חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חובת הדיווח על תכנוני מס בישראל





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: סוללה למחשב נייד מטען למחשב נייד

נושא המאמר: כשהמחשב הנייד הופך לנייח צריך סוללה!
מאת:    שמור מאמר למועדפים

אחד היתרונות שבגללם הפך המחשב הנייד (הלפטופ) למצרך כל כך נדרש היא בגלל היכולת להסתובב איתו בכל מקום גם אם אין בו שקע חשמלי, לגלוש ולעבוד מכל מקום ובכל זמן. אי תקינות הסוללה משביתה את הניידות של המחשב הנייד ובכך בעצם משביתה את פעילות המחשב הנייד.

איך יודעים שצריך להחליף סוללה במחשב הנייד?
כשהסוללה של המחשב הנייד לא נטענת כראוי או שמחוון האחסון שבמחשב מראה על תוצאה של "נמוך", זה סימן שהסוללה כבר אינה תקינה וצריך להחליף את הסוללה הקיימת בסוללה למחשב נייד חדשה, אלא אם כן אתם הופכים את המחשב הנייד שלכם למחשב נייח ומחברים אותו ישירות לשקע באמצעות מטען למחשב נייד.

בדיקת תקינות סוללה במחשבים ניידים!
בדיקה של תקינות הסוללה נעשית באמצעות לחיצה ארוכה (לפחות 3 שניות) על לחצן הסטאטוס שבמד טעינת הסוללה. אם נדלקות נורות, כל אחת מהן מייצגת 20% טעינה פחות. כלומר המצב האידיאלי הוא שלא תידלק שום נורה. מצב סוללה תקין הוא כאשר היא עומדת על טעינה של יותר מ 80%.
מחוון תקינות הסוללה, מציג את המצב הכולל של תאי הסוללה בתוך המחשב הנייד. לסוללה למחשב נייד יש תאים מרובים והסטאטוס מבחינת הסוללה תקף רק כאשר המחשב הנייד מחובר למתאם AC ולסוללה אחת בלבד מותקנת. אם הסטאטוס נמצא על "החלף", זה אומר לשפחות תא אחד אינו יכול להיטען או שקיבולת האחסנה נמוכה ויש להחליף את הסוללה.
מחוון קיבולת האחסון בוחן את כמות קיבולת האחסון שנותרה בסוללה, מצב המורה "נמוך" הוא מצב בו יש צורך להחליף את הסוללה בסוללה למחשב נייד חדשה. במחשבים ניידים של HP למשל נראה צבע ירוק-צהוב המצביע על קיבולת אחסון נמוכה.
בדיקה של תקינות סוללה כאמור בודקת את סטאטוס הטעינה שלה ואת מחוון האחסון. במחשבים ניידים של HP למשל יש תוכנית שירות שנקראת "בדיקת סוללה" שנותנת תמונת מצב על הסוללות במחשב הנייד ומדווחת על מצב הסוללה הראשית והמשנית.

מקורית או חלופית? זאת השאלה!
סוללה של מחשב נייד היא הקטליזטור (זרז) של מצב הטעינה וקיבולת האחסון שקיימת במחשב נייד. סוללה למחשב נייד היא מוצר יקר מאוד, ולכן יש בשוק גם סוללות חלופיות (לא מקוריות) שמחיריהן אף הן לא זולים. עפ"י אתר זאפ להשוואת מחירים מחיריהן של סוללות חלופיות למחשבים ניידים נעים בין: 189 ₪ לסוללה למחשב IBM ועד ל- 722 ₪ למחשב נייד של HP.

איזו סוללה לקנות? מקורית? חלופית?
כאמור מחיריהן של הסוללות החלופיות למחשבים ניידים, אף שאינן מקוריות אינן זולות כלל וכלל. אבל במחשבה כי אתה עדיין רוצה להשתמש במחשב הנייד שלך ולא להיות מחובר ישירות לשקע באמצעות מטען למחשב נייד, ההחלטה היא בידך אם לרכוש סוללה חלופית במחיר כאמור לא זול, או סוללה מקורית שהיא יקרה הרבה יותר. סוללה חלופית למחשב נייד היא בדיוק כמו חלקי חילוף לא מקוריים לרכב. סוללה חלופית אינה איכותית כמו סוללה מקורית ועלותה שזולה בכ-20-25% לא תמיד מצדיקה את הרכישה. על סוללה מקורית בדרך כלל ניתנת אחריות של בין 3 - 6 חודשים כאשר האחריות על סוללה חלופית היא כשנה.
היום ניתן להזמין בקלי קלות כל סוללה מקורית שתבחרו מאחד מאתרי האינטרנט המשווקים סוללות מקוריות, שעדיפות כאמור על רכישה של סוללות חלופיות.
התכונה העיקרית בבחירת הסוללה למחשב נייד היא לבדוק את כמות האנרגיה שניתן לאחסן בה והיא נמדדת ביחידות של ואט לשעה. סוללה למחשב נייד אשר בעלת קיבולת נמוכה, תתבלה מהר יותר מסוללה למחשב נייד אשר בעלת קיבולת גבוהה שתדרוש גם טעינה לעיתים קרובות, והבלאי שלה יהיה גם גבוה יותר.
בחלק מהמחשבים הניידים מותקנת מראש תוכנית העוקבת אחר מצב הסוללה, ומדווחת אם יש בה תקלה וצורך להחליפה. אם אין במחשב הנייד שלכם תוכנית שירות של בדיקת סוללה, ניתן להוריד אותה ולהתקין אותה ידנית מהאינטרנט, או תוכנות אחרות שניתן להוריד התומכות בבדיקת הסוללה במחשב הנייד שלכם.



xn--5dbebdlnatabw0ae3j.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]