חיפוש מאמרים

11711 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
להפיק את האירוע שלך לבד- השכרת ציוד לאירועים מא' ועד תו'





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בריאות אנטי אייג`ינג

נושא המאמר: 25 דרכים להתמודדות עם מתחים (סטרס) על מנת להקטין את הגיל הביולוגי ולהרחיקו מהגיל הכרונולוגי
מאת: דר` מיכל לזרוביץ N.D   שמור מאמר למועדפים


25 דרכים להתמודדות עם מתחים (סטרס) על מנת להקטין את הגיל הביולוגי ולהרחיקו מהגיל הכרונולוגי


כולנו יודעים שקיימות דרכים פשוטות אך יעילות שאנו יכולים לעשות למען עצמנו, על מנת להפחית רמת סטרס. כך למשל פעילות גופנית ותזונה בריאה.
תזונה צמחונית-טבעונית מומלצת, כזו המזינה ופחות שומנית - פירות, ירקות , סיבים תזונתיים, פחות בשר אדום. להרבות בדגנים מלאים (שיבולת שועל מרגיעה, חיטה מלאה, דוחן, קינואה, כוסמת, גריסי פנינה, אורז מלא, תירס), חלבונים ממקור צמחי (קטניות, אגוזים, שקדים), זרעונים (דלעת, חמניות), שמנים צימחיים (בלתי רווים- שמן זית) דגים ועוד...ירקות ירוקים טובים לניקוי ופעילות תקינה של הכבד. תזונה בריאה מאפשרת הרגשת חיוניות.

ארוחה עשירה בחלבון מן החי גורמת למתחים ולקשיים בשינה על רקע יצירת מתווכים כימיים מעוררים. לארוחה צמחונית יש אפקט מרגיע הדומה למתן תוסף מזון של טריפטופאן. הטריפטופאן חודר למוח ויוצר סרוטונין. לאור היכולת של תזונה צמחונית להגביר את כמות הסרוטונין במוח, הרי שלתזונה זו השפעה חיובית על הקטנת מתחים.

מומלץ להימנע ממזונות כגון: סוכר לבן, קמח לבן, משקאות מוגזים וממותקים, אלכוהול ושומנים מן החי (למשל בשרים).

אך קיימים גם הרגלים לטווח ארוך אשר יכולים להפחית רמת המתח בחיינו.

25 הדרכים הבאות יעזרו לנו לתפקד בצורה בה הגיל הביולוגי שלנו יהיה קטן יותר מהגיל הכרונולוגי, והעיקר, נוכל ליהנות יותר מהחיים.

1. בדיקה בריאותית שגרתית
על מנת לאשר שמצב בריאותך תקין, זוהי גם דרך למנוע מבעיות קטנות להחמיר. מומלץ כי הבדיקה השגרתית תכלול גילוי מוקדם של סרטן, מחלות לב, סוכרת, והפרעות מטבוליות אחרות.

2. הידוק קשר זוגי
שימו לב, מחקרים מראים כי אנשים נשואים בריאים יותר מאשר בודדים... למעשה, נמצא כי לנשואים יש סיכון קטן יותר ב – 50% לחלות, לעבור תאונה ואפילו למות!!

3. סיאסטה קלה – נימנום קצר בעיקר בשעות היום
נימנום של 30 דקות באמצע היום חשוב כי אז מטבוליזם של גופנו נמוך.

4. לעולם אין להניח כי הצלחה או כישלון של ילדינו היא התוצאה הבלעדית של מעשינו.

5. לבלות זמן איכות עם חברים
יחסים חברתיים אינם רק פאן, הם חשובים לבריאות נפשית טובה. כאשר המשאבים הפנימיים שלנו בירידה, הקרבה לחברים יכולה להפחית מתח ודאגות.

6. להיות רוחניים יותר
אנשים המשתייכים לדת או לקבוצה רוחנית כלשהי מאמצים 3 כוחות המפחיתים סטרס: סלחנות, תקווה והבנה.

7. אימוץ חיית מחמד
מחקרים מראים כי בעלי חיות לא רק שחיים יותר אלא מאושרים ומסופקים יותר.

8. לפתח תחביב או עניין חדש
סטרס מתפוגג בעיסוק בתחביב מענג.

9. להשתמש בטכניקות לניהול זמן
תכנון יומי על בסיס רשימת "דברים שיש לבצע" לא תמיד יעילה אך בהחלט יכולה להפיג סטרס. על ידי רישום שכזה, אנו מפחיתים את הסיכוי לנסות לבצע מספר רב של מטלות בו זמנית ולהתיש עצמנו פיזית ומנטלית.

