חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
לדעת את האמת !!! יתרונות בדיקת הפוליגרף לעסקים ולקוחות פרטיים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מסך למחשב נייד החלפת מסך למחשב נייד מסך שבור במחשב נייד תיקון מסך מחשב נייד

נושא המאמר: מסך המחשב הנייד מטושטש? לא חייבים להחליף!
מאת:    שמור מאמר למועדפים

לא כל תקלה במסך של המחשב הנייד, דורשת את החלפתו, לפעמים רק מדובר בתקלה שניתנת לתיקון.
בדרך כלל הבעיות שנתקלים בהן במסך של המחשב הנייד יכולות להיות מסך מטושטש, תאורת מסך שלא עובדת, מסך מרצד, מסך שחור שלא נדלק, או פסים במסך.
כמובן שכל התקלות במסך, לא ניתנות לתיקון אישי, ויש לפנות לטכנאי מומחה בתחום של תיקון מסך מחשב נייד שמסוגל לאתר את מקור התקלה ולפתור אותה. במקרים רבים של תקלות במסך של מחשב נייד מדובר על כבל FLAT שמחבר בין לוח האם למסך המחשב, לכך חשוב לפנות לטכנאי מחשבים.

ממסך המגע הראשון עד יום!
מסך המגע הראשון שווק לראשונה בשנת 1972 כחלק מפרויקט פלאטו של המחשב המסחרי הראשון בו שולב מסך מגע שהיה של חברת היולט פקארד (המוכרת כיום כ HP).
בשנת 1992 פיתחה אפל מחשב כף יד עם מסך מגע שנקרא ניוטון, שמאוחר יותר הפך לשמה של תוכנה. ב-1993 פותח הטלפון הסלולרי הראשון שכלל מסך מגע ורק ב-2007 נולד האיפון הראשון עם מסך המגע.
היום יש כל מיני סוגים של מסך למחשב נייד (וכמובן גם לפלאפונים ניידים) בגדלים שונים, הדורשים גם מדפדפני אינטרנט ובעיקר ממפתחי אפליקציות התייחסות והתאמה לגודל מסמך המגע בעת גלישה.
יש מסכים למחשבים ניידים החל מ-10.1 אינץ' ועד ל17.3 אינץ' מתוצרת חברות המחשבים הניידים כמו: אסוס, דל, HP, טושיבה ועוד.

מהו בעצם מסך המחשב הנייד?
מסך מגע של מחשב ניד נכלל בקטגוריית הציוד ההיקפי למחשבים. הוא מתחבר למחשב דרך כרטיס גרפי שמעביר לו תמונה. הזמן בין העברת האות עד להופעת התמונה, נאמד באלפיות השנייה. ככל שזמן התגובה קצר יותר, כך התמונה לא ברורה. למסכי LCD זמני תגובה יותר ארוכים מ-CRT.
לכל נקודה על הצג ניתן לקבוע צבע. כיוון שהמחשב עובד בשיטה הבינארית, כך גם עובד מספר הצבעים שהוא מציג. בתחילת דרכו היו לצג- למסך המגע רק 2 צבעים, אחר כך 4 והיום שי לו אין סוף צבעים ותת-צבעים וגוונים שונים. כמות גדולה יותר של צבעים, דורשת בדרך כלל יותר זיכרון מחשב ועשויה להשפיע על הביצועים.
מסך מגע שיש למחשבים ניידים, הוא אמצעי קלט-פלט למחשב, לטלפון סלולרי ועוד. האצבע מחליפה את העכבר, ובכל נגיעה אפשר להזיז את הסמן למקום בו האצבע של המשתמש נוגעת.
במסך מגע אפשר להפעיל גם מקלדת וירטואלית שנמצאת בחלק העליון של המסך שמתפקד כמקלדת כשנוגעים בו. למסך מגע יש יתרונות משום שהוא מאפשר הקלדה על המקלדת הווירטואלית בעשר אצבעות.

תיקוני מסכי מחשב נייד, פלאפון ועוד רק אצל המומחים!
במקרה של תקלה במסך המחשב הנייד שלכם, תצטרכו לפנות למעבדה מקצועית לתיקון של מסכים של מחשבים ניידים או טאבלטים או פלאפונים חכמים, שכן תקלה במסך לא מאפשרת למכשירים הללו לתפקד.
מסך שבור במחשב נייד חייבים להחליף, אבל כאמור לא כל תקלה מחייבת החלפת המסך ולכן רק טכנאי מסכים מיומן, יוכל לתת לכם את העצה הטובה ביותר ולהסביר להם מהי מהות התקלה ומה אפשר לעשות.
האייפד הוא הטאבלט הנמכר ביותר בעולם. מסך המגע שלו הוא חלק רגיש מאוד, ולכן לעיתים מעודף שימוש הוא נשבר וניתן כמובן להחליף גם אותו במקרה כזה, במעבדה מקצועית של החלפת מסך למחשב נייד ועוד.
הטאבלט היום הפך לדומה יותר ויותר למחשב, והרכיבים והתקלות שלו דומים לאלה המתרחשים במחשב נייד, לכן מעבדה של מומחים בתחום תיקוני מסכים למחשבים ניידים, תוכל לסייע לכם גם בהחלפת מסכים לטאבלטים או בתיקונם.

xn--5dbekjacoocwf4h.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]