חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אביהו מדינה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: משפצים בניה קלה קבלן שיפוצים

נושא המאמר: בניה קלה
מאת: משפצים בבית   שמור מאמר למועדפים

עלויות בניה קלה למגורים



המושג "בניה קלה" הוא מושג נרחב שכולל בתוכו כמה טכנולוגיות שלכולן יש מכנה משותף אחד והוא בניה איכותית, שחומריה מאפשרים לה להיות בניה קלה למגורים ואף זריזה. בנוסף מדובר על בניה שהיא ידידותית לסביבה. בניה קלה נקראת גם "בניה מתועשת", או בשמה השני "בניה מודולרית". אותה שיטת בניה מקובלת כבר שנים רבות במדינות שונות בעולם, ובשנים האחרונות היא אף הולכת ותופסת תאוצה וניתן לה מקום של כבוד בענף הבניה בארץ ישראל


המושג "בניה קלה" הוא מושג נרחב שכולל בתוכו כמה טכנולוגיות שלכולן יש מכנה משותף אחד והוא בניה איכותית, שחומריה מאפשרים לה להיות בניה קלה למגורים ואף זריזה. בנוסף מדובר על בניה שהיא ידידותית לסביבה. בניה קלה נקראת גם "בניה מתועשת", או בשמה השני "בניה מודולרית". אותה שיטת בניה מקובלת כבר שנים רבות במדינות שונות בעולם, ובשנים האחרונות היא אף הולכת ותופסת תאוצה וניתן לה מקום של כבוד בענף הבניה בארץ ישראל.

מה זאת אומרת בניה קלה?

בניה קלה מורכבת מחלקים שהם בעלי משקל נמוך יחסית לשיטות בניה אחרות, כאשר היא מתבצעת בפרק זמן קצר יחסית לבניות מסורתיות, דבר שמאפשר את ההוזלה של תהליך הבנייה משמעותית אל מול בניות קונבנציונאליות. כמו כן, שיטת הבניה הקלה פוגעת בסביבה בצורה מינימאלית ואף ניתן להשתמש בשיטה זו בחומרים שמוחזרו. כל זאת מוביל היישר אל עלות בניה קלה נמוכה יחסית לשיטות אחרות ובכך הופכת היא להיות שיטה ידידותית לסביבה ונחשבת במובן מסוים לבניה ירוקה.

שלד המבנה בבניה הקלה מורכב מאלומיניום, עץ או פלדה, כאשר קירות המבנה מורכבים מלוחות שעשויים מחומרים שונים. כמובן שאין כל צורך בהכנסה של יסודות עמוקים לתוך האדמה, דבר שמוזיל גם הוא את עלויות בניה קלה מחירים. בשיטת הבניה הקלה ניתן גם להתאים את המבנה שנבנה לאזור בו הוא ימוקם מבחינת אקלים באמצעות השימוש בחומרים שמתאימים לאקלים המאפיין את אותו אזור בו יבנה המבנה.

סוגי בניה קלה

בניה קלה הוא מושג נרחב שכולל בתוכו מה טכנולוגיות שנכנסות תחת אותה קטגוריה:

בניה קלה מקומית- בבנייה זו מקימים את שלד המבנה והקונסטרוקציה בעזרת קורות מעץ, פלדה או אלומיניום וזאת על בסיס של בטון שיצקו באתר הבנייה. בשלב השני בונים את הקירות מאלומיניום, לוחות עץ או פאנלים וכדומה. כל הקירות יהיו מבודדים ברמה טובה מאוד ובך ניתן להשיג גם מקדם לבידוד גבוה ביחס לבניה הקונבנציונאלית. בבנייה זו הגג בדרך כלל יהיה מרעפים. סוג בנייה זה מתאים בעיקר לבתים פרטיים.

בניה קלה מתועשת- בבניה זו האלמנטים העיקריים של המבנה יבנו במפעל ויובאו לאתר הבנייה להרכבה. למעשה, ייווצר מבנה שלם "מפורק", כבר במפעל. זוהי שיטת בנייה מהירה אך יש בה גם חסרונות כמו החוסר בגמישות של התכנון העיצובי של הבית וכן בעיות של אקוסטיקה ואטימות. בנייה זו מתאימה בעיקר לבנייני מגורים ומשרדים.

בניה מודולרית- בסוג של בניה קלה למגורים או לתעשייה, כל המבנה נבנה ומורכב כבר במפעל עצמו. הבניה המודולרית מעניקה לנו מבנים ניידים בגדלים שונים, חלקם נבנים לפי תכנון קבוע וחלקם על פי דרישות לקוח. ניתן לערוך בהם בכל מקרה שינויים בקלות והגמישות בהם גבוהה אל מול הבניה המתועשת.

כלל סוגי הבניה הקלה מעניקים לנו ירידה משמעותית מבחינת בניה קלה מחירים ולכן, במיוחד בעידן בו המצב הכלכלי אינו מזהיר, תופסת הבניה הקלה תאוצה תודות לכל המרכיבים התורמים עלות בניה קלה.

www.משפציםבבית.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י משפצים בבית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]