10. לבחון את סביבתנו
אם מקור הלחץ נובע מסביבתך מומלץ לבצע שינויים בהתאם.

11. חשיבה מחוץ למסגרת הרגילה
לעיתים שינוי בדרך החשיבה על דברים יכול להפחית לחץ. לדוגמא, שינוי באופן הגעה לעבודה (על ידי רכבת, מכונית, מונית, אוטובוס) יכול לגרום להרגעה ולחשיבה על דברים בצורה שונה.

12. לנהוג בזהירות בנושאים פיננסים.
כסף, אם יש לנו הרבה או מעט תמיד יהווה מקור למתח אמוציונלי. תהיו זהירים וחכמים. איכות החיים איננה נקבעת על ידי כמות הכסף העומדת לרשותנו. להפך, רבים מאתנו נעשו עבדים לרכושם ועבודתם...

13. תרגלו את אומנות המדיטציה והרגעה
מחקרים מצביעים על כך כי אנשים הלוקחים פסק זמן לצורך עיסוק זה מפחיתים את לחץ הדם ומפחיתים סיכון למחלות לב.

14. חייכו
מדענים מצאו שיש קשר בין שרירי פנים מחייכים לבין האיזור במוח המשחרר נוירוכימיקלים הנותנים תחושה נעימה.

15. תקשורת ברורה
על ידי שיפור מיומנויות תקשורת ניתן להפחית ברמת הסטרס וכעס. לא נעים לקבל ולתת מסרים כפולים. חשוב גם לדעת להקשיב!!!

16. להתחיל להתנועע
פעילות גופנית מורידה רמות חרדה אך גם מפחיתה רגשות דיכאון ודימוי עצמי נמוך. פעילות זו אולי מהיותר חשובות בתוכנית להפחתת סטרס.

17. שינוי תזונתי
ראה/י בתחילת כתבה זו. בכל מקרה, תזונה בריאה נותנת תחושה חיונית , אנרגטית ומאושרת יותר.

18. להפחית בצריכת אלכוהול
בעוד שיש אנשים הרואים בצריכת אלכוהול דרך לברוח מסטרס, אלכוהול לעולם לא מפחית סטרס!. האמת שצריכת אלכוהול יותר מ –60 ml ליום מעלה לחץ דם, מזיקה לתאי המוח ולבסוף מגבירה רמות סטרס.

19. לומר לא לספל השני
קפאין הוא אחד הממריצים השכיח ביותר שגופנו צורך. על ידי תחליף בריא יותר(כגון תה צמחים ירוק) נרגיש נינוחים יותר ופחות עצבנים.

20. הפסקת עישון
הפסקה מיידית תגרום לשיפור מצב בריאות ויכולה להאריך חיים. הפסקת עישון תגרום לשיפור בתפקודי הריאות תוך ימים, הפחתה לסיכון מחלות לב כלליות תוך שנה והפחתה לסיכון לפתח סרטן תוך שלוש שנים.

21. לחשוב חיובי
לשליטה מקסימלית בסטרס תנסה להיות אופטימי ומעט פסימי.

22. לא לבכות על חלב שנשפך
אם מתעקשים להיזכר בטעויות עבר מומלץ להעריכן בדרך חיובית. החיים כמו בית ספר. לעיתים אירועים שליליים הם הלמידה הטובה ביותר.

23. להביע עצמנו באופן חיובי
לדבר מנקודת מבט אישית ולעזור לאחרים להבין מה המסר אותו רצינו להעביר.

24. ללמוד להביע כעס באופן חיובי
לא לצעוק. כעס חיובי יכול לעזור לנו להפוך סטרס לחוזק. כעס הרסני יכול להוביל לשבץ, יתר לחץ דם ומחלות לב.

25. להרגיש טוב ביחס לעצמנו
להעביר רגשות של דימוי עצמי נמוך לצורות של חוזק. כל אחד מאיתנו חווה כשלונות ותבוסות. זכרו כי אלמנט המפתח להפחתת סטרס הוא לא לתת לתבוסות אלו להשתלט על חיינו.

ובשבוע הבא על צמחי מרפא ותוספי מזון להקלת מצב סטרס.

דר` מיכל לזרוביץ N.D





www.ginko-natural.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דר` מיכל לזרוביץ N.D שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."