חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ישראל כמקלט מס לתושבים חוזרים ולעולים חדשים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קידום אתרים קידום אתרים ממומן קידום אתרים לעסקים קידום אתרים באינטרנט

נושא המאמר: בניית גלגל קישורים של אתרי בלוגים
מאת: קידום אתרים   שמור מאמר למועדפים

קידום אתרים - בניית גלגל קישורים של אתרי בלוגים
Link Juice (או "מיץ", מדד של קידום), הוא מה שתחפשו למשוך אל האתר שלכם בעבודה טובה של קידום אתרים אורגני. גלגל הקישורים הוא מערכת של מאמרים הפזורים ברחבי האינטרנט ובתוכם קישורים אחד לשני ואל האתר שלכם – כך המיץ נמשך דרך האתרים השונים אל האתר שלכם, לפי כמות הגולשים שקוראים את המאמרים הפזורים שלכם. זהו לב ליבו של קידום אתרים איכותי.
פזרו את גלגל הקישורים לאורך מגוון של אתרי בלוגים שונים כמו בלוגר או נענע10, קשרו אותם זה בזה עם קישורים בתוכן שלהם בשימוש מילת המפתח שאתם מעוניינים לקדם והיא תחום האתר שלכם. מעגל המאמרים צריך להיות בנוי בהיגיון – כל מאמר יפנה למאמר הבא והוא יפנה למאמר הבא אחריו וכן הלאה, עד המאמר האחרון שיפנה חזרה למאמר הראשון.
חוקיות של קידום אתרים ובניית גלגל קישורים
היזהרו שלא להשתמש במאמרים שחוזרים על עצמם פעמיים באתרי הבלוגים בהם תבחרו לפרסם. בחרו מילת מפתח שרלבנטית לנושא של האתר שלכם אך אל תחזרו עליה יותר מדי בגוף התוכן, מילת המפתח צריכה לחזור 3% מכמות סך כל המילים במאמר. אם כתבתם מאמר בן 300 מילה, מילת המפתח תחזור בו רק 9 פעמים.
היתרון הגדול של גלגל קישורים בעבודת קידום אתרים
מערך המאמרים החיצוניים יצביע אל האתר שלכם דרך הלינקים שבתוכן. מערך זה הוא למעשה רשת עכביש שלוכדות מיץ מרחבי האינטרנט. אנשים מסתובבים ברשת האינטרנט וקוראים מאמרים רבים, ברגע שפסעו לתוך עמוד עם מאמר שלכם ובתוכו לינק שמוביל לאתר שלכם ולינק שני שמוביל לשאר המאמרים דרך מערך הקישורים, הפעילו פעולת שרשרת שהשפיעה וקידמה את כל המערך וכן את האתר שלכם, שזוכה בכל הקופה. פרסום מאמרים באתרים חיצוניים הוא לפחות 70% מעבודת קידום אתרים שבה תנקטו שיש לתת לו דגש רב.
קידום אתרים חכם הוא גלגל לינקים תפור היטב
יש הבדל עצום בין קישור בודד ממאמר באתר חיצוני לבין מערך שלם של גלגל קישורים שסופג מיץ מתוך צינורות רבים ומגוון של אתרים שונים שמושכים גולשים מכל הסוגים והמינים. ככל שתגיעו לקהלים רבים ומגוונים של גולשים כך תקבלו יותר מיץ. לאחר שבניתם גלגל קישורים התחלתי, הנושא שבחרתם לעסוק בו באתר שלכם נפרש על פני האינטרנט ומפנה מהם אל האתר שלכם. כעת הגיע הזמן לחדור לרובד נוסף, או גלגל קישורים נוסף שמתעסק בנושא של האתר שלכם אך עם תוספת של מילת מפתח נוספת. לדוגמא: אתם עסק והאתר שלכם עוסק בהפקת אטרקציות לאירועים. השירות שלכם כולל בר אקטיבי ודוכני מזון, ועד עתה עסקתם לרוב בחתונות, אך אתם מעוניינים לעסוק גם בתחום של אירועי חברה וכנסים. גלגל הקישורים הראשון שהקמתם כולל את מילת המפתח "אטרקציות לאירועים", לכן, גלגל הקישורים השני שתבנו יכלול את מילת המפתח "אטרקציות לאירועים וכנסים עסקיים".
שלב הפעולות של קידום אתרים וגלגל קישורים
1. פתחו חשבונות באתרי המאמרים והבלוגים השונים והתחילו לעסוק בעבודת קידום אתרים עם גלגל קישורים.

2. כתבו מאמר איכותי בשימוש חוקי של מילת המפתח הרצויה, וקשרו שני לינקים בתוכן המאמר – אחד למאמר באתר הבית שלכם, והשני שיבוא אחריו, למאמר באתר הבא בגלגל הקישורים. קידום אתרים מחייב מחקר מילות מפתח איכותי.

3. דאגו שהקישורים בין המאמרים בגלגל הקישורים ולאתר הבית שלכם, יהיו קישורים כמה שיותר טבעיים, כלומר בין מאמר שעוסק בנושא אחד למאמר העוסק בנושא שקרוב אליו יותר, אך בגדול כל הנושאים של כל המאמרים צריכים להיות תחת קטגוריה אחת.

4. כתבו עוד מאמרים, והזינו את מיקומי המאמרים בגלגל הקישורים עם המאמרים שלכם, בבלוגים ובאתרי התוכן השונים.

5. קשרו את כל המאמרים בכל האתרים השונים באופן הגיוני.

6. המשיכו לכתבו עוד ועוד מאמרים – כתיבת מאמרים היא כמו סקירה יומית, כל יום יש מאמרים חדשים, כל יום יש קוראים חדשים וכל יום מאמרים ישנים נזנחים וחדשים תופסים את מקומם. בנו עוד גלגלי קישורים, חזקו את האתר שלכם ברחבי האינטרנט. קידום אתרים אורגני מתעסק בצמיחה – הצמיחו את הנושא שלכם באמצעות מאמרים.

אתם מוזמנים לקרוא עוד על קידום אתרים ובניית גלגל קישורים במאמרים הנוספים שלנו. חברות קידום אתרים משתמשות בכלים רבים כגון גלגל הקישורים, איכות גלגלי הקישורים המקצועיים גבוהה מאוד ומשלבת אמצעים של קידום אתרים כה מורכבים שמהווים יתרון מובהק. לכן מומלץ להיעזר בשירותיה של חברת קידום אתרים מקצועית המתמחה בקידום אורגני.

netsol.co.il/%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%92/%d7%a7%d7%99%d7%93%d7%95%d7%9d-%d7%90%d7%aa%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%a2%d7%a9%d7%94-%d7%96%d7%90%d7%aa-%d7%91%d7%a2%d7%a6%d7%9e%d7%9a-2/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י קידום אתרים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]