה ליידי בויז מבלי שזיהית אותם כגברים לשעבר.

איך הופכים גבר לאישה/חצי אישה?
התהליך קודם כל מתחיל בראש. מדובר על גברים הומוסקסואלים שמרגישים שאישה כלואה בתוכם. גברים אלו הם מאוד נשיים בהתנהגותם ובדר"כ כבר מגיל צעיר בשנות העשרה מרגישים כך.
על מנת להפוך לליידי בוי אין צורך בניתוחים מרחיקי לכת כפי שהינך חושב. מדובר בעיקר על שינוי מראה חיצוני כמו הארכת שיער, גילוח הפנים, מלתחת בגדים חדשה וכדומה.
מעבר לכך, השלב השני הוא לקיחת הורמונים נשיים לאורך זמן. לא מדובר על תהליך שקורה בין לילה שבו אתה ולך לישון גבר ומתעורר אישה. מדובר על תהליך שאורך מספר חודשים שבו עקב נטילת ההורמונים, הגוף, המראה והקול עובר שינוי הדרגתי ואיטי לכיוון הלוק הנשי.
התוצאה הסופית היא בחורה בעלת חזה וקימורים נשיים, אך עם איבר מין גברי.
לא כל הקוקסינליות נוטלות הורמונים שמצמיחים להן חזה. חלקן עושות ניתוח הגדלת חזה ומשתילות סיליקון בחזה.
השלב הבא לאחר מכן, וראוי לציין שזה שלב שדווקא רוב הטרנסקסואלים לא עוברים הוא ניתוח מלא לשינוי מין שבו גם איבר המין שלהן עובר מהפך לאיבר מין נשי. ניתוח שכזה הוא כבר מורכב ויקר יותר וזאת אחת הסיבות העיקריות שהוא פחות נפוץ.

למה גברים כל כך נמשכים לקוקסינליות?
מגעיל אותך? לא מבין מה מעורר בזה? תחשוב שנית.
תתפלא לשמוע שבאתרי ההיכרויות, ליווי ואתרי סרטי הסקס קהילת הטראנסג'נדרים היא מאוד פופולארית.
אף על פי שידוע לכולם שהם למעשה גברים "בתחפושת", עדיין הרבה גברים (וראוי לציין: גברים סטרייטים) נמשכים אליהן ממספר סיבות:
1. טאבו – משהו שונה, אסור.
2. סקרנות מינית
3. הגשמת פנטזיה מינית
4. רצון להתנסות בסקס סוטה וקינקי

מעבר למשיכה המינית של גברים, גם נשים וזוגות נמשכים לז'אנר. הרבה נשים סקרניות מאוד מעוניינות להתנסות עם חצי בחורה וגם המון זוגות נשואים מוסיפים קצת פלפל לחיי המין שלהם בשילוב קוקסינלית בחדר השינה.

מה קשורה הדת לעניין?
שינוי מין הוא סוג של התנגדות ושינוי הטבע, או הצורה שבה ברא אותך אלוהים. על כן אין זה פלא שהדת היהודית ובכלל דתות אחרות לא ממש מראות חיבה רבה בלשון המעטה לקהילת הטראנסג'נדרים.
עם זאת, הפתיחות והקידמה של החיים המודרניים פותחות דלתות חדשות ומקלות משמעותית על החיים שלהם במגוון תחומים, אשר בעבר היו חסומים לגמרי כגון: תעסוקה, בילויים, פומביות, נישואין ועוד...

www.foxykoxy.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רונית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]