חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
השתלות שיניים מהירות ביום אחד





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: טויוטה ראב 4 טויוטה ראב טויוטה רב 4

נושא המאמר: טויוטה ראב 4
מאת: יוסי רייכמן   שמור מאמר למועדפים

ישראלים אוהבים את רכבי השטח העירוניים ובין הדגמים השונים אשר נמכרים בהצלחה רבה בארץ ניתן למצוא את טויוטה ראב 4 שמציע שילוב מושלם בין יופי, אופי ואיכות. טויוטה ראב 4 החדש מצויד במנוע עוצמתי בנפח 2,000 סמ"ק שמפיק 158 כוחות סוס. הרכב מגיע עם שלל מערכות טכנולוגיות מתקדמות בתחומי בטיחות ונהיגה וכך הנהג ונוסעי הרכב זוכים לנסיעה בטוחה וחווייתית וגם לצריכת דלק יעילה אשר עומדת על 13.9 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת (על פי נתוני היצרן). יש לציין כי הרכב מתאים לכל אדם הזקוק לרכב יעיל ונוח לנסיעות בעיר ובכבישים בינעירוניים ומספק מענה איכותי לנסיעות בכל תוואי הדרך כולל נסיעה בשטח תודות למערכת אקטיבית של 4X4, מערכת מתקדמת וממוחשבת המתאימה עצמה לתנאי הדרך המשתנים.
חוויית נהיגה מרגשת
טויוטה ראב 4 מעניקה חוויית נהיגה מרגשת בכל תנאי הדרך. הרכב אוחז היטב בכביש ותודות למערכות הטכנולוגיות המתקדמות אשר מותקנות בו הופכת כל נסיעה, קצרה או ארוכה, לחוויה מהנה ובעיקר בטוחה. טויוטה ראב 4 מתאימה לנסיעה ברחובות העיר הסואנים ולנסיעה מהנה ונוחה מחוץ לעיר. הרכב מתאים לשימוש יומיומי ולכן מספק מענה איכותי גם למשפחות עם ילדים המחפשות רכב מודרני ואלגנטי, בטוח מאוד שמציע נסיעה חלקה וחוויה מרגשת בכל פעם מחדש.
כדאי לדעת כי הישיבה הגבוהה מאפשרת לראות היטב את תוואי הדרך מקדימה והנהג זוכה לשדה ראייה מעולה. כמו כן, טויוטה ראב 4 מציעה חוויה בכל נסיעה בשטח תודות למתלים הנוחים ולטכנולוגיות החדשניות שתורמות לנסיעה בטוחה במהל הטיולים והנסיעות בתוואי שטח 4X4.
אבזור נדיב במיוחד
טויוטה ראב 4 מצוידת היטב ומציעה רמת אבזור עשירה ונדיבה במיוחד שכוללת מערכת שמע מקורית משוכללת ואיכותית, בקרת אקלים דיגיטלית עם מזגן עוצמתי, דלת תא מטען שניתן להפעיל חשמלית, שליטה נוחה מההגה על מערכת השמע, הדיבורית וצג נתוני הנסיעה, הגה מצופה עור, מושבים נוחים עם ריפודים איכותיים ומעוצבים ועוד. בנוסף, לנהג ולנוסעים ברכב שלל תאי אחסון נוחים וחכמים כמו מחזיקי כוסות ובקבוקים ותאי רשת בגב המושבים הקדמיים.
ביצועים מעולים
כל מי שמחפש רכב שטח עירוני נוח ובטוח שמספק ביצועים מעולים לבטח יתאהב בדגם החדש של טויוטה ראב 4. הרכב מציע מנוע חזק ויעיל המשויך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה עם 7 הילוכים קדמיים. טויוטה ראב 4 מציעה 4 תכניות נהיגה לבחירה כגון- מצב נהיגה ידני, אוטומטי, אוטומטי ספורט. כאמור, כל נסיעה ברכב, בעיר ובשטח הינה חוויה עוצרת נשימה שגורמת לכל אדם להתאהב ברכב וליהנות מביצועים מעולים וייחודיים.







www.toyota-r.co.il/cars/rav4


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יוסי רייכמן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]