חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חובות מס הכנסה - לא תמיד בדין קדימה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: משפצים קבלן בניה קלה שיפוצים

נושא המאמר: בניה קלה
מאת: משפצים בבית   שמור מאמר למועדפים


בנייה קלה, בוודאי שמעתם את המושג הזה לא פעם ולא פעמיים בחייכם, לעיתים מכנים סוג זה של בניה גם בשמות: בניה מודולארית בניה מתועשת או בנייה טרומית, כולן מילים נרדפות לאותו מושג. בשורות הבאות ננסה לענות על שאלות שנשאלות תדיר, בתקווה שנוכל לשפוך קצת אור על נושא זה.

מהי בניה קלה?

מבנים שנבנו בשיטת הבניה הקלה אלו הם מבנים שנבנים פיזית ומודולארית בתוך המפעל. בתום הבניה במפעל החלקים מועברים, בפיקוח הדוק שבוחן כל תנועה וצעד, אל אתר הלקוח. חלקי המבנה הגמורים ממוקמים על בסיס יסודות שהוכנו מבעוד מועד. אחד היתרונות הבולטים של הכנת המודולים במפעל הוא שתנאים כגון מזג אוויר לא משפיעים על זמן או על איכותה של עבודת הבניה.

האם בנייה קלה פירושה בניית קרוונים?

בעזרת בניה קלה אפשר לייצר קרוונים, אולם הבניה הקלה והמודולארית אין פירושה בניית קרוונים. בנייה זו נבנית על פי דרישות הקוד של הרשויות ועל פי תקני בנייה ברורים. יתרה מכך, נעשה שימוש בחומרים העומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

כמה זמן דרוש על מנת להשלים בית בשיטה זו?

הזמן הדרוש הוא תוצר גודל המבנה, של התכנון והעיצוב כמו גם של מהירות עבודתו של היצרן. פעמים רבות המבנה יהיה מוכן בתוך שבועות ספורים, אולם צריך לקחת בחשבון עוד מספר פרמטרים כגון בניית היסודות, עיצוב הבית וגימור.

האם כל המבנים המודולאריים נראים אותו הדבר?

בוודאי שלא. למעשה הצופה מן הצד לא יכול לדעת שהמבנה שניצב לפניו הוא למעשה מבנה שנבנה בשיטת בנייה קלה. לכל מבנה כזה צורה שונה, עיצוב שונה, גימור ייחודי, הכול בהתאמה מושלמת לדרישותיו של הלקוח, וכידוע לכל לקוח טעם מעט שונה. יתרה מכך, לכל יצרן יש את השיטות שלו ואת המעצבים והאדריכלים שאיתם הוא עובד.

האם בניה קלה היא חסכונית יותר?

פעמים רבות זול יותר לבנות מבנה מודולארי מאשר בית בשיטה הסטנדרטית. אולם החיסכון הוא לא תמיד במחיר למטר, פעמיים רבות כן, אבל בנוסף, מאחר ומדובר בבניה מהירה, אין הוצאות על דיור חלופי, אין הוצאות בלתי צפויות שוב בגלל גורם התכנון ובגלל מהירות הבנייה ובנוסף, בתים רבים שנבנו בבניה קלה מבודדים היטב לכן בטווח הארוך הם חוסכים בהוצאות של חשמל, וכך הם בעצם גם ידידותיים לסביבה.

האם אוכל לקבל משכנתה בבנק עבור בניית מבנה מודולארי?

בנקים וחברות ביטוח רואות בבניה קלה בניה לכול דבר ועניין, הן מתייחסות לבניה בשיטה זו כמו לבניה מסורתית ולכן מעניקים משכנתאות והלוואות לכול מי שדורש, גם לבעלי מבנים מדולאריים עתידיים.

אם כן, נראה כי בניה קלה זוהי אלטרנטיבה איכותית, חסכונית, יעילה, מהירה ביחס לשיטת הבניה המסורתית. בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים לבנות את ביתם בשיטת הבניה המודולארית, ונהנים ממבנים מעוצבים לעילא ואיתנים למשך שנים ארוכות.

מבנים ניידים זה מומחיות לשלנו

www.משפציםבבית.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י משפצים בבית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]