חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
השכרת מחשבים מחודשים זולים ואיכותיים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בריאות אנטי אייג`ינג

נושא המאמר: הקשר בין עקרונות דטוקסיפיקציה (ניקוי רעלים) מן הגוף ואריכות ימים
מאת: מיכל לזרוביץ   שמור מאמר למועדפים


הקשר בין עקרונות דטוקסיפיקציה (ניקוי רעלים) מן הגוף ואריכות ימים

חלק ראשון

כל אחד מאתנו נלחם בביליוני יצורים – בקטריות, וירוסים, פטריות ופרזיטים אשר קיימים עלינו, בתוכנו ומסביבנו. יצורים אלו עלולים לגרום לזיהומים, להשפיע על תחושת הנוחות שלנו וכמובן לקצר את משך חיינו. צורות הביטוי והמחלות של יצורים מזהמים אלו כגון בקטריות, וירוסים, פטריות וזיהומים פרזיטיים כוללות:

 עייפות
 דלקות כרוניות של הסינוסים
 אסטמה
 אלרגיות
 מצבי עור כגון אקזמה, פסוריאזיס, אקנה ורוזצאה.
 כיבים
 מחלות המועברות בדרכי המין
 זיהומים בדרכי השתן
 זיהומים או התקררויות לעיתים תכופות
 מצבי ברונכיטיטיס ופנוימוניה חוזרים
 דלקות אוזניים חוזרות
 בעיות שיניים כגון אבצסים
 הרעלת מזון
 ויותר!!!

מחקרים חדשים מצביעים על כך כי זיהומים הם אחד מהמנגנונים הגורמים למחלת לב וסרטן– המחלות הגורמות לתמותה והקטלניות ביותר. מזהמים המסכנים את מערכת החיסון שלנו מהווים את המאיץ להתפרצות והתקדמות מחלות דגנרטיביות (ניווניות) של הזקנה (מחלות כגון אלצהיימר, ארטריטיס, סרטן, עייפות, מחלות לב ואיבוד זיכרון). מזהמים אלו שאינם מטופלים יכולים לגנוב כ – עשרים שנה ויותר מחיינו הפעילים, לכן החשיבות המרובה לבניית מערכת חיסונית חזקה! יש להתחיל עם הדברים הבסיסיים ביותר – מה אנו אוכלים וכיצד גופנו מעכל (או אינו מעכל) מזון זה.

המעי
המעי הגס מהווה חלק ממערכת העיכול שבו מתבצע תהליך העיכול. נחשב לאחד מארבעה האיברים החשובים בגוף (ריאות, כליות והעור). מאחר ואיננו נראה, רובנו מתעלמים ממנו וממסרים הנשלחים על ידו כגון עצירות, שלשולים והתכווצויות ובמקרים קיצוניים אפילו סרטן של המעי הגס. אם להיות ישירים, המעי הגס מתפקד כמתקן לסילוק אשפה. הוא מאחסן באופן זמני את תוכן הקיבה והמעי הדק שלא עבר תהליכי עיכול. תפקוד תקין של המעי והפריסטלטיקה איננו גורם לכאבים. זמן המעבר של מזון לאורך כל מערכת העיכול הוא בין 18 ל -36 שעות. אצל מרבית האנשים הצורכים בין 2 ל- 3 ארוחות עיקריות ביום תהיה לפחות פעולת מעיים אחת ליום. צואה תקינה רכה, בדרך כלל איננה מכילה חומרים לא מעוכלים, בדרך כלל ללא ריח מסריח או טקסטורה שומנית ואיננה מכילה דם. במעי הגס והדק שוכנים למעלה מ-400 מיקרואורגניזמים שונים. חשוב מאד לאזן את פלורת המעי. לכן, יש לדאוג שיהיו כמויות מספקות של חיידקים ידידותיים כגון Lactobacillus acidophilus ו- Lactobacillus bifidus. בקטריות אלו ניזונות מהתססה של פחמימות במזון שלנו על מנת לעזור בעיכול. חיידקים אלו עוזרים בדיכוי חיידקים פתוגניים כגון E. coli, H. pylori , Staphylococcus , Candida albicans.

ההזדקנות מתחילה מהשפתיים שלנו – אפשר לשנות זאת דרך המעי
מרכיב הסיבים שבמזון הוא הבלתי מובן מכולם והוא בעצם נחשב לרכיב האנטי איג`ינג החשוב ביותר. הסיבים יכולים להיטיב עם מחלות אשר נפוצות עם הגיל (כגון מחלות לב, סוכרת וסרטן). הסיבים הם "סוס עבודה" תזונתי, הם מונעים מטוקסינים להתמקם במעי ולכן גורמים לספיגה של רכיבים חשובים מהמזון. ההמלצה היא לצרוך כ-20-30 גר` סיבים ליום אך מרבית האמריקאים צורכים כ – 11 גר` סיבים ליום. חוקרים טוענים כי צריכה מעל 35 גר` ליום של מזון עתיר סיבים מפחיתה הסיכון למחלות כרוניות כולל מחלות לב. הסיבים הם המרכיב של פחמימות מורכבות ונמצאים רק במזון מן הצומח.

כמה עיצות מועילות להוספת יותר סיבים לתזונה:

 לדעת את כמות הסיבים במזון – בדרך כלל אם כתוב על מוצר המזון כי הוא "מקור טוב או מעולה לסיבים" אזי הוא מכיל בין 5- 2.5 גר` סיבים למנה.
 שימוש בפירמידת המזון: לאכול 4-2 מנות פירות ליום, 5-3 מנות ירקות ליום ו- 11-6 מנות של דגנים ליום.
 לאכול מזון פחות מעובד ומלוטש ויותר בצורתו הגולמית: ירקות טריים (בזמן תהליך הבישול הסיבים נשברים למצב של פחמימות ואז היכולת לפעול כמזון עתיר סיבים נפגמת).
 קליפה: לאכול מזון בקליפתו כגון תפוח, עגבניות אשר עשירים בסיבים.
 מזון מלא: לצרוך לחם מחיטה מלאה, דגנים מלאים וכו`. אלו עשירים כמובן בסיבים וכן במרכיבים תזונתיים כגון ויטמינים ומינרלים.
 חטיפים חכמים: במקום חטיפים מטוגנים ומסוכרים אכלו פירות טריים, בננה, תפוח או אגוזים לא קלויים.

מחקרים רבים תומכים בטענה כי לסיבים יש השפעה מיטיבה במחלות כגון סוכרת, מחלת לב וסרטן. על ידי אימוץ שינויים קטנים בתזונה נוכל להעצים את כוחנו על מנת להילחם במחלות דגנרטיביות אלו המופיעות עם העלייה בגיל. אמצו את הסיבים כחלק משגרת התזונה היומיומית ותרגישו טוב יותר.

ובשבוע הבא אדבר על ניקוי כבד, תוספי מזון וצמחים התומכים בניקוי רעלים מהגוף.

בברכה,
מיכל לזרוביץ



www.ginko-natural.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיכל לזרוביץ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]