חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קריאה | כתיבה | הפרעות קשב וריכוז | ADHD – שיטת בן דור





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תיקון מחשב נייד תיקון מחשבים ניידים טכנאי מחשבים ניידים החלפת מסך למחשב נייד

נושא המאמר: תיקון מחשב נייד- לא כל אחד יכול!
מאת:    שמור מאמר למועדפים

אם יש לך מחשב נייד שהתקלקל אתה עלול למצוא את עצמך לפעמים בבעיה. משיטוט קצר ברשת עולה כי חלקן של נציגויות המחשבים הניידים- הלפטופים בארץ, משמשות כחותמת גומי ותו לא.
הנה כמה מקרים: דורית מרמת -גן קנתה מחשב לנובו 40-70 Z ומהר מאוד לצערה הוא התקלקל. המסך היה משחיר ורק בנגיעה חוזרת היה חוזר למצב נורמלי. לצורך החלפת מסך למחשב נייד היא פנתה לשירות שממנו הגיע- למוקד בבריטניה, אמרו לה שהבעיה היא בכבל של המסך, אבל במשך חודש היא חיכתה וחיכתה ושום כבל לא הגיע.
איל מתל אביב רכש גם הוא מחשב נייד אך כבר עם תחילת השימוש החל להשמיע הלפטופ רעש חזק, ובשיחה עם הנציגות בארץ הבטיחו שיחזרו אליו, אך לא חזרו.
לקוחות רבים מתלוננים כי שלחו לתיקון מחשבים ניידים חדשים שהתקלקלו ועוכבו שבועות וחודשים, או שהמחשבים חזרו עם תקלות אחרות. בקשות להחלפה או להחזר כספי לא נענו.

מה קורה ללפטופ שלך אם הנציגות בחו"ל?
מסתבר שקשה מאוד לעשות עסקים טובים, כאשר אתה רוכש מחשב נייד-לפטופ מחברה אפילו בעלת שם, אבל יש לה רק נציגות בארץ, תיקון המחשב הנייד הופך להיות מסכת של טרטורים וסחבת, מה שנקרא בהתאם לנהלים.
הנציגים בארץ הם רק המשווקים אבל הם לא מעניקים שירותי תיקון מחשב נייד, ואז אתה מתחיל לחפש מי בעצם אחראי על המחשב הנייד שקנית. מגיע לכל מיני נציגויות בחו"ל שלא נותנות לך מענה וכל הזמן הזה אתה תקוע עם מחשב מקולקל.

מחשב נייד תקול- מה זה?
כמו בפסי ייצור של כל מיני מוצרים, לפעמים יש במוצרים פגמים "מולדים" שאי אפשר לתקן אותם, אלא שיש צורך להחליף אותם, כי משהו בסיסי לא תקין והוא זה שיגרום לבעיות נוספות.
גם בעניין הזה מתנערות הנציגויות מהתקלה עד שהן מקבלות על עצמן אחריות, ובינתיים עד שיחליפו לך מחשב נייד אתה תקוע!

המחשב הנייד התקלקל- מה עכשיו?
קנית מחשב נייד. עברה שנה, חצי שנה, או אפילו שעה ומתגלה תקלה. מה עושים? לנציגויות מותגי המחשבים הניידים שמהן אנו רוכשים את המחשבים הניידים שלנו, אין בארץ מעבדות תיקון מטעמן, ולכן תצטרך אתה, במקרה של תקלה במחשב הנייד שרכשת, למצוא את המעבדה הנכונה שמעניקה שירותי תיקון מחשב נייד.

תיקון מחשב נייד- רק במעבדה מקצועית!
כמו בכל תחום לא כל בעל מקצוע הוא באמת בעל מקצוע ולא כל מי שמציג עצמו כמומחה, מתגלה ככזה. אם אתם זקוקים לשירותי תיקון מחשב נייד, כדאי מאוד שתעשו סקר קצר ובדיקה, לפני שאתם נותנים את המחשב הנייד שלכם לתיקון, וכך תוכלו להגיע למעבדה רצינית ומקצועית שיש לה ניסיון וידע רב בתחום תיקון מחשב נייד.
במעבדה מקצועית ראשית יוכלו לזהות במדויק את הבעיה והניסיון שעומד לרשותם, מועיל להם בזיהוי, בתיקון ומכאן שעשוי להיחסך לך גם זמן וכסף רב.
מעבדה מקצועית שיש לה ניסיון בתחום תיקון מחשבים ניידים כבר תיקנה הרבה לוחות אם של כל מיני מחשבים ניידים, כבר החליפה הרבה שקעי חשמל, כבר יודעת לזהות בעיה במעגל כניסת החשמל למחשב הנייד, כבר תיקנה הרבה שברים, החליפה הרבה צורבים וכבר ביצעה החלפת מסך למחשב נייד. זאת אומרת יש לה ניסיון, והיא תוכל לתת לך את המענה הממוקד והיעיל ביותר בזמן הקצר ביותר.
אפשר לומר כי זיהוי התקלה היא בעצם המקצוענות של מעבדה לתיקון מחשבים ניידים, ואת זה יכול לעשות רק טכנאי מעבדה שיש לו ניסיון רב בתחום תיקון מחשב נייד, והוא כבר נתקל בכל מיני סוגי קלקולים שונים ויודע ישר לגשת לבעיה. זה חוסך לך זמן, וזה מכוון אותו ואותך למהות הבעיה במחשב הנייד.
כמו שלא תזמין הביתה חשמלאי לא מוסמך, כך אל תיתן לכל טכנאי מחשבים ניידים חסר ניסיון את הלפטופ שלך, כי מי יכול היום בלעדיו?


xn--5dbeeiida0bin5e2ag.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]