חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טכנאי מחשבים ברעננה- למצוא את הטוב ביותר !





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: איטום גגות קבלני איטום זיפות גגות יריעות ביטומניות

נושא המאמר: איטום גגות - גם סדק אחד מסוכן!
מאת:    שמור מאמר למועדפים

תפקידו של הגג בבית או בבניין הוא להוות מעטפת מגינה מפני פגעי מזג האוויר. אם חלילה נשחק כבר האיטום שנעשה בגג, ונוצרו סדקים ושברים ולפני הגשמים לא נעשה שום איטום, אז הדירה שלכם נמצאת בסכנה משום שכטבעם של מים, הם פשוט זורמים דרך כל חור או סדר הכי קטן.
המים הללו עלולים לחלחל אל תקרת הדירה שלכם. תחילה זה נראה כמו כתם קטן, אחר כך זה מתפשט, נוצרות גם פטריות ועובש המסוכנים לבריאות ואת כל זה היה ניתן למנוע- לו פשוט הייתם מזמינים איטום גגות מקצועי.

שיטות איטום לכל מיני גגות!
איטום גגות ניתן לעשות בשיטות שונות, כאשר כל אחת מהן מותאמת לסוג גג שונה ומשמשת כפתרון האולטימטיבי לכל מקרה לגופו.
אחד הפתרונות בתחום איטום גגות בעיקר לגגות ישנים, הסובלים מקיעורים בהן עלולים להיווצר בחורף שלוליות, היא יצירת שיפועים מחומר בשם בטקל אשר "מפנים" את המים לזרום החוצה. בטקל עשוי מתערובת בטון בעלת משקל נמוך, המאפשרת בידוד וזרימת המים ומהווה פתרון מצוין לצורך איטום גגות שאין בהם מרזבים או פתחי זרימה אחרים למים. יציקת הבטקל נעשה באמצעות משאבה מיוחדת.
שיטת איטום גגות "עתיקה" אך נפוצה גם היום היא זיפות גגות. לכאורה זו נראית שיטה קלה לביצוע, ובשוק יש חובבנים רבים המייחסים לעצמם מקצועיות, ולכן אם אתם לא רוצים לזפת את הגג שלכם כל שנה, רצוי מאוד שתבחרו מראש בחברה מוכרת וידועה, שיש לה ניסיון בזיפות גגות וצוות של קבלני איטום מנוסים. מקובל למרוח בין 2 ל-3 שכבות של זפת כאשר מעליהן מורחים שכבת דבק אקרילי כדי לכסות על הצבע השחור של הזפת, שלא יקלוט חום בתקופת הקיץ ויגרום לחימומו של כל הבניין.

איטום עם יריעות ביטומניות- פתרון חדשני ונפוץ!
שיטה נוספת לצורך איטום גגות, היא שימוש ביריעות ביטומניות מחוממות, אותן פורשים על גג והיא מתאימה לאיטום גגות העשויים מבטון או בטקל או גגות מרוצפים, עליהם נהוג ללכת. האיטום מתבצע באמצעות פרישת שתי שכבות של יריעות ביטומניות המונחות היטב על שטח כל הגג ועליהן מניחים שכבת אגרנט לבן.
יריעות ביטומניות משמשות גם לאיטום קירות ומרצפות ויתרונן הוא שיש להחליפן רק מדי כ-10 שנים, ומשום שהן לבנות, הן אינן מושכות חום למשל כמו הזפת.
איטום גגות באמצעות התזה של חומרים פולימריים הוא אפשרות נוספת לאיטום גגות, כאשר החומרים המותזים הם פולימריים ואידיאליים לשימוש גם על אריחים כמו קרמיקה, שיש, פורצלן, גרנוליט ועוד.
יתרונות השימוש בהתזת חומרים פולימרים לצורך איטום גגות, הם במתן פתרון מיידי לבעיות של נזילות ורטיבות מתחת למשטחים מרוצפים ולצורך איטום גגות מרוצפים, אם כי הטיפול התקני הוא בהרמת הריצוף כולו והנחת היריעות הביטומניות מתחתיו, ובעיקר כשמדובר באיטום גגות של בניין ולא למשל רצפה של מרפסת, משום שהגג חשוף יותר לנזקי המים ומזג האוויר. בנוסף החומרים הפולימרים אינם סופגים לכלוך, יש להם כושר עמידות גבוה בפני שחיקה והתוצאה המתקבלת בהחלט נאה למראה, חלקה ומבריקה.

גג מבטון אבל המים מנצחים!
כל הגגות ללא יוצא מן הכלל עשויים מבטון וזאת כדי להבטיח עמידות וחסינות לבניין. אבל גם בטון זקוק לשכבת הגנה מפני החורף, וגם בו בהצפה של מים עלולים להיווצר שברים וסדקים עד לחלחול מים אל תוך הבית.
דבר נוסף חשוב מאוד לפני ביצוע כל איטום גגות, זה לנקות את הגג משאריות של פסולת ואשפה, כולל את המרזב כדי שהמים יוכלו לזרום למטה בחורף הגשום, ולא יציפו את הגג ויגרמו לנזקים.

xn--4dbeakof4a.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]