חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חברת הובלות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עיצוב אלבום אלבום שורשים מתנות מקוריות

נושא המאמר: עיצוב אלבום בת מצווה אומנותי
מאת: shirit86   שמור מאמר למועדפים

כאשר אנו מבקשים לבחור אלבום בת מצווה לכבוד האירוע ב- ה' הידיעה של בת ה- 12, חשוב לשים דגשים נרחבים על מספר אספקטים שחלקם ממש חובה שיהיו בכל אלבום וחלקם יכולים להיות תוספת משמעותית לאלבום מעוצב ומהודר להפליא – כזה שכל טינייג'רית בתחילת דרכה הייתה שמחה לקבל. כך נרכוש נכון אלבום בת מצווה אומנותי.
עיצוב התאים
עיצוב התאים הוא אחד מהנדבכים החשובים כאן בנושא. באופן מנינימלי, צריכים להיות שני סוגים של תאים: תאים לתמונות ותאים לנספחים בהם נהוג לשים ברכות של מתנות, הקדשות וכיוצ"ב. בדרך כלל – האלבום נפתח בתא גדול בו ניתן להציב את התמונה של כלת בת המצווה: המדובר בתמונה גדולה, בגודל ממוצע של דף A4, ומסביבה ישנה מסגרת מהודרת מלבנית, מלבנית-קטומה או עגולה, ועם דיפון מסגרתי מוזהב או כסוף. לאחר העמוד הזה מתחיל רצף גדול של תאי תמונה בגודל A5ומטה. בסיום ישנם כ- 10 תאי A4, מחצית A4, וגדלים נוספים – המשמשים לאחסון הברכות.
באלבומים מורכבים לוקחים בחשבון כי ישנן כמה סוגי תמונות בגדלים שונים ולכן מגוונים ומכניסים גם תאי תמנוה בגודל נמוך מ A5. לא מדובר בתאים של תמונת פספורט, אלא במגוון רחב של תאים שניתן לשים בהם את כל סוגי התמונות בכל הגדלים.
שורות כתיבה
נקראות MEMOבחלק מהאלבומים. מטרתן לזהות את התמונה על ידי הסברים שייכתבו על ידכם. לרוב מדובר ב 3-4 שורות המופרדות זו מזו ב 1-1.5 ס"מ מרווח. בחלק מהאלבומים ניתן אפילו למצוא שדה בשורות ה MEMOבו ניתן להזין תאריך בפורמטים שונים.
כריכת האלבום
ניתן לבחור בכריכת כרום או כריכה ספירלית – מבחינת גוף החיבור שלה לדפי התמונות. מבחינת החומר שממנו עשויה הכריכה – לרוב מדובר על קרטון קשיח בעובי מילימטרים ספורים, לעתים מילימטר בדיד. נהוג לרכוש או כריכה חלקה או כריכה בעלת אספקטים גרפיים כלשהם: תמונת נוף, פסיפס, גרפיקה ממוחשבת, הולוגרמה אשר ניתן לראות מבעדה כתב סתרים, ועוד.
והכי חשוב – שהבת תהיה מרוצה
לא צריך להיחפז לרכוש את האלבום מיד לאחר האירוע או לפניו. גשו עם הבת שלכם לחנות, ותנו לה לבחון את התצוגות השונות. לרוב, היא כבר תדע מראש מה היא רוצה, אך פעמים מועטות השכילה חנות עבודות עיצוב אלבום בת מצווה אומנותי להפתיע מספר כלות בת מצווה ולחשוף אותן למגוון רחב של אלבומים מעוצבים שהן טרם הכירו והן חפצו בהם מהרגע שראו אותם.

www.avantgarde.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י shirit86 שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]